Auteur Topic: Hij beft niet :(  (gelezen 4353 keer)

Liv Rachel

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 21 januari 2018, 12:28:33 »
Hoi meiden,
Ik heb nu een tijdje een vriend maar heb een kleine seksuele frustratie.. Hij beft niet uit zichzelf en ik weet niet hoe ik moet gaan vertellen dat ik dat eigenlijk wel graag wil, mijn eerdere bedpartners deden dat namelijk wel uit hunzelf. Ik vind het een beetje ongemakkelijk om te zeggen: 'Hey, wil je me beffen?' Hebben jullie tips? Hij heeft wel verteld in een dronken bui dat hij nog nooit gebeft heeft.

Davillage

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 21 januari 2018, 12:32:24 »
misschien als jullie aan het zoenen zijn, dan je hem als het ware naar beneden geleidt? dan snapt hij de hint denk ik wel en merk je vanzelf of hij het wil of niet.
Me gusta

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 21 januari 2018, 13:19:26 »
Zou het gewoon aangeven

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 21 januari 2018, 13:25:53 »
Is het ook niet logisch om te communiceren tijdens seks?
Tuurlijk moetje niet bijkletsen maar wat bijsturen of iets in die zin? (Hey, ik vind het heel geil als je beft?)

Ain't no rest for the wicked!

Taco

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 21 januari 2018, 13:34:59 »
Pijp jij hem wel?
There's only three men I'mma serve my whole life: it's my daddy, California and Jesus Christ; -Lady Gaga-You and I

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 21 januari 2018, 13:37:28 »
Inderdaad gewoon over praten en aangeven wat jij lekker vind. Je hoeft heus niet te zeggen van 'wil je mij beffen', maar je kunt wel aangeven dat je dat lekker vindt en waarschijnlijk snapt hij dan de hint wel.

fmrlife

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 24 januari 2018, 19:55:12 »
Misschien omdat hij het nog nooit heeft gedaan is die nog 'bang' ofzo en ik denk dat als jullie gewoon goede relatie hebben kunnen jullie over dat soort dingen praten.. Het zal heus niet aan jou liggen hoor

Liv Rachel

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 28 januari 2018, 11:50:03 »
Ik heb mezelf voorgenomen om de volgende keer gewoon te zeggen dat ik beffen wel fijn vindt. Laten we dan hopen dat hij de hint begrijpt.

Daarnaast heb ik nog een vraagje.. Hij komt best wel snel klaar.. (na ongeveer 2 min echt seks). Is daar ook iets aan te doen?

demilovatox

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 28 januari 2018, 12:53:43 »
Standje 69 voorstellen?

Flipflups

• **
  • Life is better in flipflops
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 28 januari 2018, 20:47:50 »
Ik heb mezelf voorgenomen om de volgende keer gewoon te zeggen dat ik beffen wel fijn vindt. Laten we dan hopen dat hij de hint begrijpt.

Daarnaast heb ik nog een vraagje.. Hij komt best wel snel klaar.. (na ongeveer 2 min echt seks). Is daar ook iets aan te doen?

Een (dikker) condoom gebruiken? En hem eerst een keer laten klaarkomen door hem af te trekken/te pijpen, en daarna pas seks hebben? De tweede keer houden ze het soms iets langer vol. Als mijn vriend voelt dat hij bijna klaarkomt stopt hij soms even of wisselen we van standje, waardoor zijn "bijna klaarkom-status" weer een beetje is afgezwakt
The tans will fade, but the memories will last forever ♥

atmos

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 04 februari 2018, 23:38:57 »
Mijn vriend had voor mij ook nog nooit gebeft (terwijl hij wel meerdere lange relaties heeft gehad, arme meiden)
Ik heb gewoon gezegd dat dat erbij hoort voor mij, dus dat hij het wel een keer moet proberen op z'n minst. Nu doet hij het graag en ook uit zichzelf, maar dat heeft wel een paar maanden geduurd.

LifeSplash

• High in the sky, zonder redbull of vleugels.
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 16 februari 2018, 13:25:22 »
Mijn vriend beft mij ook nauwelijks, denk nu in 2 jaar tijd 2 keer gedaan. Ik pijp hem wel altijd, maar je kan hem tijdens de seks ook een beetje 'sturen'.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 16 februari 2018, 21:51:40 »
Mijn vriend doet het ook bijna niet, volgens mij heeft hij het 1 keer gedaan. Maar ik ben er ook niet zo'n grote fan van dus mij boeit het niet. Maar praat er met hem over en probeer er achter te komen wat de reden precies is.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Brandblusser

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 16 februari 2018, 21:58:38 »
Dan pijp je hem niet

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 16 februari 2018, 22:04:20 »
Dan pijp je hem niet

Ik vind niet dat het zo werkt. Het is niet 'voor wat hoort wat', het is geen werk wat je doet of iets wat je alleen doet als je het krijgt. Je doet het omdat je het wil doen en het leuk vindt en als je dat niet vindt dan doe je het niet. Als je er maar gewoon volwassen over kan praten.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

haircombsnightmare

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 24 februari 2018, 13:03:36 »
Als hij nog nooit gebeft heeft zou ik er niet al te veel van verwachten. Geef hem een boek als She Comes First van Ian Kerner.