Auteur Topic: Hij bakt er niet zoveel van...  (gelezen 897 keer)

AnnavdB

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 28 juli 2019, 12:32:45 »
Hi girls,

Ik ben nu tijd met een jongen bezig en vind hem heel leuk. Alleen het probleem is, is dat hij heel slecht zoent, met een hele hoop speeksel. Niet alleen dat want ook op seksueel gebied, zo was hij me laatst aan het vingeren en deed het zoveel pijn. Ik merk dat ik helemaal niet kan genieten en baal hier best wel van. Ik durf ook hierdoor geen seks met hem te hebben, omdat ik bang ben dat ik hier ook niet tevreden over ben, terwijl het een hele lieve jongen is.

Is het oke om hem hier subtiel op aan te spreken?

Astrantia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 28 juli 2019, 13:46:35 »
Ik vind wel dat dit moet kunnen, lijkt me kut als het echt wat wordt en hij er dan nog steeds niks van bakt. Wel proberen subtiel te zeggen inderdaad. Misschien scheelt het als je minder met tong probeert te zoenen en meer 'hapt'? Moet je wel een beetje de leiding nemen.
Waarom deed het vingeren pijn? Deed hij het te ruw? Ik zou de volgende keer vragen of hij een beetje rustiger wilt doen omdat het pijn doet.
En wat betreft seks, ik zou dan zelf gewoon de leiding nemen en boven op gaan, en als hij boven op gaat subtiele hints/aanwijzingen geven.

X_Janeytje_X

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 28 juli 2019, 14:37:12 »
Heyyy,
Ja het is oké het er met hem over te hebben.
Communication=key.
Maar wees wel subtiel.
Je kan hem namelijk behoorlijk pijn doen als je het te direct brengt.
Lastige situatie, keep us updated.

Xx Janey

AnnavdB

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 28 juli 2019, 15:28:00 »

Waarom deed het vingeren pijn? Deed hij het te ruw?

Jaa veel te hard. Hij merkte het en stopte direct. Hij stuurde me later nog een berichtje, en zei dat hij niet wil dat ik pijn heb en dat hij niet wil dat ik er op een nare manier op terug zou kijken.

Heb je ook tips hoe ik het subtiel kan brengen?

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 28 juli 2019, 16:17:21 »
Ik denk dat het lastig is om dit soort dingen subtiel te zeggen. Ik zou iets zeggen in de trant van: ‘het is niet erg, we moeten gewoon nog even uitzoeken hoe het tussen ons werkt, is het goed als ik je wat tips geef zodat het er voor ons beide fijner wordt...’

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 28 juli 2019, 22:26:13 »
Niet subtiel brengen. Gewoon zeggen dat hij veel te hardhandig is. En ook dat zoenen, zeg dat hij teveel speeksel gebruikt. Misschien doet hij dat wel expres omdat hij denkt dat dat zo hoort.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Astrantia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 28 juli 2019, 22:55:31 »
Nouja ik denk dat hij de volgende keer wel zachter vingert aangezien hij door had dat het veel pijn deed. En over dat zoenen, ik zou gewoon zoiets zeggen: 'zou je misschien minder speeksel kunnen gebruiken, ik vind dat fijner'. Kort maar krachtig en duidelijk, en ik denk ook niet dat je hem hier echt mee kwetst.