Auteur Topic: Het seksuele frustratie topic  (gelezen 262710 keer)

Daesung

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 16 februari 2014, 11:40:09 »
Lange afstands relaties zijn zo frustrerend. Ik wacht nu al 1,5 maand en ik moet nog 2 maanden wachten UGH  >:( :hamer:

Hope

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 16 februari 2014, 11:44:47 »
IK WIL SEKS
Ben op zoek naar een kech die mij rond kan rijden

thinkingaboutyou

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 16 februari 2014, 17:42:06 »
Als ik een keer geen zin heb, is hij gelijk ontzettend chagrijnig <_<

xWhitehorse

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 16 februari 2014, 18:55:35 »
Waarom lijkt het alsof alle jongens 'altijd' willen terwijl mijn vriendjes nooit het initiatief nemen. Mijn vorige vriendje wilde zelfs niet eens dat ik hem pijpte. Serieus what's wrong with me? :(

Thingamabobs

• ♪Do you hear the people sing?♫
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 16 februari 2014, 23:02:36 »
Ja, ik denk ook nog steeds dat er bijna altijd gevoelens van komen hoor en drama als gevolg. Maar op het moment hak ik nog liever mijn hand af dan een relatie te beginnen, maar heb ik wel veel zin. Dus als ik nu iemand aantrekkelijk zou tegenkomen, die niet leuk is en maar 5 hersencellen heeft en nooit verliefd wordt dan misschien. Oke neem dit niet te serieus, ik ben een seksueel gefrustreerde mannenhater op het moment.
Je mag me noten als je wil Ebu
tumblr -Wat betekent je naam: 0:57 It's both a blessing and a curse to feel everything so very deeply -  All magic comes with a price

Binkiee

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 17 februari 2014, 19:05:56 »
Lange afstands relaties zijn zo frustrerend. Ik wacht nu al 1,5 maand en ik moet nog 2 maanden wachten UGH  >:( :hamer:
Dit  :frusty:
The child is grown. The dream is gone. I have become comfortably numb.

Posterus

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 17 februari 2014, 19:08:32 »
We waren echt flink opgewonden, gaat m'n onderbroek uit, blijkt mijn periode te vroeg aangebroken te zijn.

GREAT.
Drawn by the light

Russell

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 17 februari 2014, 20:46:10 »
We waren echt flink opgewonden, gaat m'n onderbroek uit, blijkt mijn periode te vroeg aangebroken te zijn.

GREAT.
Ouch.. Ik moest hier stiekem wel heel hard om lachen. Maar het blijft kut.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night.

Malou

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 17 februari 2014, 20:49:14 »
Dat ik heel snel blaasontsteking krijg van te vaak seks achter elkaar.  :angry:
Ook al ga ik na de seks wel naar de wc.
Dit had ik ook waarna mijn vriend en ik hebben besloten dat hij alleen nog maar óp mij mag klaarkomen ipv erin. Werkt perfect
Believe. Just believe.

Malou

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 17 februari 2014, 20:50:27 »
Waarom lijkt het alsof alle jongens 'altijd' willen terwijl mijn vriendjes nooit het initiatief nemen. Mijn vorige vriendje wilde zelfs niet eens dat ik hem pijpte. Serieus what's wrong with me? :(
NOTHING. Don't blame yourself
Believe. Just believe.

Posterus

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 17 februari 2014, 20:53:53 »
Ouch.. Ik moest hier stiekem wel heel hard om lachen. Maar het blijft kut.

Haha, blij dat er iemand nog vrolijk van wordt haha.

Nu een paar uur later kan ik er zelf ook wel om lachen. Het was echt zo ontzettend stom :')
Drawn by the light

opperkech

• كن على سلام (be at peace)
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 17 februari 2014, 20:54:05 »

godverdomme dit ja xxx maar dan moet ik nog 1 maandje wachten

Innocent

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 17 februari 2014, 21:00:02 »
Woog ik maar 2 kilo..
Kan ik een keer mezelf showen.. ipv licht uit, onder de dekens en krampachtig mijn buik in te houden :")
A smile is the most beautiful curve on a womans body

Lille_girl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 18 februari 2014, 11:37:23 »

Helemaal niets, je treft gewoon net niet de 'goede'. Wees niet bang, die jongens zijn er zat. En het is heel vervelend, heb er zelf ook zo één gehad en ik werd er heel onzeker van. Maar geloof me; het ligt niet aan jou.

UnknownEskimo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 18 februari 2014, 12:35:27 »
Als we seks hebben gehad, en daarna dan rustig wat liggen & knuffelen. En m'n vriend dan n half uur later fso weer opnieuw zin heeft. En dat tot wel zo'n 3-4keer op één dag..  :blink: Like..; Ik heb ook nog gevoel hoor..! :hamer:

Sunflowers

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 18 februari 2014, 12:47:20 »
Dat mijn vriend moe wordt van seks en ik juist druk, dan wil ik nog een keer seks of gewoon praten of films kijken of whatever en wil hij alleen maar slapen :')
Precies dit. Mijn vriend doet altijd wel z'n best om nog even wakker te blijven en te knuffelen maar hij valt gewoon in slaap, terwijl ik echt nog wel vanalles kan doen na de seks haha.
What would you do, if you weren't afraid?

Pinkwin

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 18 februari 2014, 14:15:01 »
^ Je kan ook zelf het voortouw nemen en gewoon zn handen vastbinden :naughty:

Off bespreek het gewoon met 'm, je hoort toch wel alles te kunnen zeggen. En misschien helpt het ook al als je wat meer standjes probeert?

dat is al meerdere malen verteld, en hem vast binden is ook al gedaan (meerdere malen).
zoals meneer het zelf zegt; 'het is zijn ding niet zo'  <_<

saaie seks de mijne niet  :fieuw:
"Love is composed of a single soul inhabiting two bodies."        - Aristoteles -

Blanches

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 18 februari 2014, 14:21:11 »
Mijn oude crush/semi-fuckbuddy/meest arrogante persoon die ik ken appt me altijd als ik net ongesteld ben  :hamer:

Oh, dit klinkt raar trouwens. Ik mag hem van mezelf niet appen want het is een kwal en ik wil zn ego niet strelen, maar als we dan bij elkaar zijn 's nachts (na een avondje stappen en meeten) is het ontzettend leuk. Maar om het voor mezelf een beetje chill te houden bewaar ik verder zo veel mogelijk afstand.

Conclusie: Ik heb een vriend nodig. Of een fuckbuddy die ook oog heeft voor mijn behoeftes en binnen 5 minuten na de lokroep in mijn bed ligt.
I have a lot of beliefs and I live by none of ‘em. That’s just the way I am. They’re just my beliefs. I just like believing them. I like that part.

xWhitehorse

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 20 februari 2014, 19:47:20 »
Ik zei dat ik nu wel een keertje verder wilde gaan, zegt hij 'Kunnen we het daar morgen over hebben, heb ik nu geen zin in.' Like whut the hell? :O

Labrinth

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 20 februari 2014, 22:21:07 »
Mijn vriend wil zoooo vaak seks please laat me met rust haha  :hamer:

Summer

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 21 februari 2014, 10:59:10 »
ik heb echt een te hoog libido. plus ik zie hem a.s. zondag nog en dan anderhalve week niet om dat hij met vrienden en vriendinnen van school op vakantie gaat, ja dit word even janken.
When you're sad, buy clothes.

holydemoly

• Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 21 februari 2014, 11:39:24 »
http://www.youtube.com/watch?v=VFxYC5vQoF4

In dit filmpje (vanaf 50 sec) verwoord Charlotte van sex and the city even heel goed hoe gefrustreerd ze is :')
Herkenbaarrr

you are locked in a prison of your own device

Daesung

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 21 februari 2014, 13:33:48 »
^Oh god ja precies dat  :hamer:

Promiscuous

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 21 februari 2014, 14:15:35 »
Kan niet klaarkomen.

Heb echt een fucked up libido, wat moet ik doeeeen?!?! Ik word echt vet snel nat en best wel opgewonden, maar telkens als ik op het randje zit zwakt het af. Gisteren heeft hij me vijfenveertig minuten gebeft en gepijpt en ik ben niet gekomen.

Oh ja, ik kom ook niet klaar van masturberen.

Misschien heeft het te maken met prestatiedrang, dat ik het gewoon té graag wil en het daardoor niet komt.

Vijfenfuckingveertig ?? :O:O:O:O:O
Hij heeft iig wel geduld! ;)
I may walk slow, but i never walk backwards

Dawesome

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 21 februari 2014, 14:43:14 »
Bleerg het feit dat ik nog nooit ben klaar gekomen terwijl vriendlief erg zijn best doet...