Auteur Topic: Het seksuele frustratie topic  (gelezen 336797 keer)

Girlll

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1600 Gepost op: 13 augustus 2020, 21:51:47 »
Heey, ik heb een issue...
Ik heb al 5 maanden met mijn vriend en hij is een schat!
Ik heb nu ook 5 maanden een spiraal omdat ik van de pil depressieve klachten kreeg en ik ben er echt super blij mee!
Nu is er alleen 1 probleem, ik heb bijna geen zin in seks meer. Altijd al een beetje gehad maar ik kan mij herinneren dat ik met mijn ex er niet zoveel problemen mee had. Ik wil niet over naar een ander conceptie middel want ik ben super tevreden met de spiraal en anders is het voor niks geweest. Ik heb het er vaak met mijn vriend over alleen hij vat het persoonlijk op en word er onzeker door ook omdat hij weet dat ik op seksueel vlak best van het  experimenteren ben. Ik heb seks altijd heerlijk gevonden en nu nog steeds als ik bezig ben en het niet te lang duurt...  maar nu zit ik er soms tegenop of heb ik opeens tijdens de seks er geen zin meer in. Iemand tips?

StephanieL

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1601 Gepost op: 13 augustus 2020, 22:38:26 »
Heey, ik heb een issue...
Ik heb al 5 maanden met mijn vriend en hij is een schat!
Ik heb nu ook 5 maanden een spiraal omdat ik van de pil depressieve klachten kreeg en ik ben er echt super blij mee!
Nu is er alleen 1 probleem, ik heb bijna geen zin in seks meer. Altijd al een beetje gehad maar ik kan mij herinneren dat ik met mijn ex er niet zoveel problemen mee had. Ik wil niet over naar een ander conceptie middel want ik ben super tevreden met de spiraal en anders is het voor niks geweest. Ik heb het er vaak met mijn vriend over alleen hij vat het persoonlijk op en word er onzeker door ook omdat hij weet dat ik op seksueel vlak best van het  experimenteren ben. Ik heb seks altijd heerlijk gevonden en nu nog steeds als ik bezig ben en het niet te lang duurt...  maar nu zit ik er soms tegenop of heb ik opeens tijdens de seks er geen zin meer in. Iemand tips?
Heel vervelend. Ik ken helaas de situatie, maar weet niet of het per se met de spiraal te maken heeft. Hormonen verandering kan natuurlijk wel een negatief effect hebben. Ikzelf heb nooit veranderd, maar met mijn vriend heb ik het ook zeer lastig. Ik voel nog steeds super veel liefde voor hem maar heb gewoon geen zin in seks met hem. Heb er zelfs al met een seksuoloog over gepraat en ze had het over uitwisseling van masculine en feminine energie... Sommige vrouwen (ik dus en mss ook jij?) die niet aan dat stereotype hangen van "een vrouw wil vooral liefde en geborgenheid tijdens de seks". Ik hou heel eerlijk meer van het ordinaire scharrelen... Kan er zeer diep op doorgaan, als je wil, vraag er maar achter. Maar als je ook zoiets hebt van: vroeger wou ik dat iedere kerel me zonder enig gevoel van liefde een keer goed deed, en nu wil ik mijn vriend niks gunnen, of denk je tijdens romantische seks met je lief aan die random kerel die je ooit achter de club hebt gepijpt, dan zou ik daar toch eens over lezen. Heeft me veel geholpen.

Girlll

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1602 Gepost op: 16 augustus 2020, 16:41:29 »
Dank dank dank voor je antwoord! Vind je het goed als ik je een berichtje stuur? Heb t gevoel dat ik het fijn vind om het er met een buitenstaander over te hebben...

StephanieL

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1603 Gepost op: 16 augustus 2020, 20:04:18 »
Dank dank dank voor je antwoord! Vind je het goed als ik je een berichtje stuur? Heb t gevoel dat ik het fijn vind om het er met een buitenstaander over te hebben...
zeker!

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #1604 Gepost op: 23 oktober 2020, 14:11:53 »
Ik ben de hele week al opgewonden en het lukt maar niet om een orgasme te krijgen (nog nooit gehad overigens), ugh. Het zal mijn ovulatie wel zijn....
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Louise97

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1605 Gepost op: 23 oktober 2020, 16:37:10 »
Oei, herkenbaar, naja deel 1 van je frustratie  :blush: (wel vervelend trouwens voor je!)

NerdyFun

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1606 Gepost op: 24 oktober 2020, 23:04:35 »
Jezelf beter kunnen bevredigen en de awkwardness als andere het niet lukt  :cheers:

Evalien

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1607 Gepost op: 26 oktober 2020, 21:41:28 »
Hoe irritant is dat idd...

Ik ben de hele week al opgewonden en het lukt maar niet om een orgasme te krijgen (nog nooit gehad overigens), ugh. Het zal mijn ovulatie wel zijn....

Sleeper4lifestyle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1608 Gepost op: 24 november 2020, 15:35:04 »
hiiii hoe zitten jullie in deze corona periode qua daten/seks?

zo ja, spreken jullie dan ook gwn wel eens 1e x af sws voor de seks?
Ik weet niet zo goed wat ik dan moet verwachten en of ik me dan heel makkelijk weggeef...
wat is jullie mening/ervaring? ik vind het lastig omdat ik niet echt weet  hoe vaak die jongen het wel doet met chicks (wat opzich niet zo veel zou moeten uitmaken, tenzij je de 5e bent van de week ofzo)

xx

levensmoe

evelienZ

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1609 Gepost op: 24 november 2020, 16:03:12 »
ik vind het een goede vraag! maar wat heeft het met corona te maken?

ik spreek nooit de eerste keer af voor seks. ik ben ook niet iemand die maanden een relatie moet hebben, ik ben niet tegen seks zonder relatie voor mezelf, maar ik wil een jongen wel een paar keer hebben gezien. precies om ook een beetje gevoel te krijgen wat het voor hem betekent en of je op dezelfde golflengte zit.

ik denk niet dat er overigens jongens zijn die het met 5 meiden in de week doen...

en altijd veilig!