Auteur Topic: Het seksuele frustratie topic  (gelezen 304829 keer)

Chingchangpong

• Burn baby burn
    • Bekijk profiel
« Reactie #1500 Gepost op: 04 december 2017, 04:25:57 »
Er zijn girls om mee te fucken die ik nu al bijna een halfjaar ken maar nog nooit is het zover gekomen dat het uitloopt op seks  :hamer:

FamkePamke

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1501 Gepost op: 04 december 2017, 11:02:49 »
hoi

catlovr01

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1502 Gepost op: 04 december 2017, 11:05:39 »
Ik vind het fijn om op bepaalde plekken door mijn hond gelikt te worden, is dit raar? Ik schaam me er een beetje voor en weet niet wat ik moet denken...

FamkePamke

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1503 Gepost op: 04 december 2017, 11:09:02 »
Ik heb dit probleem 2 jaar geleden ook gehad. Ik ben toen goed geholpen. Ik zou jou graag willen helpen. Als je met me wil praten, stuur me dan een berichtje. Ps: Hoe ver ben je gegaan met hond?

FamkePamke

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1504 Gepost op: 04 december 2017, 11:10:44 »
Ik vind het fijn om op bepaalde plekken door mijn hond gelikt te worden, is dit raar? Ik schaam me er een beetje voor en weet niet wat ik moet denken...

Ik heb dit probleem 2 jaar geleden ook gehad. Ik ben toen goed geholpen. Ik zou jou graag willen helpen. Als je met me wil praten, stuur me dan een berichtje. Ps: Hoe ver ben je gegaan met hond?

Turtletimes

• Gast
« Reactie #1505 Gepost op: 04 december 2017, 13:22:41 »
^ Natuurlijk is dit niet serieus. Twee nieuwe profielen die waarschijnlijk door dezelfde persoon zijn, en anders beide even lekker willen rellen en fantasietjes uitspreken. Kanslozen zijn er altijd als het over seks gaat.

catlovr01

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1506 Gepost op: 04 december 2017, 14:55:05 »

Haha wat grappig... klinkt heel geloofwaardig

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #1507 Gepost op: 04 december 2017, 15:01:02 »
Haha wat grappig... klinkt heel geloofwaardig

Jij zei precies hetzelfde :"D
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Turtletimes

• Gast
« Reactie #1508 Gepost op: 04 december 2017, 16:40:13 »
Jij zei precies hetzelfde :"D
Hahahahahaa die probeert er nu nog even zonder kleerscheuren vanaf te komen  laughing7.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1509 Gepost op: 13 december 2017, 17:54:08 »
Ik raak er een beetje gefrustreerd van dat ik niet meer klaarkom en hij altijd wel. En ook als ik bijna kom dan komt hij en dan is mijn zin ook weg.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Earthell

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1510 Gepost op: 15 december 2017, 13:03:19 »
Ik raak er een beetje gefrustreerd van dat ik niet meer klaarkom en hij altijd wel. En ook als ik bijna kom dan komt hij en dan is mijn zin ook weg.

Ik heb hier ook wat last van, we hebben nu bijna een jaar een relatie en in het begin kwam ik vrijwel altijd maar de laatste paar maanden heb ik zoiets van 'ik ga hem wel verwennen en het maakt niet uit als ik kom.' Hij voelt zich hier heel schuldig over want hij doet zijn best voor me en wilt dat ik kom maar het lukt me gewoon niet meer zo goed. Als hij is gekomen vraagt hij of hij nog door moet gaan met zijn vingers maar dat hoef ik dan ook niet echt meer.
Ik vind het niet heel erg dat ik niet meer kom maar ik vind het wel kut voelen dat hij altijd kan komen en ik moet het maar accepteren dat het voor mij niet meer gaat lukken.
http://earthell.deviantart.com/ ♥  I built my own world to escape ♥ Books ♥ http://earthhell.tumblr.com/ ♥ https://www.goodreads.com/Earthell

Ordinary.

• Bekijk profiel
« Reactie #1511 Gepost op: 16 december 2017, 20:02:33 »
ik heb zin om verleid, gestreeld, gezoend te worden. de seks per se mis ik nog t minst  :fieuw:

dit
"I want to be the reason you look down at your phone and smile. Then walk into a pole."

Earthell

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1512 Gepost op: 19 december 2017, 11:43:17 »
Waarom is af en toe romantisch zijn zo tieten moeilijk voor jongens  :hamer:
http://earthell.deviantart.com/ ♥  I built my own world to escape ♥ Books ♥ http://earthhell.tumblr.com/ ♥ https://www.goodreads.com/Earthell

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #1513 Gepost op: 21 december 2017, 10:32:33 »
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

CherryBlossom

• לביאה
    • Bekijk profiel
« Reactie #1514 Gepost op: 21 december 2017, 18:56:01 »
Model

Courageous

• Bekijk profiel
« Reactie #1515 Gepost op: 21 december 2017, 19:06:51 »
Ik heb zin, maar we hebben allebei geen tijd. Pffff
She was drowning, but nobody saw her struggle

Cowgirl

• Gast
« Reactie #1516 Gepost op: 21 december 2017, 19:08:59 »
Ik heb zin, maar we hebben allebei geen tijd. Pffff
Ja <_<

always

• Bekijk profiel
« Reactie #1517 Gepost op: 22 december 2017, 14:33:54 »
Ik ben nog nooit klaargekomen en wil dat nu toch best wel een keer ervaren. Ben nog niet heel lang actief dus dat zal ook wel meespelen maar toch.
En m'n vriend en ik zijn nu steeds aan het bespreken van wat we lekker zouden vinden en wat  we nog willen doen. Maar ik ben dan weer zo'n doos die dat lekker makkelijk via whatsapp bespreekt en helemaal dichtklapt in het echt. Terwijl het mij wel echt leuk lijkt allemaal. En yay, ongesteld zijn.

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #1518 Gepost op: 22 december 2017, 16:46:30 »
^ Herkenbaar. Ik heb vier jaar een relatie gehad en dus nog nooit klaargekomen. Punt is ook, als het te fijn gaat voelen, dan wil ik dat hij stopt. Ik durf niet eens klaar te komen.. :fieuw:

Nc
''Syncopate my skin to your heart beating.''

always

• Bekijk profiel
« Reactie #1519 Gepost op: 22 december 2017, 20:17:08 »

Dat heb ik ook! Een soort van gevoel dat ik het niet aankan ofzo.. Volgens mij ga ik echt nooit komen :fieuw:

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #1520 Gepost op: 22 december 2017, 20:17:48 »
Mmm bij mij meer angst voor onbekende denk ik.

Nc
''Syncopate my skin to your heart beating.''

YvetteKnowsBest

• **
  • 불타오르네
    • Bekijk profiel
« Reactie #1521 Gepost op: 22 december 2017, 20:20:58 »
Ik ben er eigenlijk nu wel heel erg aan toe, alleen de juiste persoon mist nog.
"Fool me once? Shame on you. Fool my best friend? You're dead meat." - Hanna Marin

Pikachu

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1522 Gepost op: 24 januari 2018, 12:12:06 »
Ik wil al heel lang seks en wacht op een leuk vriendje. Helaas ben ik hier al 3 jaar op aan het wachten en heb ik hele sterke behoeftes. Frustrerend!

Alpaca

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1523 Gepost op: 02 februari 2018, 18:51:31 »
Mijn libido is volgens mij niet zo hoog deze laatste week, maar toch zou ik zo graag aangeraakt willen worden, gewoon me geliefd voelen. :'(
When you think it's good, Just do it.
When you think it's bad, Just don't do it

flowermeisje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1524 Gepost op: 02 februari 2018, 22:09:00 »
ik ben laatst ontmaagd door mijn vriendje en hij heeft het zondag uitgemaakt en nu ben ik heel verdrietig