Auteur Topic: Het seksuele frustratie topic  (gelezen 313284 keer)

PinkyDou

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #100 Gepost op: 01 maart 2014, 23:11:35 »
Seks 's ochtends, vlak na het wakker worden. Zelfs als je eerst je tanden poetst en een douche neemt, vind ik het nog vervelend, want dan moet je vlak erna weer douchen.
Ik heb het liever 's avonds.

sugasuga

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #101 Gepost op: 01 maart 2014, 23:13:09 »
seks op de aanrecht
of op de wasmachine  :blush:

thinkingaboutyou

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #102 Gepost op: 02 maart 2014, 14:16:49 »
seks op de aanrecht
of op de wasmachine  :blush:

erg frustrerend idd :fieuw:

duCOQUELICOT

• Forumbeheerder | eindbaas
    • Bekijk profiel
    • a Celiac in Amsterdam
« Reactie #103 Gepost op: 02 maart 2014, 14:22:22 »
Gewoon geeeeeeeeeen. Heerlijk. Ik heb niets te klagen :")
My goodness, did you see her hem? Six inches deep in mud. She looks positively mediaeval. TPO Fresh || Blog

Kharrea

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #104 Gepost op: 02 maart 2014, 15:43:51 »
Een veel hoger libido hebben als hem en een hond die de hele tijd aan de slaapkamerdeur loopt te jammeren terwijl je bezig bent.

Fireaway

• Bekijk profiel
« Reactie #105 Gepost op: 02 maart 2014, 15:45:27 »
dat een jongen al meteen verder gaat...
I think the older I get, the more I realize that the ultimate luxury  is time. - Michael Kors

ℒasaraline

• “What do they teach them at these schools?”
    • Bekijk profiel
« Reactie #106 Gepost op: 02 maart 2014, 15:50:00 »
Seks in de bios :(

Mettlesome

• My attitude is based on how you treat me.
    • Bekijk profiel
« Reactie #107 Gepost op: 02 maart 2014, 16:00:18 »
- soort van gestopt -          

ℒasaraline

• “What do they teach them at these schools?”
    • Bekijk profiel
« Reactie #108 Gepost op: 02 maart 2014, 16:05:57 »
Hou op jij. :")
Ik meen het, dan hoort iedereen het enzo.
Dat is awkward.

Mettlesome

• My attitude is based on how you treat me.
    • Bekijk profiel
« Reactie #109 Gepost op: 02 maart 2014, 16:07:59 »
Ik meen het, dan hoort iedereen het enzo.
Dat is awkward.

Deel je verhaal maar meisie
- soort van gestopt -          

Aphelium

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #110 Gepost op: 02 maart 2014, 16:25:16 »
Het zou wel eens fijn zijn om niet altijd dezelfde saaie seks te hebben...
Ik wil geen standaard saaie seks meer..

ik wil harde, spannende, geile, kinky seks.
Niet dat lieve gedoe..

vraag me af hoeveel duidelijk ik nog moet zijn..  <_<
Zeer vervelend... dan zeg je het expres van tevoren, komt er niks van, krijg je achteraf te horen: ja ik kan lieve meisjes geen pijn doen.  :blink:

Oh. En ik heb last van een enorm hoog libido maar mijn fuckbuddy viert vandaag z'n verjaardag met familie. gofferr

Lille_girl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #111 Gepost op: 02 maart 2014, 21:18:29 »
oke dus, ik heb een nieuwe vriend jaja.

en seks met me vorige vriend was like, amazing! en we hadden ook vaaak seks, hoog libido van ons beide oeps.

MAARNU, heb ik een nieuwe vriend en hij bakt er niks van! misschien ook omdat ik zijn eerste keer was, maar komop, ik doe al het werk en zodra hij het werk doet suckt het gewoon.

IK KAN OOK TOTAAL NIET ZIEN HOE DIE HET VIND EN DAAR WORD IK ZO ONZEKER VAN GVD.  :angry2:

Heb er ook zo 1 gehad, was er al snel klaar mee  :hamer:
Misschien dat hij nog beter wordt maar in mijn geval bleef het zo ... tja als het niet klikt in bed kan het een killing zijn voor je relatie.

MoonChlyde

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #112 Gepost op: 02 maart 2014, 21:25:26 »
Bleerg het feit dat ik nog nooit ben klaar gekomen terwijl vriendlief erg zijn best doet...

Dit, zoooo frustrerend want door die druk wordt er voor mij juist een barrière gecreëerd waardoor het niet lukt.

xWhitehorse

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #113 Gepost op: 02 maart 2014, 22:03:53 »
dit komt weinig voor, leuk om dit eens te horen/zien.  :foto:
Dit is echt the story of my life.

Rock'nRobin

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #114 Gepost op: 03 maart 2014, 20:11:35 »
Had ik eindelijk bijna seks van het weekend, heeft die jongen erectieproblemen door medicatiegebruik....  :hamer:
Maar ik ben zo verliefd op hem en wil zooooo graag.
Iemand hier ervaring mee?

Disfunction

• Bekijk profiel
« Reactie #115 Gepost op: 03 maart 2014, 21:22:34 »
Buhuhuu, iedere keer als we het gaan doen word de mood gekilled door z'n broertje die begint te schelden tegen z'n computerspelletje :'(
Always shoot for the moon. Even if you miss, you will land among the stars

Cosmo

• Bekijk profiel
« Reactie #116 Gepost op: 04 maart 2014, 12:42:52 »
Ik heb een jongen nog nooit zo snel klaar zien komen. Like, ik raakte hem aan en toen begon ik daarna met hem te praten en na een halve minuut kwam hij uit the middle of nowhere klaar.
En hij maar zeggen: 'Ik heb heel veel ervaring hoor, believe me'.
Right. In zijn dromen. Ik hoop dat ze mooi zijn!
Hij kon er wel om lachen.
'Happiness is not found at the end of the road... It is here, now.'

Aliyah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #117 Gepost op: 04 maart 2014, 13:00:48 »
WAAROM BEN IK ONGESTELD OP DEZE PERFECTE AVOND.
damn hell grrr  :hamer:

Jammer dat zoveel mensen op Girlscene geen seks kunnen hebben als ze ongesteld zijn. Ik heb gewoon seks hoor als ik ongesteld ben (mits ik me goed genoeg voel natuurlijk). Mijn vriend vindt het niet erg en ik heb nog nooit een man ontmoet die dat bloed erg vond. Ik zeg het wel altijd van tevoren. Is zo opgelost met een handdoek eronder toch :)

Dawesome

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #118 Gepost op: 04 maart 2014, 15:55:17 »
Dit, zoooo frustrerend want door die druk wordt er voor mij juist een barrière gecreëerd waardoor het niet lukt.

Jup ben bang dat het nu bij mij ook zo is...

Elisabeth

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #119 Gepost op: 08 maart 2014, 21:25:37 »
Dat ik me totaal niet meer seksueel aangetrokken voel tot mijn vriend en dat het ten koste gaat van hem. Ik heb gewoon geen zin meer in seks met hem...  :saai:

masterpretender

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #120 Gepost op: 09 maart 2014, 21:14:35 »
Dat ik me totaal niet meer seksueel aangetrokken voel tot mijn vriend en dat het ten koste gaat van hem. Ik heb gewoon geen zin meer in seks met hem...  :saai:
Jep, dat had ik dus ook....
Ruim 2.5 jaar een relatie gehad maar na 1.5 jaar was bij mij de zin in seks met hem weg....
Heel lang mee rond gelopen, maar mijn gevoel kwam niet terug. Ik baalde super erg want ik vond (en vind) hem een super leuke en aardige jongen. Maar een relatie is niet 100% zonder seks... Dus toen hebben we het uitgemaakt. Hij was het er uiteindelijk ok wel mee eens.

Heb je er met je vriend al over gepraat?
X liefs
meow

Elisabeth

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #121 Gepost op: 09 maart 2014, 21:26:53 »
Jep, dat had ik dus ook....
Ruim 2.5 jaar een relatie gehad maar na 1.5 jaar was bij mij de zin in seks met hem weg....
Heel lang mee rond gelopen, maar mijn gevoel kwam niet terug. Ik baalde super erg want ik vond (en vind) hem een super leuke en aardige jongen. Maar een relatie is niet 100% zonder seks... Dus toen hebben we het uitgemaakt. Hij was het er uiteindelijk ok wel mee eens.

Heb je er met je vriend al over gepraat?
X liefs

Mijn vriend en ik zijn nu ook anderhalf jaar samen en het is al een poosje gaande dat het er van mij kant niet meer in zit. Natuurlijk hebben we nog wel eens seks maar het komt heel vaak voor dat we soms 1 of 2 maand helemaal niets meer doen... Hij onderneemt wel pogingen maar ik wijs het heel vaak af omdat ik of een te drukke dag heb gehad of geen zin heb. We hebben ook wel geprobeerd iets anders te proberen zoals andere standjes etc. maar dat werkt ook niet en we hebben er ook over gepraat. In plaats van dat ik over seks met mijn vriend interesseer, kijk ik meer naar andere jongens. Ik weet dat het heel fout is maar ik ben bang dat wanneer ik voor mezelf een streep zet, ik spijt krijg. Hij is ontzettend lief maar niet meer zo aantrekkelijk als eerst... Vroeger kon ik niet van hem afblijven maar nu heb ik geen zin meer. Ik denk ook dat het aan mijn leeftijd ligt omdat ik behoorlijk jong was toen ik een vaste relatie kreeg en dat het nu een beetje tot me doordringt wat vriendinnen wel kunnen doen en waarin ik beperkt ben. Heb je er lang over moeten nadenken om die stap te zetten en ben je er uiteindelijk wel opgelucht over?

Liefs!

Rock'nRobin

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #122 Gepost op: 11 maart 2014, 20:43:29 »
Ik wil jullie het heugelijke nieuws mededelen dat ik na meer dan een jaar droogstaan, niet meer droog sta; Hoera! Ik voel me spontaan weer een beetje sexy  :aanbid:

Goats in Trees

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #123 Gepost op: 11 maart 2014, 22:28:28 »
Dat wat voor mij de eerste zou moeten worden worden na een paar pogingen niet is gelukt en ik nu for life onzeker ben voor als ik óóit weer eens verliefd word/een relatie krijg (want hij heeft het uitgemaakt).
Ezelinnenmelk op m'n diamanten muesli

ViJES

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #124 Gepost op: 12 maart 2014, 00:31:57 »
Mijn vriend wilt ALTIJD twee keer seks. Achter elkaar met een aantal minuten tijd ertussen. Sommigen denken nu misschien, wat heeft ze te zeuren? Ja, niks. Ik hou van seks. Maar ik hou er ook heel erg van om na seks lekker te knuffelen en het hoeft van mij niet altijd maar nóg een keer. Dacht eerst dat het alleen kwam omdat we nog niet zo lang een relatie hadden, maar nu na twee jaar is het nog steeds zo.