Auteur Topic: Het ik wil zwanger worden/ben zwanger/ben zwanger geweest topic!  (gelezen 231784 keer)

Fantillusion

• All it takes is faith and trust
    • Bekijk profiel
« Reactie #2700 Gepost op: 16 augustus 2018, 11:42:09 »
Inderdaad erg rustig hier!

Cranberry, succes met de onderzoeken. Ik hoop dat het positief uitpakt!

Petshop, fijn dat het goed gaat!

en Myrthe, whooh dat gaat snel, spannend!! Geniet lekker verder!

Ben ook erg benieuwd hoe het met Aurora gaat, als die hier nog leest?

Bij mij gaat het goed. Ze is bijna 10 maanden, ze kan sinds kort zelf gaan zitten en kan sinds een paar dagen kruipen! Een hele nieuwe fase zo!
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be

Myrthe

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2701 Gepost op: 11 oktober 2018, 17:40:46 »
Ik ben inmiddels bevallen van onze prachtige meid, ze doet het super goed en is tevreden. Met 40 en n halve week is ze geboren na een relaxte bevalling van 6 uur. Vandaag is ze een week oud en zijn we voor het eerst buiten geweest, heerlijk!

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #2702 Gepost op: 19 oktober 2018, 22:19:54 »
Gefeliciteerd Myrthe!
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Subclavia

• Bekijk profiel
« Reactie #2703 Gepost op: 27 oktober 2018, 22:25:48 »
Proficiat Myrthe!

Onze dochter word 17 maand half november. We zijn stilletjes aan het nadenken voor een broertje of zusje :-) de tijd gaat toch zo snel!

Aurora Borealis

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2704 Gepost op: 30 oktober 2018, 21:23:46 »
Myrthe, wat leuk, proficiat!
Ons meisje is ondertussen al even lang uit mijn buik, dan ze erin heeft gezeten. Zooo gek! Volgende week is ze al 9 maand. Helemaal verliefd op haar. Slaapt nog niet door, maar is zo n lief leuk kind <3

Just a little girl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2705 Gepost op: 18 november 2018, 17:10:33 »
[font=]Hey allemaal, [/font][font=&amp]
[font=&amp][font=]Sinds een aantal dagen weet ik dat ik zwanger ben, erg leuk en spannend natuurlijk! Nu merk ik dat ik de behoefte heb om met andere zwangere meiden in contact te komen, om gezellig te appen en ervaringen uit te wisselen over de zwangerschap. [/font][font=&amp][font=&amp][font=]Zijn er hier meiden die hier ook belang bij hebben?[/font][font=&amp][font=&amp][font=]xxx liefs[/font]

Aurora Borealis

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2706 Gepost op: 20 november 2018, 21:08:03 »
^^Gefeliciteerd! Ik denk dat hier voorlopig geen zwangere vrouwen tussen zitten. Hier is een tweede kindje welkom, maar ik moet wellicht weer aan de hormonen, dus zal het denk ik niet zo snel plots van dat zijn :)

Ik zat zelf ook wel op een ander forum toen ik zwanger was. www.brabbels.com, daar heb ik wel veel ervaringen kunnen uitdelen. Zitten Nederlandse en Belgische zwangere dames :)

Myrthe

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2707 Gepost op: 02 december 2018, 13:42:46 »
[font=]Hey allemaal, [/font][font=&amp]
[font=&amp][font=]Sinds een aantal dagen weet ik dat ik zwanger ben, erg leuk en spannend natuurlijk! Nu merk ik dat ik de behoefte heb om met andere zwangere meiden in contact te komen, om gezellig te appen en ervaringen uit te wisselen over de zwangerschap. [/font][font=&amp][font=&amp][font=]Zijn er hier meiden die hier ook belang bij hebben?[/font][font=&amp][font=&amp][font=]xxx liefs[/font]

Van harte <3. Zelf was ik tijdens mijn zwangerschap(pen) onderdeel van een mama Facebook groep. Gewoon even intypen: 'uitgerekend in' + de maand dat je je babytje verwacht. Er bestaan erg veel van dat soort groepen, en ook diverse fora als je ditzelfde in google intypt.

Ik heb er veel aan gehad, dat je alles kan delen, met elkaar meeleeft en adviezen kunt vragen en geven. Zo hoef je het allemaal niet alleen te doen en kom je ook weer tot nieuwe inzichten en leer je van elkaar. Ook na de bevalling hebben we nog veel contact gehad, tot ik er zelf geen behoefte meer aan had, de groep met dames is nog steeds actief en spreekt ook samen af, ondanks dat ze door het land verdeeld wonen.

Een ander advies is om je aan te sluiten bij bijv centering pregnancy, zwangerschapsgym oid, of een mama cafe te bezoeken een plek waar je vrouwen uit de buurt kunt ontmoeten.

Liefs.