Auteur Topic: Het algemene topic over seks  (gelezen 120552939 keer)

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #8825 Gepost op: 28 oktober 2018, 19:40:26 »
Ik zal het inderdaad eens opmeten! Ook een goed idee om hem het laten proberen als ik er niet bij ben.

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #8826 Gepost op: 07 november 2018, 12:41:11 »
Zo, een dildo gekocht. Hopelijk kan ik zo aan mijn trekken komen in plaats van meteen een man moet gebruiken.

Pandabeertje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8827 Gepost op: 27 november 2018, 18:26:00 »
Hey, ik heb gister mijn vriend gepijpt, maar ik had wel een aft op dat moment. Dat kan toch geen kwaad he, een aft is niet besmettelijk toch?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #8828 Gepost op: 28 november 2018, 11:11:25 »
Hey, ik heb gister mijn vriend gepijpt, maar ik had wel een aft op dat moment. Dat kan toch geen kwaad he, een aft is niet besmettelijk toch?

Nee is niet besmettelijk!
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Bibi

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8829 Gepost op: 06 januari 2019, 22:14:50 »
Mijn vriend heeft kamagra gekocht. We wachten nu in spanning af tot we het geleverd krijgen. Ik hoor van vriendinnen dat de penis echt super stijf wordt. Wie heeft er ervaringen mee?

Edit mod: link even weg gehaald, reclame
« Laatst bewerkt op: 07 januari 2019, 15:50:55 door Roses »

partyanimal

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8830 Gepost op: 21 januari 2019, 10:36:47 »
ik ben 20 jaar, en heb nog nooit sex gehad. ben hier heel erg vaak onzeker over, en ook bang, dat wanneer ik een vriend krijg, hij het jammer vind dat ik geen ervaring zou hebben..

eigenlijk heb ik er de laatste tijd best veel interesse voor/ben er heel benieuwd naar, ook met oudere mannen, maar als ik het van anderen lees krijg je hier veel spijt van..?

niet citeren

anoniempje000

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8831 Gepost op: 21 januari 2019, 14:06:02 »
hi
ik ben een meisje (12 jaar)
ik vinger mezelf weleens,
ik vindt dit best fijn alleen ik vind het een beetje vies voelen aan mijn vingers. heeft iemand tips of advies wat ik zou kunnen gebruiken (buiten speeltjes want mijn ouders mogen dit niet weten)? en wat is de beste/fijnste positie om het in te doen?
kusjes  :huglove:
xx girliee

Ikke :-)

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8832 Gepost op: 24 januari 2019, 21:57:15 »
heey,

Ik heb een klein dillemma. Ik (17) ben nog maagd en heb sinds kort een vriend. Hij is ook nog maagd, maar wil (dat merk ik aan hem hoe hij bij mij doet en hoe hij met me watsappt) wel graag seks hebben. Hij is ook twee jaar ouder. Dit vind ik geen probleem en ook zou ik wel seks willen hebben met hem voor de eerste keer. Alleen hoe weet ik nou dat ik er aan toe ben? En ik heb nog nooit een orgasme gehad en ben bang dat ik er straks niks aan vindt. Ik vind ook als hij mijn nek zoent enz het niet erg opwindend.

Verder (dit klinkt misschien raar) vraag ik me af of ik dan mijn schaamhaar weg moet halen? Is dit een afknapper? Of is dat prima als ik het maar verzorg? Straks vind hij het raar dat ik mijn schaamhaar laat staan.

Hoop dat iemand mij kan advies kan geven :-)

p.s mijn vriend dringt niks aan en is erg lief voor me. Maar ik merk wel wat hij het graag wil.

Snorlaxx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8833 Gepost op: 25 januari 2019, 03:05:52 »
Tja hoe weet je of je eraan toe bent? Dat is lastig uit te leggen. Ik heb het idee dat je vanzelf wel "voelt" wanneer je er klaar voor bent. Word je wel eens opgewonden als je met hem samen bent? Bijvoorbeeld wanneer jullie zoenen of knuffelen.

Je "moet" je schaamhaar niet weghalen. Of je het weg wil halen is een keuze :) Je kan het ook gewoon korter trimmen als je dat prettig vindt.

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #8834 Gepost op: 25 januari 2019, 16:28:12 »
Ik denk dat je het wel voelt/weet of je er klaar voor bent. Het feit dat je op het forum vraagt, geeft aan dat je ergens een twijfel hebt.

Wat jij met je schaamhaar doet, moet je zelf weten.
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #8835 Gepost op: 26 januari 2019, 09:42:16 »
^ Heb je al op enig gebied ervaring (voelen, handwerk, mondwerk)? Anders zou ik daar sowieso eerst eens mee beginnen. Doe het stapje voor stapje en ‘check’ na (tijdens) elke stap gewoon even hoe het voelt voordat je verder gaat.

Qua schaamhaar, ik vind het persoonlijk fijn als dat verzorgd is. Maar dat is ook een beetje wat je eigen idee is.

Laatste puntje trouwens, misschien voel je je beter als je eerst eens bij jezelf op onderzoek uitgaat? Als je weet wat je lekker vind, kan je hem ook beter sturen als het zover is? (Tenminste ik kreeg niet het idee dat je dat al eens gedaan hebt?)

Irisings

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8836 Gepost op: 26 januari 2019, 19:42:26 »
Ik kan het gevoel dat je er klaar voor bent niet beschrijven, maar ik weet wel nog wanneer ik het voelde. Ik had al wel andere dingen met hem gedaan en met onze onderbroeken aan gingen we droogneuken (echt zo'n kutwoord maarja) en toen merkte ik dat ik heel graag wilde dat onze onderbroeken er eigenlijk niet waren en het hele weekend moest ik eraan denken. En dusja, toen wist ik eigenlijk dat ik er klaar voor was
Hoop dat t iets helpt
I think I did well.... *explosion in background*

0hboy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8837 Gepost op: 22 maart 2019, 00:17:30 »
Ik ben 19, zit aan de pil en een jaar seksueel actief. Vanmiddag heb ik echter voor het eerst seks gehad (zonder condoom). Ik heb even een vraag.

Ik ben met een aantal jongens intiem geweest, allemaal gebruikten ze geen condoom tijdens de seks als de vrouw aan de pil was zeiden ze. Vonden ze fijner. Ook gaven ze allemaal aan het heel fijn te vinden om in de vrouw te komen ipv terug te trekken (ik weet dat dit ook geen goede manier is om een zwangerschap te voorkomen).
Nu kan ik af en toe nog wel eens piekeren, en ik vroeg me voor al af hoe jullie daar mee om gaan. Ik weet bijvoorbeeld dat een vriendin van me helemaal flipt als haar vriend in haar klaar komt terwijl de ander het weer helemaal niks uit maakt.

Hij is vanmiddag niet in me klaar gekomen maar van voorvocht bestaat er ook een kans dat je zwanger kan worden.
Zoals je waarschijnlijk al kan lezen ben ik nogal een piekeraar op dit gebied. Aangezien ik al eens eerder een zwangerschapstest heb gedaan ivm voorvocht (lang verhaal).

Laatste vraag, gebruiken jullie wel eens de morning after pill? Als hij in je is gekomen bijvoorbeeld.

Misschien een beetje TMI dit, maar als ik het niet vraag zit ik er zelf ook mee.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #8838 Gepost op: 22 maart 2019, 07:30:16 »
^ Over zwangerschap zou ik me nooit zorgen maken als je aan de pil zit, anders had ik nu al 3 kinderen gehad :') Zou me veel eerder zorgen maken over mogelijke soa's, aangezien je met meerdere jongens seksueel actief bent geweest.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Bloempot

• Gast
« Reactie #8839 Gepost op: 22 maart 2019, 07:32:11 »
^ja, dat is het enige wat ik dacht ''soa's krijg je wel, de pil beschermt daar niet tegen''
...

Kate

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8840 Gepost op: 30 maart 2019, 21:56:54 »
Heehee, ik zit met een klein probleempje (meid 17). Een jongen die ik een jaar ofzo zie in de sportschool heeft mij nou ook opgemerkt. Ik geniet wel van het uurtje a anderhalf uur dat ik ongestoord naar zijn goede lichaam kan kijken. Probleem is dus dat hij me in een van de gesprekken heeft betrokken. Middag erna zit hij in mijn DM's. Ik blijf vriendelijk maar het is verwarrend voor me. We zijn wezen eten samen met een vriend en mijn zusje. Hij is op één ding uit, seks. Maar ik ben nog maagd. De wil om seks te hebben is er bij mij. De kans is er. En de jongen die zooo knap is en ervaring heeft is er.. Maar hij heeft geen respect voor meiden. Seks of wachten? (PS ik voel me zo geil bij hem  :blush: )

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #8841 Gepost op: 30 maart 2019, 22:09:02 »
^ Als jij het prima vindt dat je eerste keer alleen 100% om de lust draait, met een jongen die geen respect heeft voor meisjes, die niet van je houdt, etc, lekker doen.

Als jij wil dat je eerste keer meer is dan alleen lust, met iemand waarmee er een wederzijds liefdesgevoel is, die oprecht seks met je wil omdat hij je heel erg leuk vindt en niet alleen omdat je een kut hebt, dan wacht je tot er een jongen in je leven komt die 100% voor jou gaat.

Choice is yours, ze zijn allebei goed als je er zelf maar helemaal achter staat, maar ik had het zelf allang geweten. Eerste keren zijn bijna nooit zoals je ze verwacht, je kan er nu wel een fantastische geile fantasie van maken, maar hoogstwaarschijnlijk zal het in het echt anders verlopen. Het is al 10x beter en mooier als je met iemand bent die ook van jou houdt, die voorzichtig zal doen omdat hij respect voor je heeft en daarnaast is het dan ook veel minder ongemakkelijk.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #8842 Gepost op: 30 maart 2019, 22:16:44 »
Persoonlijk zou ik het nooit doen voor de eerste keer.
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Bloempot

• Gast
« Reactie #8843 Gepost op: 30 maart 2019, 22:21:41 »
Geile fantasie komen meestal toch pas uit bij een persoon waar veel vertrouwen bij is, liefde en lust en wederzijds respect en toch meestal dat je elkaars lichaam al kent...

bij een ontmaagding gaat het zelden zoals in je fantasie.