Auteur Topic: Het algemene topic over seks  (gelezen 120517488 keer)

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #8800 Gepost op: 21 juli 2018, 10:24:45 »
Ja je kan ook gewoon schijt hebben. Dat doen de meeste mensen volgens mij wel want het is ook besmettelijk net voordat je de koortslip ziet. Ik heb iig schijt.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Suzanne123

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8801 Gepost op: 26 juli 2018, 12:10:31 »
Oke ik weet niet hoe ik zelf een bericht post dus maak even een citaat. Maar ik ben ongeveer een maand geleden met de pil slikken, ik ben op vrijdag ochtend, de 5e dag van mijn menstruatie, begonnen en heb die week daarop van vrijdag op zaterdag seks gehad zonder condoom. Op de bijsluiter stond dat ik de eerste 7 dagen seks met condoom moest hebben maar zit ik dan goed zo of net niet? Heel stom dat ik er nu pas mee kom i know. En ik heb deze vraag ook al in het algemene pil topic gesteld ja

Sadsloth

• Bekijk profiel
« Reactie #8802 Gepost op: 27 juli 2018, 13:30:50 »
Heeft iemand hier een dildo of vibrator? Zo ja, welke raden jullie aan?
I feel free when I see no one and nobody knows my name

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #8803 Gepost op: 27 juli 2018, 14:29:34 »
Vibrator, ik vind die clitoris ook stimuleert prettig (dus daar ook trilt)
en waterdicht, oplaadbaar niet op batterijen das onhandig.

Ik heb ook een tril-ei (met afstandsbediening) niet voor buiten (ben ik te preuts voor en past niet bij mij) maar is wel leuk voor voorspel (man afstandsbediening in hand drukken en de mood is gemaakt zeg maar) haha
Frankly, my dear, I don't give a damn.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #8804 Gepost op: 27 juli 2018, 15:25:33 »
Ik heb een vib van bol.com, ze hebben daar heel veel
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

Sadsloth

• Bekijk profiel
« Reactie #8805 Gepost op: 27 juli 2018, 16:36:30 »
Ah yes, bedankt voor de tips!

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #8806 Gepost op: 27 juli 2018, 18:04:01 »
Oke ik weet niet hoe ik zelf een bericht post dus maak even een citaat. Maar ik ben ongeveer een maand geleden met de pil slikken, ik ben op vrijdag ochtend, de 5e dag van mijn menstruatie, begonnen en heb die week daarop van vrijdag op zaterdag seks gehad zonder condoom. Op de bijsluiter stond dat ik de eerste 7 dagen seks met condoom moest hebben maar zit ik dan goed zo of net niet? Heel stom dat ik er nu pas mee kom i know. En ik heb deze vraag ook al in het algemene pil topic gesteld ja

Volgens mij net niet.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #8807 Gepost op: 27 juli 2018, 18:05:20 »
Ik heb een mini vibrator gratis gekregen op een seksshop toen ik condooms bestelde

Wempy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8808 Gepost op: 18 augustus 2018, 10:03:10 »
Weet iem een aantal sites waar je gratis condooms/glijmiddel kan krijgen(discreet) waarbij de afzender anoniem is :blush:

en misschien een tip op welke voorwerp het goed is om een condom om te doen om te oefenen.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #8809 Gepost op: 18 augustus 2018, 11:06:22 »
Bij sommige zorgverzekeraars krijg je condooms. En een banaan?

Wempy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8810 Gepost op: 19 augustus 2018, 20:14:48 »
Thanks, ik zal eens gaan informeren

Zn omtrek is niet zo dik als een banaan denk ik of is dat irrelevant, aangezien de techniek hetzelfde blijft zeg maar?!

xKarMa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8811 Gepost op: 09 september 2018, 12:03:32 »
Weet iem een aantal sites waar je gratis condooms/glijmiddel kan krijgen(discreet) waarbij de afzender anoniem is :blush:

en misschien een tip op welke voorwerp het goed is om een condom om te doen om te oefenen.

Gewoon op een rustig moment langs de apotheek, kruidvat of Etos.

Verder kan je een condoom het beste om een piemel doen, om een banaan werkt niet echt :)

tantejulia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8812 Gepost op: 23 oktober 2018, 15:00:34 »
Sinds 3 maand heb ik een ontzettend lieve vriend en we willen graag een stapje verder gaan. We hebben geprobeerd seks te hebben maar op de een of andere manier wil hij er niet in...  :blush: Alleen  het topje gaat er in en hij glijdt er uit. Iemand tips or something haha?

Hij is mijn eerste en hij zegt ook niet zo veel ervaring te hebben. Naar mijn idee ben ik nat genoeg na uitgebreid voorspel en is hij, zeg maar, best groot. De vorige keer dat we het deden dacht hij dat 'ie wel goed zat, maar volgens mij kan dat het niet geweest zijn want dan zou ik wel meer voelen toch? :blush:  Is het echt zo dat hij er niet natuurlijk inglijdt maar je altijd (lettelijk) een handje moet helpen?

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8813 Gepost op: 23 oktober 2018, 15:36:15 »
Sinds 3 maand heb ik een ontzettend lieve vriend en we willen graag een stapje verder gaan. We hebben geprobeerd seks te hebben maar op de een of andere manier wil hij er niet in...  :blush: Alleen  het topje gaat er in en hij glijdt er uit. Iemand tips or something haha?

Hij is mijn eerste en hij zegt ook niet zo veel ervaring te hebben. Naar mijn idee ben ik nat genoeg na uitgebreid voorspel en is hij, zeg maar, best groot. De vorige keer dat we het deden dacht hij dat 'ie wel goed zat, maar volgens mij kan dat het niet geweest zijn want dan zou ik wel meer voelen toch? :blush:  Is het echt zo dat hij er niet natuurlijk inglijdt maar je altijd (lettelijk) een handje moet helpen?

Hoe bedoel je dat ie er niet in gaat? Doet het te veel pijn? Je vagina moet namelijk de eerste paar keer een beetje oprekken (bij de meeste dan), dus als het pijn doet kan hij het beste stukje voor stukje in je gaan. Hij kan hem misschien inderdaad het beste gewoon vasthouden en zorgen dat zijn penis zo ver mogelijk in je gaat. Het kan dat hij eruit floept ja, dus soms moet je dat ding even begeleiden :")

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #8814 Gepost op: 23 oktober 2018, 16:43:57 »
Is hij (zijn pik) wel hard en stevig genoeg?

tantejulia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8815 Gepost op: 23 oktober 2018, 17:39:54 »
Hoe bedoel je dat ie er niet in gaat? Doet het te veel pijn? Je vagina moet namelijk de eerste paar keer een beetje oprekken (bij de meeste dan), dus als het pijn doet kan hij het beste stukje voor stukje in je gaan. Hij kan hem misschien inderdaad het beste gewoon vasthouden en zorgen dat zijn penis zo ver mogelijk in je gaat. Het kan dat hij eruit floept ja, dus soms moet je dat ding even begeleiden :")

Er is geen pijn omdat ik dus denk dat hij er dieper in moet. Wel hard genoeg maar het is alsof tie blijft steken of ondiep is ofzo. Misschien inderdaad dat het meer moet meerekken. Anyway good to know dat begeleiding het antwoord kan zijn 🙈

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #8816 Gepost op: 23 oktober 2018, 18:28:35 »
Andere hoek proberen. Maar hem begeleiden is niet raar hoor!

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #8817 Gepost op: 23 oktober 2018, 20:35:57 »
Ik dacht ook meteen aan niet hard genoeg, als ie er steeds weer uit glijdt. Dus eerst ervoor zorgen dat ie hard genoeg is, en anders is hem begeleiden/sturen echt niet raar.

Annabel

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8818 Gepost op: 26 oktober 2018, 22:17:59 »
Hoihoi, ik heb een vraagje, ik ben 16 en ben vandaag samen met mijn vriend in bad geworden... nu stress ik hem een beetje, want kan je zwanger raken door voorvocht in badwater???

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #8819 Gepost op: 28 oktober 2018, 14:09:51 »
Hoihoi, ik heb een vraagje, ik ben 16 en ben vandaag samen met mijn vriend in bad geworden... nu stress ik hem een beetje, want kan je zwanger raken door voorvocht in badwater???

Nee...

Sadsloth

• Bekijk profiel
« Reactie #8820 Gepost op: 28 oktober 2018, 18:50:22 »
Iemand tips met het omdoen van condooms? Ik heb xxl condooms geprobeerd, maar krijg hem nog steeds niet eromheen. Knijpt weer af.

ruthless

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8821 Gepost op: 28 oktober 2018, 18:55:20 »
Iemand tips met het omdoen van condooms? Ik heb xxl condooms geprobeerd, maar krijg hem nog steeds niet eromheen. Knijpt weer af.

Lukt het jou niet? Of hem ook niet? Anders zou ik hem gewoon vragen om je te begeleiden?

Sadsloth

• Bekijk profiel
« Reactie #8822 Gepost op: 28 oktober 2018, 18:57:47 »
Lukt het jou niet? Of hem ook niet? Anders zou ik hem gewoon vragen om je te begeleiden?

Het lukt hem ook niet..

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #8823 Gepost op: 28 oktober 2018, 19:14:03 »
^ ook als hij het zelf doet? Bedoel thuis ofzo, zonder de druk dat jij er bent? Dat de grootste condooms die je vinden kan, schijnbaar niet passen is best klote. =|

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #8824 Gepost op: 28 oktober 2018, 19:15:27 »
Meet zijn lul op, misschien is het de breedte ipv de lengte. Mysize condooms schijnen goed te zijn.