Auteur Topic: Het algemene soa topic  (gelezen 36505 keer)

Eva

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #150 Gepost op: 09 december 2018, 16:10:19 »
Ik heb ook herpes en bij mijn eerst uitbraak ben ik naar de huisarts geweest voor pillen en zalf.
Nu heb ik mijn tweede uitbraak (3 jaar later) en ik smeer daar nu sudocreme op maar moet je dan weer naar de dokter voor pillen of niet? Of hoeft dat alleen de eerste keer?

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #151 Gepost op: 09 december 2018, 16:56:07 »
^ Ik heb er geen verstand van (weet alleen dat je herpes levenslang houdt..), maar ik zou zeker weer naar de dokter gaan ja, dan zal de uitbraak vast sneller weer over zijn.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

X

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #152 Gepost op: 11 december 2018, 19:52:40 »
Hii,

Ik had een vraag: ik heb geen symptomen van een mogelijke soa maar ik vind het toch belangrijk om me zo nu en dan te testen. Nou kwam ik uit op 'testalize.me'. Iemand hier ervaring mee?

Ze geven daar aan dat je je apart kan testen op soa test oraal en een normale (test op chlamydia en gonorroe).
Is het niet zo dat als ik op beide gebieden het zonder condoom het gedaan ik dan alleen de 'normale' test hoef te doen omdat ik als het zo is dan hoe dan ook besmet is of kan je ook bijvoorbeeld alleen oraal een soa hebben?
Moet ik me ook laten testen op andere soa's btw?

Liefs x

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #153 Gepost op: 18 december 2018, 19:52:19 »
 Dat ligt echt aan Hoeveel risico je hebt gelopen en dat bepaal je samen met de huisarts of de GGD
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things