Auteur Topic: Het algemene genante sexblunders topic  (gelezen 1970749 keer)

T

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 09 januari 2008, 22:26:05 »
dit is zooo grappig XD

xDiidex

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 09 januari 2008, 22:49:00 »
upje:P Dit is gewoon te grappig:P

BUCKFUSHx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 09 januari 2008, 23:09:19 »

-We waren op vakantie in Denemarken, maar waren met zijn tweeen een stukje gaan lopen.. Zagen we opeens een perfect grasveld, met heel hoog gras, dus wij gingen er meteen liggen. We waren een beetje aan het frunniken toen er twee oudere mannen aankwamen en net op het moment dat ze langsliepen (zonder ons gezien te hebben) zag ik dat we in een súpergrote rode mierenhoop lagen.. Dus ik spring zo gillend op, kijken die mannen me echt zo achterlijk aan :o En vriendjelief vond het niet zo grappig.. haha

-En toen we een keer bezig waren op mijn bed, kwam mijn broertje binnenlopen. (hij klopt nóóit!) Ik duwde hem de kamer uit (Bed staat langs deur) en vroeg aan hem of dat hij vóórtaan wilde kloppen..
Liep ik een tijdje later naar beneden om wat drinken te halen, vraagt hij op zo'n gluiperige manier: 'En, was het lekker?'

AAAAH.

-We sliepen eerst op een luchtbed bij elkaar.. Maar ondertussen zijn er al twee lek.. Wij weten natuurlijk wel hoe dat komt.. Rare blikken van ouders en kennissen..

ik vraag me af waarom je liegt ? Want eerst was 't totaal ander verhaal dan wat je nu zegt,probeer je grappig over tekomen ofzo ? sorry hoor begrijp niet waarom je dingen liegt :')

Kirsten

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 10 januari 2008, 14:09:31 »
Haha dit is echt leuk om allemaal te lezen! Ik heb nog geen genante blunders gehad. Komt vast nog wel, dan laat ik het wel horen :)
« Laatst bewerkt op: 10 januari 2008, 14:09:54 door MssKirsten »

xMariko

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 10 januari 2008, 16:27:43 »
Ik zou een weekend (was 3 weken samen met Richard, inmiddels weer uit na anderhalf jaar iets gehad hebbe met hem) bij hem gaan logeren, maar dat werd gecanceld door zijn ouders, omdat hij moest leren voor zijn theorie examen. Ik was gestrand met treinen (onverwachte sneeuwbui 2 jaar terug in November ong.), in Amersfoort, dus ik in paniek of ik wel kon logeren bij hem, omdat er geen treinen meer gingen naar Ehv.  Dat kon en ik sliep bij hem op de kamer. (Lees.. 2x 1persoonsbed, met hoogteverschil) Dus wij liggen vozen op zijn bed en toen gaan slapen. De volgende ochtend moest hij vroeg uit bed, ivm zijn rijles.  Hij was even beneden om wat te drinken pakken voor ons 2 en toen vroeg die vader aan hem of het lekker was (O GOD!)

De ander keer waren we lekker aan het vozen op zijn bed weer snachts, deur op slot enzo. Misschien beetje geluid bij vrijgekomen, geen idee. Volgende ochtend kwamen we beneden en moeder keek ons aan van: Ella (zijn zusje) kon niet slapen vannacht door jullie (der kamer lag naast die van Richard) en heeft de hele nacht op de bank gezeten tot ze naar school kon. (OEPS!)

Toen hadden ze eindelijk 2persoonsbed voor op zolder, dus voortaan sliepen we daar. OP een moment gingen zijn ouders slapen, zei die moedr zo van: Welterusten meiss en Richard, wil je straks even de bed beetje van de muur zetten? ;)   Ik werd kei rood en zei zo van: Euh ja natuurlijk, Jolanda (zo heet ze)    OH genant dat ze dat hoorden steeds weer :P

XxMoii

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 11 januari 2008, 19:13:21 »
Dit is allemaal te grappig :'D

cinderella_girl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 11 januari 2008, 20:23:33 »
zo grappig. =D
« Laatst bewerkt op: 11 januari 2008, 20:23:55 door cinderella_girl »

Yepsky

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 11 januari 2008, 22:04:50 »
ik heb een zoenblunder .. jesjes
ik was dus beetje heftig aan het zoenen met hem , want we hadden allebei best wat drank op. dus wij rollen , ik op hem, hij op mij en toen PATS flikkerde we uit bed :rolleyes: deed best pijn
Drinkt triple, see double, act single.

__Ghiss

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 11 januari 2008, 23:15:07 »
vcvx
« Laatst bewerkt op: 09 februari 2008, 19:31:22 door __Ghiss »

bibiane__

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 16 januari 2008, 20:34:36 »
OMG te grappig :D

joanne_kapelle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 16 januari 2008, 21:06:59 »
Haha,,
Op vakantie in engeland gingen we naar het zwembad en daar mocht je niet in het zelfde kleedhokje. vaag maar dat mocht gewon niet =P
Dus wij het toch gedaan, waren we klaar ging hij er zo heel schijnheilig eerst uit en ik dan ff wachten en dan was de bedoeling dat ik er tien min. later uit zou komen. Gaathij er zo uit, vraagt die badmeester zo aan hem is die handdoek van jou? want die stak nog onder het hokje uit :S zegt hij nee =P toen trok ik die handdoek weer naar binnen en die badmeester echt zo heel raar kijken (vertelde mn vriendje later =P) maar hij zei er gelukkig niks van, =P

Sweet_Iris

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 16 januari 2008, 21:58:37 »
haha grappig die blunders:P

naja ik ben zelf nog maagd, maar dat komt door vervroegd thuiskomen van die pa van hem.... liggen we egt zo te vozen op zijn bed horen we opeens die pa roepen en nu komen je naar beneden en die pa wist eik niet dat ik er was...
naja ennuh we lagen te zoenen en zijn al keer of 3 uit bed gepleurd(A)
Naja en de laatste, we waren dus een rondje lopen en er stonden erg veel bomen waar we op een gegeven moment tegenaan aant leunen waren en allemaal aant zoenen komt er een bekende van mij langs, later een kindje wat ons aan liep te staren en toen nog een bekende van hem... en ze hadden ons allang gezien en wij steeds mej rooie koppen snel wat verder lopen... ik heb nog wel vaak het moeten horen, dat ik daar heb gestaan...
Take me as I am or not at all

PrincessaK

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 16 januari 2008, 23:01:20 »
Ik en mn vriend waren gaan shoppen. Ik ging een broek passen en hij kwam eens kijken of ze me goed stond. Hij was ook int het kleedhokje gekomen en begon me natuurlijk te plagen =D Ik duwde hem tegen de muur terwijl we aan het zoenen waren. Maar daar hing een kader !! Die was richting grond aan het gaan, terwijl hij die nog net kon tegenhouden op het nippertje, anders was die wss kapot geweest en waren er wss mensen komen kijken =D Er stond een hele rij te wachten !

IndividualS

• Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 17 januari 2008, 12:12:55 »
Nja niet echt emt sex of zoenen ofzo..
maar ik had laatst ruzie met m'n beste vriend (die me leuk vind)
& tien trok hij mij zoo naar zich toe en kratke we samen door mijn gammele bed (a)

xNAAOMI

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 17 januari 2008, 16:59:49 »
whaha, echt grappig, ik ben zelf nog maagd & heb ook niet zulke erge blunders mee gemaakt! komen nog, dan laat ik jullie t weten.. =)

DnieSs17

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 18 januari 2008, 15:08:38 »
Ik heb geen 2 persoonsbed.. dus mn vriend slaapt op zon inklapbed zeg maar.. =p  dat bed stond tegen die van mij aan.. we waren net zo lekker bezig ( op mijn bed)  hij lag bovenop me en toen rolde we om op zijn bed zodat ik bovenop lag.. nou,, toen was het BOEM! Bed in elkaar geklapt.. De stemming was gelijk verdwenen.. haha.. ik kan er nu wel om lachen..XD

Oh.. en nog eentje.. op vakantie -.-' we zaten samen in een hotel.. en daar hadden we een bad, dus daar gingen we elke avond in.. dus op een avond lieten we het bad vollopen, en voordat we erin gingen hadden we sex.. dus ik zat op het randje van het bad en hij staand,, je weet wel =p maar hij ging iets te hard.. en toen viel ik dus met shirt bh en sokken in het bad <_<  lol
« Laatst bewerkt op: 18 januari 2008, 15:14:47 door DnieSs17 »

_Eef_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 18 januari 2008, 17:28:46 »
haha met dat bad:D

xShoutlove

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 19 januari 2008, 15:47:44 »
nouu lang geleden was er dus zo'n feest en daar ging ik heen. en ik had een leuke jongen gezien en toen praatte ik wat met m en toen gingen we even in zoon kamertje praten achterin de disco en toen gingen we zoenen enzo. (A)
half naaaaakt kwam opeens die bewaking binnen en ik zei zo 'wacht effe hoor'
kijk ik die bewaker aan is het me OOM
oo dat was echt shame on me!
xx emie

Turkish_Tempa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 19 januari 2008, 16:05:09 »
whahahahhahahahaha

cinderella_girl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 19 januari 2008, 19:20:15 »
haha. =P

OHCK

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 21 januari 2008, 18:35:03 »
Haha heb zelf (nog) niet zo iets meegemaakt.

Nienke

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 22 januari 2008, 14:34:07 »
Uhm tja, ik heb altijd als ik heel dronken ben dan ga ik makkelijker zoenen. Was er zo'n jongen, echt kende z'n naam niet eens, we hadden totaal niets te zeggen tegen elkaar (allebei zo zat als een aap).
Dus toen zijn we maar gaan zoenen, hoorde ik van m'n vriendinnnen dat ik echt zo als in een film zoen als ik dronken ben. Half me been om hem heen enzo haha.. Bleek dus dat de vader (was op een soort van festival/tentfeest en hij moest filmen) en het broertje van mijn beste vriendin, mijn twee besten vriendinnen, zijn vrienden, nog een neef van iemand allemaal hebben staan kijken hoe wij zoenden (voor lul, maar dat hoorde ik achteraf pas)

Uhm en wat nog meer.. Oh dat was in hetzelfde weekend :P Toen was ik ook dronken haha.. Gezoend met een vriend van mijn broer en toen richting schoolplein gelopen.. Beetje gevoosd etc. en toen weer weggegaan.. Volgende dag kreeg ik smsje: ja sorry, je bent toch te jong..
Dus ik die avond besloten: laatste avond, ik ga me heeeeeeelemaal klem zuipen (in de hoop dat ik ziek werd en het nooit meer deed) alleen toen heb ik allemaal onzin over die jongen lopen uitkramen: hij vind me niet leuk blabla weeeh etc :P
Dus mijn broer mij (onder mom van een smoes.. en ik erin trappen) mee naar buiten genomen en had ie dus mijn MOEDER gebeld! Die was helemaal boos en toen heb ik heel dat verhaal van die jongen lopen vertellen...
Omg.. dat was erg.. Vooral dat ik het VERTELD heb.. :P
Dames, niet drinken dan ga je gekke dingen doen. Ik word er nog vaak genoeg aan herrinnerd...
With love, Nyn

PearlGLOSS

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 22 januari 2008, 19:56:43 »
hahaha echt grappig die blunders..
ik en mijn vriend deden het in de jacuzzi van een vriendin van me,
kwamen er opeens van vrienden van mijn vriend aan gerent die dus ook in de jacuzzi wilde, uhm tsja dat was wel even schrikken :fluit:
En ik ben eens betrapt door een vriend van mijn vriend, toen we tegen een muurtje aan stonden te flik flooien :P (waar ik nu al bijna 1,5 jr mee ga) :wub:

T

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: 22 januari 2008, 20:35:00 »
upje :D

T

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 22 januari 2008, 20:35:00 »
upje :D