Heey, ik ben Pandora, een meisje van 18. Iedereen heeft denk ik wel een awkward verhaal...ik ook. Ik had al 4 maanden verkering met een jongen, we hadden wel al gezoend, maar nog niet meer. ik vond het wel eens tijd dat we echt intiem werden, hij was wat voorzichtiger. op een school disco besloot onze vriendengroep naar het zwembad te gaan, daar in te breken en dan allemaal echt naakt te gaan zwemmen, allemaal he? jongens en meisjes. we waren al aardig dronken maar namen nog meer mee. gillend en zuipend fietsten we er naar toe. ik ben totaal niet preuts en schaam me niet voor mijn lichaam dus ik durfde dat wel. alleen, mn vriendje en ik hadden elkaar nog nooit bloot gezien, dus dat zou vanavond wel gebeuren...we waren ook erg bezopen moet ik zeggen. aangekomen bij het zwembad praatten we wat door elkaar heen want niemand bleek als eerste zich uit te kleden. ineens stonden er drie jongen op en kleedden zich helemaal uit en sprongen in het water terwijl ze twee meisjes meetrokken iedereen begon te gillen en stuk voor stuk kleedde iedere jongen en meisje zich uit. mn vriendje was eerder dan mij naakt en keek verwachtingsvol naar zijn vriendinnetje, ik. ik keek naar zijn blote lijf en zag iets waar ikk niet echt heet of opgewonden van werd: mn vriendje had letterlijk al zijn mannelijke beharing weggeschoren, zijn ballen had hij zelfs kaal! das niet echt iets voor mij, ik val duidelijk op mannelijke jongens met al hun beharing, dit was een eng, kaal mannetje, sorry hoor. I schrok ineens, als hij dus zo kaal was overal...wat vod hij dan van mijn blote lijf?? daar had ik nog niet aan gedacht...hij zal me wel raar aankijken als hij erachter komt dat hij een vriendin heeft die het tegenovergestelde als hem was. ik ben namelijk een meisje wat haar schaamhaar, sinds i het op mn 11e kreeg nooit meer geschoren heeft.oeps! ik dacht:schijt, hij neemt me maar zoals i ben hoor, ik ben nu eenmaal gewoon een erg harig meisje. en ik begon me ook uit te kleden. toen ik mn bh uitdeed werden zijn ogen groot en stamelde hij dat ik gewoon een meisje was met veel okselhaar...liefje, heb je nu echt okselhaar daar? en zo veel? ikkeek hem aan en zei heel rustig ' ja?' hoezo vraag je dat? meisjes hebben toch ook beharing? dat heet ' vrouwelijke beharing' weet je wel?
het werd echt awkward toen ik als laatste mn slip uitdeed: hij riep letterlijk naar zijn maten om naar mij te komen kijken, zo n behaard meisje kon echt niet hoor. ik was het zat en begon zijn kale, enge lijf af te kraken... weet je mannetje? ik maak het uit met jou en je kale zak!! er zijn zat jongens die wel vooor een behaard meisje gaan dan jou!laat mij maar lekker een bos schaamhaar hebben, ik vind wel een echte man doeei! nou, dat was toch wel vrij genant en onverwacht h`e? hihihi!