Auteur Topic: Het algemene genante sexblunders topic  (gelezen 1958143 keer)

GoldenAngel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4450 Gepost op: 17 april 2017, 15:27:41 »
We waren een stuk wezen wandelen en kwamen uiteindelijk in een soort kijkhut uit. In de veronderstelling dat er toch niemand meer zou komen, want het was al avond, stonden we een beetje te zoenen, beetje handwerk enzo, totdat we opeens iemand de deur open hoorden doen. Ik weet niet hoe, maar binnen een seconde stonden we lekker schijnheilig naar buiten te kijken toen diegene binnen kwam. We zijn uiteindelijk maar weggegaan en ik heb zo hard gelachen toen we naar de auto liepen.

dontcareloveit

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4451 Gepost op: 25 april 2017, 13:38:07 »
Zijn huisgenoot kwam op de deur bonzen: "J! Kap ns met neuken, ik wil gaan koken!" (Blijkbaar zouden ze samen gaan koken en stonden de kookspullen op J z'n kamer  laughing7.  Wij kwamen niet meer bij van het lachen hahahaha

En het leuke was dat ik nog geen uur later achter de bar stond bij mijn werk en die huisgenoot vrolijk binnen kwam lopen. Echt dat lachje op zijn hoofd, ik lag gewoon weer helemaal dubbel. M'n collega moet echt gedacht hebben van wtf is daaar aan de hand :fieuw:
I don't care, I love it

oenemeloenxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4452 Gepost op: 30 april 2017, 10:06:03 »
ik heb met me vriend ook best veel shenante dingen mee gemaakt,
omdat we bang zijn dat me ouders of zo binnen komen lopen doen we maar de deur op slot.
-dus we waren laats gwn bezig en ik zit boven op hem wilde me vader gedag komen zeggen en de deur open maken zegt ie zo "jongens, waarom is de deur op slot!" me vriend schrok zo erg dat ik soort van omhoog wipde en keihard zun je weet wel in me ramde... toen schreeuwde me moeder ook nog eens "ja die twee zijn weer bezig dat weet je toch al inmiddels wel" 🙃
-we waren laats ook alleen bij hem thuis dus ja dan gaat het los dus dan hoeven we niet stil te zijn. maar we hoorde zijn ouders helemaal niet thuis komen dus bij het eten zij zijn vader "zo waren jullie lekker bezig" super akward.... reageert mijn vriend ook nog met jaa zeker......

Nightmare

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4453 Gepost op: 11 augustus 2017, 17:39:51 »
We waren bij mij thuis aan het klooien wel op mn kamer enzo (ouders waren thuis.) Waar we niet over na gedacht hadden was dat er weleens mensen binnen konden rennen, zoals mn moeder 2x en mn vader.

Ohja en ik heb per ongeluk de knoop van zn broek gedroogneukt, was mn eerste keer ofzo idk :blush:

bluesparkle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4454 Gepost op: 15 augustus 2017, 03:13:26 »
Ik & de moeder van mijn vriend (schoonmoeder klinkt zo raar bc we kennen elkaar al veel langer) hebben een hele goede band omdat het de beste vriendin van mijn moeder is.
Mijn vriendje was nog niet thuis van werk en ik was al bij zijn huis dus ik zat ff thee te drinken met zijn moeder ; zegt ze opeens : zit jij eigenlijk aan de pil? Ik zo 'ja hoezo?' Zegt ze : dus jullie gebruiken geen condooms? Ik: 'meestal niet..'

Zegt ze echt 5 minuten later: 'de volgende keer als jullie seks op mijn bank hebben zou je dan alsjeblieft een dekentje kunnen neerleggen, dankje lieverd :)

Nou ik kon haar de hele dag niet meer onder ogen komen haha.

Nightmare

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4455 Gepost op: 15 augustus 2017, 12:25:46 »
^
Lekker subtiel ook :lol:

xJustOneLife

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4456 Gepost op: 14 januari 2018, 12:46:50 »
Lang geleden dat hier is gereageerd :')

Maar ik had een dingetje. In juni/juli afgelopen jaar had ik seks met iemand van mijn opleiding. Dronken en zo dus goed, zou niet meer gebeuren. De week erna met iemand anders van mijn opleiding seks gehad, ook gewoon eenmalig en het was best leuk, maar daarna heb ik met mezelf afgesproken om geen seks meer te hebben met mensen van school.
Dus... afgelopen week heb ik seks gehad met iemand anders van school. Drie jongens van dezelfde opleiding waarvan twee in dezelfde klas. Beetje genant :') Gelukkig weten ze het (voor zover ik weet) niet van elkaar.
If loving meant living, then I wouldn't die ♥

Seraya

• Bekijk profiel
« Reactie #4457 Gepost op: 15 januari 2018, 15:19:22 »
Ik ontmoet mijn fwb/vriend/whatever vrijwel altijd in een hotel omdat hij steward is en in het buitenland woont. Dus natuurlijk ook seks in een hotel. Jammer dat ik dacht dat mijn ongesteldheid over was en we in het donker seks hadden gehad. Totdat we de lichten aan deden en ik wel door de grond kon zakken van schaamte. Het hele bed onder het bloed. Echt vreselijk ongemakkelijk. Ik had zo'n medelijden met de schoonmaakster dus heb 's ochtends maar snel het bed helemaal afgehaald en alle slopen/hoezen op één stapel gelegd. Arme vrouw! Ik ben nog steeds bang als ik in dat hotel kom dat ze mij herkennen hahaha (niet dat ze weten dat ik het was, maar als nog).

Davillage

• Bekijk profiel
« Reactie #4458 Gepost op: 15 januari 2018, 15:27:08 »
Ik ontmoet mijn fwb/vriend/whatever vrijwel altijd in een hotel omdat hij steward is en in het buitenland woont. Dus natuurlijk ook seks in een hotel. Jammer dat ik dacht dat mijn ongesteldheid over was en we in het donker seks hadden gehad. Totdat we de lichten aan deden en ik wel door de grond kon zakken van schaamte. Het hele bed onder het bloed. Echt vreselijk ongemakkelijk. Ik had zo'n medelijden met de schoonmaakster dus heb 's ochtends maar snel het bed helemaal afgehaald en alle slopen/hoezen op één stapel gelegd. Arme vrouw! Ik ben nog steeds bang als ik in dat hotel kom dat ze mij herkennen hahaha (niet dat ze weten dat ik het was, maar als nog).

haha ik had ook een keer dat er allemaal bloedvlekken in zijn laken zaten  :fieuw: can happen hahahaa
Me gusta

Seraya

• Bekijk profiel
« Reactie #4459 Gepost op: 15 januari 2018, 15:39:39 »

haha ik had ook een keer dat er allemaal bloedvlekken in zijn laken zaten  :fieuw: can happen hahahaa

Ja ik voelde mij echt zo kut haha. Het bloed zat letterlijk overal. Dekbedovertrek, onderlaken, kussensloop. Hoe dan?! Haha.

vagueh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4460 Gepost op: 27 maart 2018, 22:28:54 »
had een spotify playlist opstaan en terwijl we lekker bezig waren kwam een of ander liedje op met "we don't have to take our clothes off to have a good time" nou echt heb zo hard gelachen om die timing

LovePancakes

• Bekijk profiel
« Reactie #4461 Gepost op: 23 mei 2018, 13:27:23 »
Niet echt een blunder ofzo maar wel grappig hahahhaa

We hadden net seks gehad dus hij zei ''zullen we zometeen gaan slapen'', ik antwoordde met nee want ik wilde opzich best nog een keer. Hij zat half nog op mij en legde zn hoofd half op mn buik neer als zucht dat ik nee zei en op dat moment maakte mn buik een raar geluid wat enigszins leek op ''nee'' hahaha dus hij ''nouja zelfs je buik is het er niet mee eens'' hahahaha

Dayanara

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4462 Gepost op: 23 mei 2018, 14:42:21 »
^Hahahah hier moest ik ook even om lachen  laughing7. @LovePancakes
Surround yourself with nature :luck:

Flipflups

• **
  • Life is better in flipflops
    • Bekijk profiel
« Reactie #4463 Gepost op: 08 juni 2018, 18:32:11 »
We deden doggystyle en ik zat op handen en knieën op het bed, en hij stond achter het bed. Toen ik klaarkwam, dacht hij; ik stoot nog even een keer heel hard. Maar ik had even helemaal geen kracht meer in m'n armen, dus ik viel op mijn neus op het bed, en hij lag bovenop me :')
Duurde ook echt even voordat ik kon stoppen met lachen, terwijl hij alweer verder wilde
The tans will fade, but the memories will last forever ♥

alyssa89

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4464 Gepost op: 15 juni 2018, 20:37:19 »
Zoen blundertje.. (vaker gebeurd, heel ranzig)
Mijn ex en ik waren aan het zoenen, liet hij ineens een scheet.
Ben toen naar huis gegaan..

(hij was niet zo netjes enzo, 1 van de redenen dat het uitging)

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #4465 Gepost op: 15 juni 2018, 21:12:33 »
Zoen blundertje.. (vaker gebeurd, heel ranzig)
Mijn ex en ik waren aan het zoenen, liet hij ineens een scheet.
Ben toen naar huis gegaan..

(hij was niet zo netjes enzo, 1 van de redenen dat het uitging)

Arme jongen, je zou het maar uitmaken om o.a een scheet.. Mijn vriend en ik kunnen gelukkig echt een stel varkens zijn bij elkaar, alleen maar fijn als je gewoon erom kunt lachen als zoiets menselijks even gebeurt.
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #4466 Gepost op: 15 juni 2018, 21:24:55 »
Niet dat ik de hele tijd scheten laat tijdens het zoenen maar je mond is niet eens in de buurt van zijn kont? Ik zou het gewoon weglachen.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Irisings

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4467 Gepost op: 24 september 2018, 20:29:36 »
Dit is al een paar maandjes geleden maar hij blijft heel grappig.
Ik lag met mijn vriendje op bed en hij was me aan het beffen, gordijnen dicht en licht uit enzo. Ons huis is niet erg gehorig dus wij hoorden mijn zusje niet naar boven komen lopen.
Dus opeens wordt mijn deur opengegooid en komt zij binnen en wij snel de dekens over ons heen trekken enzo.

"Kijk Iris, ik heb een superslurper!" zegt ze (soort van hele grote slush puppy)
Ik ben zo van: "Jaa leuk hoor..."
Ik hoor haar een beetje rondlopen, "Uh Iris, mag het licht aan? Dan kan je hem zien?"
"NEE!"

En toen ging ze gelukkig weer weg hahaha
(ze is 6 dus die had natuurlijk geen idee wat er aan de hand was)
I think I did well.... *explosion in background*

lisanne_xx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4468 Gepost op: 23 november 2018, 15:47:33 »
^ Irisings hahaha schattig ook wel. Gelukkig ging ze weer weg ;)