Auteur Topic: Het algemene genante sexblunders topic  (gelezen 1996279 keer)

Team flirte

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4425 Gepost op: 27 juni 2016, 21:28:43 »
Schiet me nog iets te binnen

We hadden dus gym en iedereen was weg.dus ging ik samen met men vriendje douchen in de kleedkamer.hij begin me te kussen en te strelen en we kregenseks.
Toen we klaar waren kwamen we kussend uit de douche en stond onze gymleerkracht (echt een ouderwetse gast) ons op te wachten
We mochten het daarna uitleggen aan onze directrice(van een heel katholieke school ) en aan onze ouders

xJustOneLife

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4426 Gepost op: 28 juni 2016, 08:42:35 »
Ik was eens met men vriendje aan het tongzoenen in het klaslokaal toen plots onze leerkracht Nederlands binnenkwam.
We zaten in de klas ook naast elkaar en de les nadien kwam die leraar zeggen dat we het beter thuis deden
Ik vind het ook niet echt gek dat hij dat zegt :')
If loving meant living, then I wouldn't die ♥

HeartAttack

• Bekijk profiel
« Reactie #4427 Gepost op: 28 juni 2016, 16:19:45 »
Schiet me nog iets te binnen

We hadden dus gym en iedereen was weg.dus ging ik samen met men vriendje douchen in de kleedkamer.hij begin me te kussen en te strelen en we kregenseks.
Toen we klaar waren kwamen we kussend uit de douche en stond onze gymleerkracht (echt een ouderwetse gast) ons op te wachten
We mochten het daarna uitleggen aan onze directrice(van een heel katholieke school ) en aan onze ouders

Wat ik allemaal lees over jouw 'avonturen' vind ik toch echt dat je je wat beter mag gaan gedragen want ik vind het niet fatsoenlijk hoor...
What's wrong with being confident?

Jessicaa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4428 Gepost op: 02 juli 2016, 11:57:45 »
Toevallig is dit recent gebeurt.. (lees: vorige week).

Omdat mijn ex (het is al een halfjaar uit) en ik beide geen soa hadden en we een vaste relatie hadden, besloten we het altijd met de pil te doen. Hij was mijn eerste en daarvoor heb ik het dus nog nooit met condoom gedaan, tot vorige week. Toen was ik bij 'een vriend' en van het een kwam het ander. Ik wilde het met condoom doen, die had hij. Toen we klaar waren, kwamen we er achter dat het condoom weg was. Wat bleek.. Het condoom was onder het vrijen van zijn piemel afgegaan en was dus in mij beland.  :fieuw:

Waarschijnlijk deden we te ruig of heeft hij hem niet goed omgedaan. We konden er beide om lachen alleen nu ben ik bang dat het weer opnieuw gebeurd.  :blush:
« Laatst bewerkt op: 02 juli 2016, 15:43:15 door Jessicaa »

Jessicaa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4429 Gepost op: 02 juli 2016, 12:01:20 »
Nog geen grote blunders. Wel eens tijdens van het bed afgegleden omdat we net op het randje lagen :fieuw:

Ook krijgt hij nooit de BH sluiting los. In het begin wel grappig, maar nu vooral zeer irritant :hamer:

Hahahah volgens mij is dat echt een jongens ding.. Mijn ex kon dat na al die maanden nog niet, en mijn nieuwe 'vriend' ook niet!

Raining men

• I love pizza.
    • Bekijk profiel
« Reactie #4430 Gepost op: 03 augustus 2016, 19:27:41 »
Oei Jessicaa dat heb ik ook gehad 2 weken geleden! Ik was zo verstijfd van verbazing dat mijn vriend het condoom uit mijn vagina heeft gevist :fieuw:
 ☆  

Isfet

• Bekijk profiel
« Reactie #4431 Gepost op: 03 augustus 2016, 19:43:43 »

Laat je je wel testen op een SOA? Want daar was je nu waarschijnlijk niet goed tegen beschermd. En ik neem aan dat je de pil ook nog slikt?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #4432 Gepost op: 03 augustus 2016, 21:12:05 »
Zijn moeder belde tijdens de seks...
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

michellux

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4433 Gepost op: 07 augustus 2016, 12:44:43 »
Sinds 2 jaar woon ik nu samen met mijn vriend. Gelukkig, nu hoeven we tenminste met niemand rekening te houden en kunnen onze eigen gang gaan. Afgelopen weekend zaten we met onze familie (mijn kant) in een Landal appartement en lagen Vrijdagavond al vroeg in bed. Mijn vriend, en ik eigenlijk ook, konden het niet laten om even te seksen. Aangezien het bed niet al te nieuw meer was, kraakte het nogal bij elke kleine beweging. Dat bij het ontbijt de volgende dag zij mijn moeder: " ze hebben het ongedierte niet goed bestreden". Mijn vriend en ik keken elkaar aan en konden het lachen gelukkig nog inhouden.

Anoniempje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4434 Gepost op: 25 augustus 2016, 23:10:03 »
ik heb een keer gehad dat ik en mijn vriend sex op de grond hadden gehad en hij had een kleedje op de grond gelegd met wat kussen zodat het wat fijner zou liggen. Nadat we klaar waren kwam die moeder opeens binnen en zag al die kussen met het kleedje nog op de grond liggen! Het ergste van al was ook nog dat de condoom verpakking duidelijk zichtbaar nog op het kleedje lag :( Die moeder keek ons 3 minuten aan zonder iets zeggen en schoot toen in de lach en zei "nou dat lag vast lekker!" Me vriend en ik schaamden ons kapot hahah

Undefeated♥

• Gast
« Reactie #4435 Gepost op: 25 augustus 2016, 23:30:44 »
Dat zijn broertje binnen kwam lopen tijdens de daad.. Mijn vriend viel van het bed af en ik kon gelukkig onder de dekens kruipen. Hoorde zijn broertje nog hard schreeuwen tegen mijn schoonmoeder dat wij aan het seksen waren en dat ze na afloop de boel kon wassen..

En dat ik een vrij harde vaginale scheet liet.. Ik kon niet meer stoppen met lachen en mijn vriend begon ook te giechelen. Van seks was er geen sprake meer laughing7.

Perturbato

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4436 Gepost op: 29 augustus 2016, 21:12:06 »
ik heb een keer gehad dat ik en mijn vriend sex op de grond hadden gehad en hij had een kleedje op de grond gelegd met wat kussen zodat het wat fijner zou liggen. Nadat we klaar waren kwam die moeder opeens binnen en zag al die kussen met het kleedje nog op de grond liggen! Het ergste van al was ook nog dat de condoom verpakking duidelijk zichtbaar nog op het kleedje lag :( Die moeder keek ons 3 minuten aan zonder iets zeggen en schoot toen in de lach en zei "nou dat lag vast lekker!" Me vriend en ik schaamden ons kapot hahah
Hahaha de reactie van die moeder, prachtig
'It does not do to dwell on dreams and forget to live'

Chiara

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4437 Gepost op: 29 augustus 2016, 23:54:54 »
Altijd leuk om te lezen

LifeSplash

• High in the sky, zonder redbull of vleugels.
    • Bekijk profiel
« Reactie #4438 Gepost op: 30 augustus 2016, 19:35:08 »
De ouders van mijn vriend waren boodschappen doen, en we gingen zoenend naar de badkamer toe. Daar bezig kwam opeens zijn broertje binnen. ''Oh ik ga wel even beneden poepen''. Je raad het al .. we hadden geen zin meer!  :hamer:

Vapi

• Bekijk profiel
« Reactie #4439 Gepost op: 23 september 2016, 23:55:40 »
Zijn moeder belde tijdens de seks...

Dit was voor mij en mijn ex vrij normaal, aangezien dat regelmatig gebeurde. :")

hij nam gelukkig nooit op

Tjololo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4440 Gepost op: 25 september 2016, 13:59:17 »
Dit was voor mij en mijn ex vrij normaal, aangezien dat regelmatig gebeurde. :")

hij nam gelukkig nooit op

dat mag ik hopen, ja, hahaha.

ik heb laatst gehad dat ik met mijn vriend in bed lag en wij houden allebei wel van een beetje bijten. Hij beet mij dus keihard in mijn lip en we hadden net die dag met vrienden van hem een liedje zitten luisteren waarvan de belangrijkste zin 'IK VERGEET DIT NIET' was. Dat schoot in mijn hoofd dus dat zei ik tegen hem en toen schoten we allebei zo erg in de lach dat het van vrijen niet meer kwam. :D
audaces fortuna iuvat

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #4441 Gepost op: 28 september 2016, 18:00:54 »
Er stond een Duitse radiozender op. In principe niks mis mee maar ik moest opeens aan mijn opa denken omdat die dat ook altijd luistert en toen moest ik echt even lachen :') het is vrij apart om tijdens seks aan je opa opeens te denken dus ik was even afgeleid haha.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

annaa_

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4442 Gepost op: 17 oktober 2016, 15:11:17 »
Ik slaap thuis als enige op zolder, en er komt eigenlijk nooit iemand boven behalve mijn vriend en ik.. We waren bezig en ik hoor iemand de trap oplopen.. dus ik riep keihard: "niet binnen komen!!" reageerde mijn moeder al lacherig: "oh staat de stofzuiger in jouw kamer dan"? waarop mijn vriend en ik begonnen te lachen en na een dodelijke stilte lag mijn zusje beneden ook op de grond van het lachen :fieuw:  we waren maar gestopt met waar we mee bezig waren...

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #4443 Gepost op: 19 oktober 2016, 22:51:36 »
Tijdens de seks begon hij opeens, buurvrouw wat doe je nou? Van Flodder, ik lag in een scheur. En pas deed hij het weer haha.

Het is op zich geen blunder omdat de seks er heel lacherig van wordt maar het was wel apart haha.

Lian123321

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4444 Gepost op: 19 oktober 2016, 23:16:29 »
Mijn vriend en ik waren bezig met voorspel dus hij was mij aan het beffen.
BIJT hij opeens Volgas in me clit perrongelijk  :blink:
Hij zei dat hij opeens super horny werd en hij aan zichzelf ging zitten en daardoor het verkeerde deed :')

Nu ben ik wel steeds bang dat het weer gebeurd en schiet ik steeds in de lach als hij me beft en ik er aan denk hahah...

Bridget Jones

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4445 Gepost op: 20 oktober 2016, 09:37:54 »
Nog geen grote blunders. Wel eens tijdens van het bed afgegleden omdat we net op het randje lagen :fieuw:

Ook krijgt hij nooit de BH sluiting los. In het begin wel grappig, maar nu vooral zeer irritant :hamer:
Haha klinkt heel herkenbaar, hoe moeilijk kan het zijn  B)
things are only getting better

Steffie91

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4446 Gepost op: 20 oktober 2016, 12:19:17 »
Toevallig is dit recent gebeurt.. (lees: vorige week).

Omdat mijn ex (het is al een halfjaar uit) en ik beide geen soa hadden en we een vaste relatie hadden, besloten we het altijd met de pil te doen. Hij was mijn eerste en daarvoor heb ik het dus nog nooit met condoom gedaan, tot vorige week. Toen was ik bij 'een vriend' en van het een kwam het ander. Ik wilde het met condoom doen, die had hij. Toen we klaar waren, kwamen we er achter dat het condoom weg was. Wat bleek.. Het condoom was onder het vrijen van zijn piemel afgegaan en was dus in mij beland.  :fieuw:

Waarschijnlijk deden we te ruig of heeft hij hem niet goed omgedaan. We konden er beide om lachen alleen nu ben ik bang dat het weer opnieuw gebeurd.  :blush:

Min of meer hetzelfde meegemaakt en een heel tijdje geleden ook hier verteld. Wij dachten bovendien nog dat het condoom er bij het uittrekken was van af gevlogen en hebben heel de kamer doorzocht (zelfs bovenop de kast) terwijl het gewoon nog in me zat. Dumb and dumber :-)

Helloitsme

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4447 Gepost op: 10 april 2017, 14:55:05 »
Na een leuk avondje stappen heb ik een jongen leren kennen, en van t een kwam t ander ging ik met hem mee naar zijn appartement. Na een tijdje sex probeerde hij het anaal, ik had dit al eens eerder gedaan dus had geen pijn. Maar na een tijdje standje 'doggystyle' liep hij weg. Ik draaide me om en zag hem met een doek om zijn penis. Ik zal niet in details spreken maar het was niet een fijn gebeuren. Hij zei dat we maar beter onder de douch konden gaan. Eenmaal daar wouden we het weer proberen om sex te hebben, maar als het niet erger kon gleed ik daar uit in de douch. Mijn hele knie was open waardoor ik naar de spoedeisende hulp moest. Met als gevolg allemaal hechtingen. Heb daarna helaas niks meer van die jongen gehoord.

Hitman

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4448 Gepost op: 13 april 2017, 16:05:43 »
Ik hou van mijn schoonmoeder. Ze waren onlangs verhuisd en in het nieuwe huis zat een jacuzzi/bubbelbad (op een badkamer met slot wel). En we waren er al eens in geweest zeg maar. De vorige keer dat we daar waren klaagden mijn vriend van rugpijn. Dus zijn moeder zo "Ga dan lekker in het bubbelbad". Hij had het bad vol laten lopen zegt zijn moeder tegen mij lachend, en grappend "als het maar niet vacuüm trekt". Dus ik kijk verschrikt en mijn vriend komt zo binnen. En de vriend van zijn moeder zo. "Ja zoals laatst!" En bij mijn vriend gingen de rillingen over de rug.

Uiteindelijk wij dus in bad, hij wil seks. En dan kom ik plots aan "Als het maar niet vacuüm trekt". Hij ging slap en ik slap van het lachen! Het was zo zielig maar ook weer zo grappig.  :))

Hitman

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4449 Gepost op: 13 april 2017, 16:08:53 »
Ik slaap thuis als enige op zolder, en er komt eigenlijk nooit iemand boven behalve mijn vriend en ik.. We waren bezig en ik hoor iemand de trap oplopen.. dus ik riep keihard: "niet binnen komen!!" reageerde mijn moeder al lacherig: "oh staat de stofzuiger in jouw kamer dan"? waarop mijn vriend en ik begonnen te lachen en na een dodelijke stilte lag mijn zusje beneden ook op de grond van het lachen :fieuw:  we waren maar gestopt met waar we mee bezig waren...

Dat jou zusje beneden ook aan het lachen was maakte het af. Whahaha geniaal xD!