Auteur Topic: Het algemene genante sexblunders topic  (gelezen 1953584 keer)

Courageous

• Bekijk profiel
« Reactie #4400 Gepost op: 16 mei 2016, 16:58:12 »
Wat deed er pijn dan? Kwam het in je ogen/neus?

Nee, mijn huid. Het werd helemaal rood en vlekkerig
Boekenwurm

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #4401 Gepost op: 16 mei 2016, 17:01:36 »
Oh wat gek! Heb ik echt nog nooit van gehoord haha. Heb je anders nooit last van sperma?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Courageous

• Bekijk profiel
« Reactie #4402 Gepost op: 16 mei 2016, 18:14:05 »
Oh wat gek! Heb ik echt nog nooit van gehoord haha. Heb je anders nooit last van sperma?

Nee, nooit! Daarom vond ik het al zo gek..
Boekenwurm

angel91

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4403 Gepost op: 16 mei 2016, 20:12:18 »
Niet van mij maar van de zus van mijn vriendin, ze weet er niks van!
Ik ging logeren bij mijn vriendin en blijkbaar bleef er een "maatje" van de zus van haar ook logeren, mijn vriendin zij al dat haar zus veel "maatje's" de laatste tijd had.
Wij waren bijna de hele tijd boven op de computer en stip's te lezen de heletijd hoorde we hun bezig zijn,
ik heb die gozer geen een keer gezien en ik vroeg al aan mijn vriendin of die gozer goed voor haar zus was ( vertrouwde het niet want jezus dat duurde lang tot ze stopte)
Haar zusje was telkens zo van ze is weer bezig enz.
Op een gegeven moment in de avond sliep mijn vriendin al en hoorde ik continu de deur dicht slaan.
(Ik slaap slecht en meestal pas om 1 uur s'nachts)
Hoor ik op een gegeven moment buiten: "We hebben gewoon de hele dag geneukt!" en gegiechel van die zus.
Omg ik ken ze al mijn hele leven maar het is zo'n rustige familie!
Mijn zus zou nooooooooooit zo iets doen als een vriendin blijft logeren.

StephanieL

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4404 Gepost op: 23 mei 2016, 17:53:41 »
Ik was enkele maanden geleden met de bus naar Wenen gegaan (rit van 15 uur!). Er zat gelukkig niet zo veel volk op de bus. Op een bepaald moment wilde ik een film kijken die ik had gedownload maar dat lukte niet. Een jongen achter me wilde even helpen maar en zei uiteindelijk dat ik met hem een film mocht meekijken als ik me verveelde, dus deed ik dat maar. Hij kon tegen het raam leunen en toen hij zag dat ik wat moe begon te worden, zei hij dat ik gerust wat tegen hem mocht leunen omdat ik niet zo comfortabel zat. We hadden zelfs niet veel gepraat dus vond ik het wat raar maar deed het toch maar en eigenlijk voelde het super gezellig. Ik ben ook snel in slaap gevallen en toen ik 's nachts wakker werd had ik me onbewust op zijn borstkas gelegd en hem omarmd. Ik paniekeerde eerst een beetje maar toen ik merkte dat hij aan het slapen was met ook een arm rond mij, voelde ik me echt super goed. Het voelde op die moment zo intiem en opwindend, al kende ik hem amper. Dit was echt niet van mijn normale doen, maar ik was zo opgewonden dat ik zijn broek open deed en hem gewoon flink begon te pijpen. Hij liet het ook graag gebeuren :P Toen hij klaar kwam in mijn mond (en ja het was een flinke lading om te slikken) was ik zo opgewonden. Alles was gelukkig onopgemerkt verlopen, tot als ik hem een beetje aan het napijpen was hij echt maar een second of 3 tussen mijn benen voelde en ik kwam al klaar. Helaas kwam daar een kreun bij... Plots keken er enkele mensen achterom en voelde ik me zo bekeken. ZEER genant. Ik besefte dan pas even wat ik aan het doen was tussen andere mensen. De rest van de rit was wel nog super gezellig. Heb hem helaas nog niet terug gezien.

Was dus super spannend maar weet niet of ik zoiets ooit zou durven in echt wakkere toestand.
« Laatst bewerkt op: 23 mei 2016, 20:56:36 door StephanieL »

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #4405 Gepost op: 23 mei 2016, 21:05:29 »
Seks wanneer je ongesteld bent. Een keer gedaan, nooit meer. Zoals hij het beschreef: Het leek wel een rode zee  :saai:
To do something with soul, creativity, or love; when you leave a piece of yourself in your work

HeartAttack

• Bekijk profiel
« Reactie #4406 Gepost op: 23 mei 2016, 23:35:07 »
Ik was enkele maanden geleden met de bus naar Wenen gegaan (rit van 15 uur!). Er zat gelukkig niet zo veel volk op de bus. Op een bepaald moment wilde ik een film kijken die ik had gedownload maar dat lukte niet. Een jongen achter me wilde even helpen maar en zei uiteindelijk dat ik met hem een film mocht meekijken als ik me verveelde, dus deed ik dat maar. Hij kon tegen het raam leunen en toen hij zag dat ik wat moe begon te worden, zei hij dat ik gerust wat tegen hem mocht leunen omdat ik niet zo comfortabel zat. We hadden zelfs niet veel gepraat dus vond ik het wat raar maar deed het toch maar en eigenlijk voelde het super gezellig. Ik ben ook snel in slaap gevallen en toen ik 's nachts wakker werd had ik me onbewust op zijn borstkas gelegd en hem omarmd. Ik paniekeerde eerst een beetje maar toen ik merkte dat hij aan het slapen was met ook een arm rond mij, voelde ik me echt super goed. Het voelde op die moment zo intiem en opwindend, al kende ik hem amper. Dit was echt niet van mijn normale doen, maar ik was zo opgewonden dat ik zijn broek open deed en hem gewoon flink begon te pijpen. Hij liet het ook graag gebeuren :P Toen hij klaar kwam in mijn mond (en ja het was een flinke lading om te slikken) was ik zo opgewonden. Alles was gelukkig onopgemerkt verlopen, tot als ik hem een beetje aan het napijpen was hij echt maar een second of 3 tussen mijn benen voelde en ik kwam al klaar. Helaas kwam daar een kreun bij... Plots keken er enkele mensen achterom en voelde ik me zo bekeken. ZEER genant. Ik besefte dan pas even wat ik aan het doen was tussen andere mensen. De rest van de rit was wel nog super gezellig. Heb hem helaas nog niet terug gezien.

Was dus super spannend maar weet niet of ik zoiets ooit zou durven in echt wakkere toestand.

Ik vind het eerlijk gezegd moeilijk te geloven dat dit werkelijk gebeurd is
What's wrong with being confident?

Saskia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4407 Gepost op: 24 mei 2016, 13:10:33 »
Ik vind het eerlijk gezegd moeilijk te geloven dat dit werkelijk gebeurd is

Vind je dit moeilijk om te geloven? haha

Afgelopen weekend na een fijne vrijpartij tot de conclusie komen dat al die tijd het raam heeft open gestaan..
Don't cry because it's over, smile because it happened

jemten

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4408 Gepost op: 24 mei 2016, 22:58:22 »
een tijdje geleden hadden mijn vriend en ik seks, zijn moeder was beneden aan het stofzuigen. toen we haar naar boven hoorde lopen zijn we voor de zekerheid maar een beetje onder de deken gaan liggen, en terwijl we onder de deken nog seks hadden kwam ze ineens binnen. we lagen letterlijk beiden naakt onder een dekentje, hij nog steeds in mij toen ze even snel zijn kamer kwam stofzuigen.....

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #4409 Gepost op: 25 mei 2016, 10:25:22 »
Hij kwam een paar weken geleden deels klaar in mijn haar. Terwijl ik daarvoor juist veel moeite had gedaan om het te steilen en mooi te krijgen...  laughing7.
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

MissLieff

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4410 Gepost op: 25 mei 2016, 20:11:03 »
Nou, ik en een jongen waarmee ik vorig jaar flow had gingen (hard) tongen en elkaar betasten. Het was in een hokje op school (waar je mag werken) en ik zat zo met mijn benen wijd en hij zoent mij (we waren niet van plan om seks te hebben of zo).  Maar we waren het helemaal vergeten dat onze klasgenoten met wie wij samenwerkten zo weer terug kwamen. Dus hun doen zo die deur open... En ja het ergste was dat we het voor iedereen geheim hielden (zelfs voor onze beste vrienden ect)....

IK SCHAAM ME ROT Asdfghjkl

Koetje

• 'Boe'
    • Bekijk profiel
« Reactie #4411 Gepost op: 26 mei 2016, 17:07:13 »
Hij kwam een paar weken geleden deels klaar in mijn haar. Terwijl ik daarvoor juist veel moeite had gedaan om het te steilen en mooi te krijgen...  laughing7.

Woops  laughing7.

Berber

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4412 Gepost op: 26 mei 2016, 20:03:14 »
Nog geen grote blunders. Wel eens tijdens van het bed afgegleden omdat we net op het randje lagen :fieuw:

Ook krijgt hij nooit de BH sluiting los. In het begin wel grappig, maar nu vooral zeer irritant :hamer:

HeartAttack

• Bekijk profiel
« Reactie #4413 Gepost op: 27 mei 2016, 14:21:08 »
Vind je dit moeilijk om te geloven? haha

Afgelopen weekend na een fijne vrijpartij tot de conclusie komen dat al die tijd het raam heeft open gestaan..

Ik kan me moeilijk voorstellen dat je iemand kan lopen pijpen in een bus zonder dat iemand er ook maar iets van merkt.

Saskia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4414 Gepost op: 30 mei 2016, 13:23:39 »
Ik kan me moeilijk voorstellen dat je iemand kan lopen pijpen in een bus zonder dat iemand er ook maar iets van merkt.
Was ook ironisch bedoelt  B) Tuurlijk heb je gelijk.
Don't cry because it's over, smile because it happened

HeartAttack

• Bekijk profiel
« Reactie #4415 Gepost op: 30 mei 2016, 15:56:04 »
Was ook ironisch bedoelt  B) Tuurlijk heb je gelijk.
Dat was me even ontgaan haha

Gothic Lunacy

• Love is the weapon.
    • Bekijk profiel
« Reactie #4416 Gepost op: 30 mei 2016, 16:39:21 »
^
Ik had ook niet door dat het sarcastisch was hoor haha

Vind al die overdreven verhalen altijd moeilijk te geloven. Net als die hihi we hadden seks op school op het pleintje hihi verhalen.

❥ Lot.

• Bekijk profiel
« Reactie #4417 Gepost op: 02 juni 2016, 11:18:39 »
Seks op een picknickbankje en toen zijn we eraf gevallen  :fieuw:  Zat daarna ook nog onder de blauwe plekken en een dikke schaafwond.

Sunrise

• Bekijk profiel
« Reactie #4418 Gepost op: 02 juni 2016, 11:43:46 »
Wij zijn eens door de tafel gezakt! hahahaha :')
"I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on the earth. Then I ask myself the same question."

I'mjustmyself!

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4419 Gepost op: 02 juni 2016, 17:58:26 »
Ik had hem een tijdje niet gezien, dus de keer dat we elkaar weer zagen waren we allebei nogal verlangend en enthousiast. Wat eindigde met een bloedlip voor mij omdat ik een knie in mijn gezicht kreeg. Nadat we dat gekoeld en gestelpt hadden en verder gingen viel hij nog uit bed en kreeg hij veel last van zijn rug.. Dat was het einde van die passievolle avond.  :blush:

BrokenDreams

• Gast
« Reactie #4420 Gepost op: 02 juni 2016, 22:43:49 »
Dat altijd als we stil moeten zijn, mijn kut besluit scheten te laten (en we dan keihard gaan lachen waardoor iedereen al sowieso wakker is)
Laatst waren we bezig en toen klopte zijn moeder op de deur, mijn vriend; ''Wacht effe!!''
''Ja doe er gewoon een deken overheen ik weet het wel!!!''

:fluit:

Koetje

• 'Boe'
    • Bekijk profiel
« Reactie #4421 Gepost op: 03 juni 2016, 09:06:04 »
Dat altijd als we stil moeten zijn, mijn kut besluit scheten te laten (en we dan keihard gaan lachen waardoor iedereen al sowieso wakker is)
Laatst waren we bezig en toen klopte zijn moeder op de deur, mijn vriend; ''Wacht effe!!''
''Ja doe er gewoon een deken overheen ik weet het wel!!!''

:fluit:

laughing7.

CloudNine

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4422 Gepost op: 25 juni 2016, 22:02:23 »
Kopstoten enzo haha

Beschouw dit maar als een upje :)

Team flirte

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4423 Gepost op: 27 juni 2016, 18:30:58 »
Ik was eens met men vriendje aan het tongzoenen in het klaslokaal toen plots onze leerkracht Nederlands binnenkwam.
We zaten in de klas ook naast elkaar en de les nadien kwam die leraar zeggen dat we het beter thuis deden

OCEAN

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4424 Gepost op: 27 juni 2016, 18:54:57 »