Auteur Topic: Het algemene genante sexblunders topic  (gelezen 1978386 keer)

Beertje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4375 Gepost op: 28 december 2015, 23:57:12 »
Ik ging dus uit en na n beetje drinken wou ik hem dus zoenen dus dat gebeurde maar een paar seconde later kwam een vriendin joelend aan dus ik moest lachen en beet dus zo op z'n tong  :blush: verder niet verder gegaan haha

AngelWings

• Baby, I love your way
    • Bekijk profiel
« Reactie #4376 Gepost op: 30 december 2015, 16:48:49 »
Niet echt een blunder maar vond het wel heel grappig.

Ik zat bovenop en we hadden best wel awesome seks. Hij vindt het heel leuk omdat ik zo actief ben bovenop en had het tussendoor een beetje grappend over ''als je m'n ding maar niet breekt, want dan is het einde oefening.. geen kinderen blablabla''. En toen eh ja waren we beide klaar en toen knakte mijn heup aan de rechterkant (niks pijnlijks, maar dat heb ik soms) en hij keek me met grote ogen bang aan. Hij dacht echt voor een paar seconden dat zijn penis was gebroken en hij zei ook zo van ''ja ik voelde wel iets raars'' maar dat was dus eh haha ja iets anders.

En toen bleef ik nog even op hem zitten en had ik de slappe lach, en blijkbaar voelen jongens dat via je vagina :') Toen moest ik dus nog meer lachen en toen tilde hij me van hem af laughing7.

Dit gebeurd eigenlijk standaard als ik bovenop zit, die knak in mijn heup :')
Vriend krimpt altijd helemaal in elkaar haha hij vindt het vreselijk.
Eerste keer schrok hij zich echt dood, nu niet meer gelukkig  laughing7.
♥My Volkswagen Golf MK2

Treehugger

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4377 Gepost op: 05 januari 2016, 20:44:05 »
Na mijn eerste keer kwam hij van de wc met een enorme prop wc papier in zijn handen. Hij drukte dat bij mij in m'n handen en zei 'ik weet niet of je het door hebt maar je bloedt.' Bleek z'n hele bed eronder te zitten en ik had niks door, stonden we daar midden in de nacht dat bed te verschonen. Ik schaamde me best kapot eigenlijk haha.

En niet echt een blunder, maar laatst hadden we het zo koud dat we maar besloten seks te hebben met onze truien enzo nog aan :')

Saskia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4378 Gepost op: 06 januari 2016, 12:48:23 »
En niet echt een blunder, maar laatst hadden we het zo koud dat we maar besloten seks te hebben met onze truien enzo nog aan :')
hahaha :foto:
Don't cry because it's over, smile because it happened

reptibitch

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4379 Gepost op: 06 januari 2016, 14:02:13 »
Tijdens onze eerste keer met elkaar liet ik zo'n harde scheet, gewone scheet. :blush: :blink:

ZZZ

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4380 Gepost op: 29 februari 2016, 21:59:00 »
1 keer waren we bezig en hij werd echt 5 keer gebeld (al vervelend genoeg) de 6 de keer belde zijn oudere zus en hij zei: 'Ik heb nu seks wil je straks nog eens terugbellen...'

elkev

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4381 Gepost op: 03 maart 2016, 11:28:03 »
condoon in mij blijven zitten ... de pret was er snel af en met rode wangen naar dokter mogen gaan ...

Perturbato

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4382 Gepost op: 04 maart 2016, 16:31:37 »
1 keer waren we bezig en hij werd echt 5 keer gebeld (al vervelend genoeg) de 6 de keer belde zijn oudere zus en hij zei: 'Ik heb nu seks wil je straks nog eens terugbellen...'
HAHAHA
'It does not do to dwell on dreams and forget to live'

Courageous

• Bekijk profiel
« Reactie #4383 Gepost op: 04 maart 2016, 22:14:26 »
Ik had net seks en er spoot opeens allemaal vocht uit mijn vagina toen hij zijn penis eruit haalde..troep overal........
Boekenwurm

Bodey

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4384 Gepost op: 07 maart 2016, 09:47:17 »
Tijdens de 'daad' kwam mijn vriends zusje thuis alleen hadden we dat niet door. En toen het zegmaar 'afgelopen' was hoorden we iemand beneden de deur dicht doen en richting de trap lopen. Dus ik mijn vriend de badkamer in gedrukt en zelf suuper snel op zijn kamer aankleden. Eenmaal aangekleed liep ik naar de badkamer want zijn zusje was boven en mocht m'n vriend ofcourse niet zien. Komt m'n vriend naar buiten in z'n onderbroek en roept die naar beneden 'Wij zijn boven!' omdat hij dacht dat ze beneden was, komt ze d'r kamer uitlopen staat m'n vriend daar in z'n onderbroek... zegt ze 'Waarom heb je geen kleren aan?' zeg ik ook nog met m'n stomme kop 'Ja lieverd, waarom heb je geen kleren aan?'  :fieuw:

Redhead

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4385 Gepost op: 07 maart 2016, 09:54:34 »
Tijdens de 'daad' kwam mijn vriends zusje thuis alleen hadden we dat niet door. En toen het zegmaar 'afgelopen' was hoorden we iemand beneden de deur dicht doen en richting de trap lopen. Dus ik mijn vriend de badkamer in gedrukt en zelf suuper snel op zijn kamer aankleden. Eenmaal aangekleed liep ik naar de badkamer want zijn zusje was boven en mocht m'n vriend ofcourse niet zien. Komt m'n vriend naar buiten in z'n onderbroek en roept die naar beneden 'Wij zijn boven!' omdat hij dacht dat ze beneden was, komt ze d'r kamer uitlopen staat m'n vriend daar in z'n onderbroek... zegt ze 'Waarom heb je geen kleren aan?' zeg ik ook nog met m'n stomme kop 'Ja lieverd, waarom heb je geen kleren aan?'  :fieuw:

laughing7. laughing7.

Redhead

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4386 Gepost op: 07 maart 2016, 09:56:12 »
Ik had tot gisteren nog nooit een kutscheet meegemaakt. Meteen een hele harde ook nog, ik ging stuk.

CrazyBread

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4387 Gepost op: 07 maart 2016, 21:12:32 »
Hahahaha dit is echt te grappig!!!

MUSiCLOVER

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4388 Gepost op: 07 maart 2016, 21:14:08 »
Ik had tot gisteren nog nooit een kutscheet meegemaakt. Meteen een hele harde ook nog, ik ging stuk.

Dit had ik vorige week dus, inmiddels al een half jaar seks met m'n vriend en vorige week voor het eerst een kutscheet, we gingen echt helemaal stuk, echt leuk :')
love music

MUSiCLOVER

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4389 Gepost op: 10 april 2016, 21:22:36 »

Hahahah, ja dit weekend. Ik woon op kamers en heb het wifi-kastje op mijn kamer. M'n vriend en ik hadden elkaar twee weken niet gezien, dus ja we waren direct maar begonnen toen hij één voet mijn kamer in had gezet, midden op de middag. Na de seks lagen we nog even lekker (naakt) te knuffelen op bed. Mijn huisgenoot had inmiddels al een paar keer mijn naam genoemd en dacht dat ik niet thuis was, wij hadden niks gehoord. Ze doet de kamerdeur open (vanaf daar kun je mijn bed niet zien, mijn kamer bestaat uit twee 'delen') en ziet allemaal kleren op de grond liggen, wat bij mij bijzonder is, want ik ben echt extreem opruimerig en ik echt zo "Je kunt beter niet binnen komen" dus zij zo "Ehmm, gaat alles wel oké?" "Ja hoor" en toen pas zag ze dat er ook mannen kleren lagen, toen is ze snel weer weg gegaan. hahahah.

En toen hadden we 's avonds voor het slapen weer seks, ik duw mijn vriend ineens heel hardhandig van mij af. Hij vroeg "Wat is er?" en ik heel zielig "Ik heb heel erg kramp in mijn been, je lag een beetje onhandig op me." Hij begon gelukkig te lachen, we hebben samen echt in een deuk gelegen daarom.
love music

bibi

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4390 Gepost op: 28 april 2016, 15:38:45 »
uuup

Victoriaatje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4391 Gepost op: 28 april 2016, 16:10:52 »
Haha goede up. Ik heb anderhalf jaar geleden voor het eerst een kutscheet gelaten en het was zo ongemakkelijk. Dat gaat ook niet al te zacht, we moesten wel allebei echt keihard lachen. Veel vervelender is dat ik niet zo heel lang geleden iemand zijn toompje heb gescheurd tijdens het pijpen. We waren allebei echt super dronken en ik had neit helemaal in de gaten dat ik mijn mond niet ver genoeg open had. Nou ik kan je vertellen; als je dronken bent heb je dit allemaal best laat in de gaten, heb nog nooit zoveel bloed geproefd  <_<

bibi

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4392 Gepost op: 28 april 2016, 18:12:08 »
iel, bloed hahahaha

ik heb er zelf trouwens ook nog wel 1

we waren een beetje met voorspel bezig, eerst had hij al 3 keer kramp in zijn teen en vervolgens toen ik eindelijk een beetje in de mood was en zijn lul vol vastpakte kwam hij al klaar... god wat een drama, hij schaamde zich heel erg hahaha

Jingle

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4393 Gepost op: 30 april 2016, 14:05:28 »
Ik heb een keer echt onwijs veel kramp gekregen net op m'n hoogtepunt. Wat fijn om dan van pijn samen te trekken terwijl je net van plezier je climax meekrijgt :')

Ook wel eens ongesteld geworden tijdens de seks, in slaap gevallen door teveel alcohol, en keihard m'n partner een kopstoot gegeven. En ik heb een keer na een onwijs heftige nacht gehad dat iemand meermaals aanbelde terwijl ik geen bezoek verwachtte. Maak ik dus in een minimaal handdoekje gekleed de deur open, blijkt m'n allernieuwste preutse huisgenootje d'r sleutel te zijn vergeten toen ze vanuit haar ouders naar 't studentenhuis kwam. Ook hoi.
« Laatst bewerkt op: 30 april 2016, 14:09:09 door Jingle »

Saskia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4394 Gepost op: 02 mei 2016, 13:29:19 »
Afgelopen weekend mijn vriend lekker lopen plagen. Omdat ik ongesteld ben konden we verder niets doen (ooh ik ben echt gemeen), maar heb hem wel afgetrokken en gepijpt. Toen hij klaarkwam spoot hij best hard en kwam er wat in zijn gezicht. We moesten er beide erg om lachen.
Don't cry because it's over, smile because it happened

xJustOneLife

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4395 Gepost op: 03 mei 2016, 09:07:06 »
Afgelopen weekend hadden mijn vriend en ik seks, maar zijn bed kraakt best wel en het ging er lichtelijk luidruchtig aantoe. Beneden zou je ons niet horen hoor en wij dachten ook dat iedereen beneden was, totdat we klaar waren en we ineens voetstappen de trap af hoorden gaan, oeps.. :')
ik ben die avond ook niet meer naar benedeb geweest hahaha
If loving meant living, then I wouldn't die ♥

lindaxh

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4396 Gepost op: 16 mei 2016, 16:28:08 »
Geniaal topic xD
Egt te mooii

Ik ben nog maagd, maar ik had self dus n keertj=

Me vriendj was net de deur uit
Ik had so'n kriebeletiketj dus ik knip dat ding uit me shirt, trek het weer aan, en vrvlgns loop ik naar benede
Segt me vader (waar me moeder bij sit): Hee, er sat tog n opdruk op dat shirt? Vast verkeerd om aangetrokken. -_-

Najaa, me vader is wel so naief dattie daar niejj verder bij denkt maar me moeder kennelijk wel :rolleyes: Vlgnde dag als ik aan het shoppe ben met me moeder..
Segt se: Als je aan de pil wil moet j t segge hoa!! ^_^

Dacht se dus dat we het al dede ofsow :P

Verder n keer op msn met me vriendj=

Seg ik: Wist je trouwns al dat ik n jongenshort heb?

Had ik short ingetypt ipv shirt, kwam best fout over  ^_^

Ik weet niet hoe oud je bent. maar dit lezen is echt heel irritant met al die spelfouten. let d'f eve op oké?

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #4397 Gepost op: 16 mei 2016, 16:35:57 »
Ik weet niet hoe oud je bent. maar dit lezen is echt heel irritant met al die spelfouten. let d'f eve op oké?

Het bericht dat je hebt geciteerd komt uit 2008, ik denk dat ze inmiddels wel weer van die typstijl af is.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Courageous

• Bekijk profiel
« Reactie #4398 Gepost op: 16 mei 2016, 16:47:14 »
Mijn vriend is laatst in mijn gezicht klaarkomen en het deed zo'n pijn :no:
Boekenwurm

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #4399 Gepost op: 16 mei 2016, 16:54:02 »
Wat deed er pijn dan? Kwam het in je ogen/neus?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things