Auteur Topic: Het algemene genante sexblunders topic  (gelezen 1969931 keer)

Cherry

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4350 Gepost op: 14 oktober 2015, 22:44:49 »
Verwarmend glijmiddel. SLECHTSTE. BESLISSING. OOIT.

Het brandde echt heel erg en dan is je zin wel weg. Het ergste is nog dat het daarna nog een tweede keer is gebeurd, hij pakte per ongeluk die verwarmende want het was donker....

Ik weet niet of ik de enige ben maar het is ongeveer de ergste pijn die ik ook gevoeld heb. Net een brandwond.

Hahaha dat heb ik ook een keer gehad, en toen geloofde hij me niet omdat hij dacht dat ik een grapje maakte dus besloot hij het bij zichzelf te proberen. Allebei rollend op het bed gelegen van de pijn en het lachen tegelijk  laughing7.

HeartAttack

• Bekijk profiel
« Reactie #4351 Gepost op: 14 oktober 2015, 22:55:02 »
Als de ouders van je vriend plus zijn broer en vriendin onderaan de trap roepen dat het bed te hard kraakt en de muren gehorig zijn..
What's wrong with being confident?

Pioneer

• Bekijk profiel
« Reactie #4352 Gepost op: 15 oktober 2015, 02:10:45 »
Ik heb een keer in een dronken bui een of andere jongen meegenomen naar huis. We waren nat geregend en het leek me op dat moment een heel goed idee om samen lekker een warme douche te nemen en hierbij ook seks te hebben. Ik had er niet aan gedacht dat mijn huisgenoot ook thuis was en haar slaapkamer zit naast de badkamer, daarnaast hebben we ook een erg gehorig huis. Mijn huisgenoot heeft dus tot in de details mee kunnen genieten  :fieuw:  Ik durfde haar bijna een week niet aan te kijken  :blush:
Haha, ik snap nooit dat mensen dat gênant vinden tegenover hun huisgenoten. Wanneer je ouders het horen, oké dat is best awkward, maar bij mijn huisgenoten boeit me dat nou echt helemaal niks. Natuurlijk maak ik niet expres veel lawaai tijdens de seks, maar mochten ze het onverhoopt toch een keer horen, jammer dan. Ik heb mijn huisgenoten ook wel eens seks horen hebben, prima. Dat gebeurt nou eenmaal in een studentenhuis.

skyoflighters

• Bekijk profiel
« Reactie #4353 Gepost op: 17 oktober 2015, 20:06:29 »
we hadden niet heel veel tijd meer dus toen probeerde hij vanuit het niets met zn slappe lul er in te gaan en het lukte niet (logisch) en toen zei hij 'komt omdat ik niet opgewonden van je wordt'  :fieuw:  grapje natuurlijk maar toch wtf lol. Toen ging hij me maar vingeren maar ik kreeg een doorbraakbloeding blehhh niet heel genant maar vervolgens was ik chagerijnig hahaha
hihaho

Lot

• **
  • Figure my heart out.
    • Bekijk profiel
« Reactie #4354 Gepost op: 17 oktober 2015, 22:24:49 »
Hij kwam een keer in m'n oog :') dus ik liep de rest van de dag met een rood oog rond
Ooooh Canada    

Turtletimes

• Gast
« Reactie #4355 Gepost op: 18 oktober 2015, 22:53:53 »
We wouden van standje wisselen, maar waren beide erg moe. Zo moe dat we als een vis op het droge lagen te spartelen omdat we niet overeind omhoog konden komen :')
En de welbekende kramp in mijn teen die ik regelmatig krijg en die de boel helemaal stil legt. De pijn is horror.

Hectisch

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4356 Gepost op: 25 oktober 2015, 16:35:29 »
We hadden allebei zo veel zin, maar ik was ongesteld en dat hield ons toch enigszins tegen. Maar we gingen toch nog maar even door met het voorspel, toen kregen we nog meer zin. Naja t komt er op neer, dat hij echt na 10 seconden klaar kwam toen we uiteindelijk toch wel seks hadden...
Het bijbehorende gesprek:
Hij: sorry..
Ik: wat? was dit het?
Hij: jepp
Ik: neeee dat meen je niet...

Heb hem daar nog wel een tijdje mee gepest  laughing7.

EmptyWaitingroom

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4357 Gepost op: 26 oktober 2015, 14:14:56 »
Haha omggg ik ga echt zooo stuk om sommige verhalen !  :aanbid: :aanbid:  Zelf heb ik wel eens tijdens het ''benen in de nek'' standje een verschrikkelijke scheet gelaten.. Hij zat al zo lang vast.. Hij stonk gelukkig niet! Zou dan echt wegrennen naar huis.

--

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4358 Gepost op: 26 oktober 2015, 19:58:07 »
Haha omggg ik ga echt zooo stuk om sommige verhalen !  :aanbid: :aanbid:  Zelf heb ik wel eens tijdens het ''benen in de nek'' standje een verschrikkelijke scheet gelaten.. Hij zat al zo lang vast.. Hij stonk gelukkig niet! Zou dan echt wegrennen naar huis.

Geweldig dit 8)
--

Fmrtl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4359 Gepost op: 28 oktober 2015, 19:38:46 »
Vanmiddag was ik met mijn vriendje en we wouden het zegmaar doen (voor t eerst beiden). Dus hij ging condoom pakken maar dat duurde een paar minuten en toen hij terug kwam was hij al helemaal slap haha. Na een tijdje kon t weer alleen toen kreeg hij dat condoom niet om dus we moesten allebei enorm lachen en uiteindelijk is er niks meer gebeurd :')

Morgiana

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4360 Gepost op: 06 december 2015, 19:57:25 »
Niet zozeer mijn sexblunder. Maar ik besefte me net dat jaaaren geleden terwijl mijn broertje en ik op de gamecube van een neef van ons aan het spelen waren, hij met zijn vriendin bezig was op bed.

Ik heb er toen ook niets raars van gedacht. Die spelletjes waren toen belangrijker hahaha.

Cottoncandy

• Bekijk profiel
« Reactie #4361 Gepost op: 07 december 2015, 13:57:29 »
Naast de bekende kutscheetjes ( volgens mij is er een nettere benaming maar ben het even vergeten ) hebben we wel eens boobscheetjes x) Ik heb namelijk cup D/E dus als ik hem dan naar me toe trek wordt het lucht ertussen samengeperst en krijg je een scheetgeluid x))
  Google  Enige reden dat ik die link hier heb staan is zodat ik niet vergeet hoe ik een link hier neer moet zetten voor als ik weer een link wil plaatsen.

Octocock

• Bekijk profiel
« Reactie #4362 Gepost op: 07 december 2015, 14:02:10 »
Ik liet een keer een scheet toen ik klaarkwam  :zak:
Daar heeft mijn ex me echt nog vaak mee gepest.

MyName

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4363 Gepost op: 07 december 2015, 17:24:16 »
Naast de bekende kutscheetjes ( volgens mij is er een nettere benaming maar ben het even vergeten ) hebben we wel eens boobscheetjes x) Ik heb namelijk cup D/E dus als ik hem dan naar me toe trek wordt het lucht ertussen samengeperst en krijg je een scheetgeluid x))

Ik heb soms ook wel buikscheetjes als ik op hem lig en mezelf dan opdruk.

xxxMarleen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4364 Gepost op: 13 december 2015, 20:43:43 »
Upje

Wat een geweldig topic :aanbid:

Chaye

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4365 Gepost op: 18 december 2015, 12:57:20 »

Dat heb ik ook een keer gehad! nouja meerdere keren.. op mn oude bed, lattebodem was nogal zwak :P je kon niet eens ff lekker stoeien of we zakte er doorheen.. heb ik nu gelukkig geen last meer van

Hahaha ben blij dat ik niet de enige ben! Wij zijn midden in de nacht eens door mijn bed gezakt toen we met voorspel bezig waren :p

Fame

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4366 Gepost op: 19 december 2015, 14:03:18 »

Niet echt een seksblunder, maar wel iets wat in de slaapkamer plaatsvond.

De eerste keer dat ik met mijn vriend naar zijn slaapkamer ging om op bed te knuffelen (nog geen andere dingen), het was onze tweede date, lag er een knuppel in zijn bed onder het dekbed.
Bleek dat hij voordat ik kwam heel snel zijn kamer netjes had gemaakt en daarom de knuppel (die hij ooit als grap had gekregen om mensen de winkel uit te jagen) snel even onder het dekbed had gelegd. Het gaf even een heel raar en creepy idee, haha. Ik heb er hard om kunnen lachen.

Dawesome

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4367 Gepost op: 19 december 2015, 14:48:39 »
Net na seks blunder. Mijn vriend slaapt op zolder en we hadden 's nacht wat gedaan en ik wilde net in mijn "kittige" pakje gaan plassen. Viel ik toch een partij hard van die trap. Zo hard dat zijn ouders de gang op kwamen kijken wat er gebeurde. Lag ik daar in mijn kante pakje...

Nova

• C'est fini.
    • Bekijk profiel
« Reactie #4368 Gepost op: 19 december 2015, 15:11:09 »
Net na seks blunder. Mijn vriend slaapt op zolder en we hadden 's nacht wat gedaan en ik wilde net in mijn "kittige" pakje gaan plassen. Viel ik toch een partij hard van die trap. Zo hard dat zijn ouders de gang op kwamen kijken wat er gebeurde. Lag ik daar in mijn kante pakje...

Oh wauw hier heb ik zo hard om gelachen laughing7. Echt iets wat mij zou kunnen overkomen
Tell the devil I said hey when you get back to where you're from.

Peace

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4369 Gepost op: 20 december 2015, 21:05:56 »
Leuke jongen ontmoet via datingsite (althans dat dacht ik) al gauw merkte ik het niet om liefde ging maar om seks, naja ik vond het wel spannend en dacht yolo.

Nou ik zag hem vond het dood eng.. want hij was eng lang haha!
Nouja toen naar de kamer en wou die seks hebben, heb het nog proberen tegen te houden.. maarja toch maar zn zin gegeven (ja ik weet het slecht maar ach) hij kwam niet klaar.. en mijn vagina was gescheurd ofzo denk ik.. overal bloed (en nee was geen maagd)
Today is your day

Charly

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4370 Gepost op: 21 december 2015, 16:17:22 »
Lekker bezig op achterbank van de auto en na half uurtje werden ruiten al flink bedampt. Binnen als een sauna en maakt het best inspanning nog te bewegen :-) Toen aan reactie van voorbijgangers gehoord "hé wat zijn die aan het doen?" Betrapt! Lekker verder afgemaakt.

Adorable

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4371 Gepost op: 22 december 2015, 19:36:02 »
Mn ex en ik hadden een hotel voor een weekend geboekt. Om 2 uur smiddags lagen we het te doen in bed en toen liep opeens de schoonmaakster binnen en zag ons alle twee naakt haha. We gingen gewoon lekker door en elke keer werd er gebeld of we al weg waren. Dat was best wel awkward  :wink2:
They took my queen. ~ JT

Froste

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4372 Gepost op: 23 december 2015, 11:40:47 »
Die keiharde kutscheten 😅😢

BLVCK

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4373 Gepost op: 26 december 2015, 15:01:32 »
Niet echt een blunder maar vond het wel heel grappig.

Ik zat bovenop en we hadden best wel awesome seks. Hij vindt het heel leuk omdat ik zo actief ben bovenop en had het tussendoor een beetje grappend over ''als je m'n ding maar niet breekt, want dan is het einde oefening.. geen kinderen blablabla''. En toen eh ja waren we beide klaar en toen knakte mijn heup aan de rechterkant (niks pijnlijks, maar dat heb ik soms) en hij keek me met grote ogen bang aan. Hij dacht echt voor een paar seconden dat zijn penis was gebroken en hij zei ook zo van ''ja ik voelde wel iets raars'' maar dat was dus eh haha ja iets anders.

En toen bleef ik nog even op hem zitten en had ik de slappe lach, en blijkbaar voelen jongens dat via je vagina :') Toen moest ik dus nog meer lachen en toen tilde hij me van hem af laughing7.
I live inside the internet.

VlammendOstara

• Bekijk profiel
« Reactie #4374 Gepost op: 28 december 2015, 16:35:48 »
-
« Laatst bewerkt op: 29 augustus 2018, 18:55:53 door VlammendOstara »
~ It's so nice to meet you, let's never meet again. ~