Auteur Topic: Het algemene genante sexblunders topic  (gelezen 1996666 keer)

Chocolateduck

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4325 Gepost op: 21 september 2015, 22:31:29 »
OHJA OHJA bij de eerste keer seks, mijn huidige vriend wist niet echt dat het mijn eerste keer was... Dussss ik lag er een beetje bij als een dood vogeltje terwijl hij helemaal los ging  :bounce:

Dus hij zat me al een beetje aan te kijken van waar ben je nou in godsnaam mee bezig.... Toen hij was klaargekomen wilde ik dat hij naast me kwam liggen en dat deed hij ook. En toen vroeg hij: 'Zal ik even een handdoek voor je pakken?'

Ik keek hem aan, lachte hem zo'n beetje uit en riep: 'EEN HANDDOEK? HOEZO!?'

Mja toen viel het kwartje...
A woman wears her tears like jewelry

Svgar Skvll

• **
  • Sua esposa para sempre.
    • Bekijk profiel
« Reactie #4326 Gepost op: 21 september 2015, 22:37:06 »
Wanneer je zo een vreselijke spierpijn-achtige krampscheut ergens krijgt wanneer je bezig bent en daarom het standje gelijk verpest is, why :(
Hell is empty and all the devils are here.

Pioneer

• Bekijk profiel
« Reactie #4327 Gepost op: 22 september 2015, 04:58:55 »
Wanneer je zo een vreselijke spierpijn-achtige krampscheut ergens krijgt wanneer je bezig bent en daarom het standje gelijk verpest is, why :(
Dit heb ik dus zo vaak, zo irritant.

AngelWings

• Baby, I love your way
    • Bekijk profiel
« Reactie #4328 Gepost op: 24 september 2015, 10:57:33 »
Botten die knakken..
Mijn heup knakt altijd een keer als ik bovenop zit :'). Don't ask me why.
♥My Volkswagen Golf MK2

Carmenneke

• Bekijk profiel
« Reactie #4329 Gepost op: 24 september 2015, 11:00:43 »
toen mijn vriend en ik 1,5 maand iets hadden, waren we al betrapt door zijn huisgenoten, een paar vrienden en zijn ouders :blush:
Voor mij een porto

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #4330 Gepost op: 24 september 2015, 16:24:56 »
Botten die knakken..
Mijn heup knakt altijd een keer als ik bovenop zit :'). Don't ask me why.

Jaaa, mijn heup of knie zowat elke keer weer :')
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Pretty Little Liars

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4331 Gepost op: 24 september 2015, 18:31:26 »
Ik ben nog maagd, maar wel eens een keer met zoenen. Ik heb al 1 1/2 jaar een vriendje. We hadden tussenuur en het was mooi weer, dus we gingen zitten op het gras en toen gingen we zoenen, best hevig enzo. Toen hij half op mij lag en ik mijn shirt uit had en hij zijn broek half uit, kwam onze docent eraan lopen. We hadden niet op de tijd gelet en blijkbaar waren de lessen toen alweer begonnen. De docent zag dat wij er niet waren en ging ons zoeken. Wij waren dus druk bezig en toen kwam die docent aanlopen zo van: ik zie dat jullie druk bezig zijn maar kunnen jullie dat na de les even afmaken want de les is al begonnen... en het ergste, we hadden toen dus les van diezelfde docent... :blush:  supergênant

HeartAttack

• Bekijk profiel
« Reactie #4332 Gepost op: 25 september 2015, 16:23:28 »
Ik ben nog maagd, maar wel eens een keer met zoenen. Ik heb al 1 1/2 jaar een vriendje. We hadden tussenuur en het was mooi weer, dus we gingen zitten op het gras en toen gingen we zoenen, best hevig enzo. Toen hij half op mij lag en ik mijn shirt uit had en hij zijn broek half uit, kwam onze docent eraan lopen. We hadden niet op de tijd gelet en blijkbaar waren de lessen toen alweer begonnen. De docent zag dat wij er niet waren en ging ons zoeken. Wij waren dus druk bezig en toen kwam die docent aanlopen zo van: ik zie dat jullie druk bezig zijn maar kunnen jullie dat na de les even afmaken want de les is al begonnen... en het ergste, we hadden toen dus les van diezelfde docent... :blush:  supergênant

Dit vind ik wel echt niet kunnen. Dat je halfnaakt gewoon op het schoolterrein buiten gaat zitten vozen.

Dit is mijn mening
What's wrong with being confident?

CHAOTICAL

• Bekijk profiel
« Reactie #4333 Gepost op: 25 september 2015, 16:25:34 »
Dit vind ik wel echt niet kunnen. Dat je halfnaakt gewoon op het schoolterrein buiten gaat zitten vozen.

Dit is mijn mening
And the beat goes on!

Liberosis

• The devil was once an angel
    • Bekijk profiel
« Reactie #4334 Gepost op: 25 september 2015, 16:30:48 »

Dit is mijn mening
Ik mag hopen dat ze in een grote stad woont want in mijn stad zal je dan nooit meer van een naam afkomen :')
► Het is hun fiets, zij gaan fietsen en ik fiets met hen mee.◄ 🌠

Whistle

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4335 Gepost op: 25 september 2015, 17:01:36 »

Dit is mijn mening

Smith

• Bekijk profiel
« Reactie #4336 Gepost op: 25 september 2015, 18:55:14 »

Dit is mijn mening

Lluvia

• Gast
« Reactie #4337 Gepost op: 25 september 2015, 19:42:16 »

Dit is mijn mening
Ik vind het eerder ongeloofwaardig.

Hallyu

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4338 Gepost op: 26 september 2015, 19:48:29 »
Ik vind het eerder ongeloofwaardig.

Ro

• Bekijk profiel
« Reactie #4339 Gepost op: 26 september 2015, 20:56:15 »
Gister voor het eerst een kutscheet meegemaakt, dat was wel gênant ja :')

Jessicaa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4340 Gepost op: 28 september 2015, 19:04:45 »
We hadden weinig tijd en hadden van alles op de planning staan. Toen we even alleen waren heb ik hem met mijn mond bevredigd. Hij zei dat hij bijna kwam dus ik stopte. Toen kwam hij dus in mijn haar... Niet zo chill als je vlak daarna een etentje met collega's hebt, haha! Achteraf kan ik er wel om lachen.

madamelfb

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4341 Gepost op: 04 oktober 2015, 00:16:20 »
Als je lekker ergens buiten bij het water je 'ding' aan het doen bent met je vriend, een keertje experimenteel en spannend. En het begint KEIHARD te hozen en te onweren. Uiteraard nergens plek om te schuilen, dus dan maar gehurkt op de grond zitten en hopen dat je niet wordt geraakt door de bliksem.

xAshleyyx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4342 Gepost op: 04 oktober 2015, 00:20:31 »
Als je vader je kamer binnen komt lopen terwijl je bezig bent omdat je werk je belt omdat ze iemand te kort komen.. Heel gênant.

butcherbaby

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4343 Gepost op: 06 oktober 2015, 20:58:05 »
toen ik mijn vriend voor het eerst aftrok, had hij het zelf 5 dagen niet meer gedaan en spoot hij in zijn eigen oog XD
we hebben nog minutenlang liggen lachen.

kawaiipumpkin

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4344 Gepost op: 06 oktober 2015, 21:10:06 »

Wow. een jongen hier. Hoe koel (H)

Maar was een keer met m'n vorige vriendje, en toen waren we bij hem thuis. We zaten een beetje te kloten voor de computer boven, komt z'n zus zo binnen. Hij had z'n broek half open, ik m'n shirt half omhoog. Zij echt zo: Eehhm.. ik kom volgens mij een beetje op een verkeerd tijdstip.. ik laat jullie we alleen.
How imbarassing....  :blush:

nou wss is het een lesbisch/bi meisje, denk niet dat er zoveel jongens hier op girlsscene zitten xD

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #4345 Gepost op: 06 oktober 2015, 21:32:48 »
Verwarmend glijmiddel. SLECHTSTE. BESLISSING. OOIT.

Het brandde echt heel erg en dan is je zin wel weg. Het ergste is nog dat het daarna nog een tweede keer is gebeurd, hij pakte per ongeluk die verwarmende want het was donker....

Ik weet niet of ik de enige ben maar het is ongeveer de ergste pijn die ik ook gevoeld heb. Net een brandwond.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Turtletimes

• Gast
« Reactie #4346 Gepost op: 06 oktober 2015, 22:54:15 »
nou wss is het een lesbisch/bi meisje, denk niet dat er zoveel jongens hier op girlsscene zitten xD

Waaaaarom reageer je op iets uit 2008 :')

Stripe

• Bekijk profiel
« Reactie #4347 Gepost op: 07 oktober 2015, 07:25:19 »
Verwarmend glijmiddel. SLECHTSTE. BESLISSING. OOIT.

Het brandde echt heel erg en dan is je zin wel weg. Het ergste is nog dat het daarna nog een tweede keer is gebeurd, hij pakte per ongeluk die verwarmende want het was donker....

Ik weet niet of ik de enige ben maar het is ongeveer de ergste pijn die ik ook gevoeld heb. Net een brandwond.
Ik heb dat al met gewone glijmiddel haha

Mila

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4348 Gepost op: 09 oktober 2015, 21:30:50 »
Ik heb een keer in een dronken bui een of andere jongen meegenomen naar huis. We waren nat geregend en het leek me op dat moment een heel goed idee om samen lekker een warme douche te nemen en hierbij ook seks te hebben. Ik had er niet aan gedacht dat mijn huisgenoot ook thuis was en haar slaapkamer zit naast de badkamer, daarnaast hebben we ook een erg gehorig huis. Mijn huisgenoot heeft dus tot in de details mee kunnen genieten  :fieuw:  Ik durfde haar bijna een week niet aan te kijken  :blush:

xstaypositive

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4349 Gepost op: 13 oktober 2015, 14:10:21 »
Mijn vriend en ik hadden seks, hij kwam per ongelijk tegen m'n anus aan. D'r half in zeg maar. Holy shit wat een pijn hahaha.