Auteur Topic: Het algemene genante sexblunders topic  (gelezen 1997046 keer)

littleduckx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4300 Gepost op: 27 april 2015, 10:13:19 »
Haha, deze blunders allemaal  :fieuw: ik ben gelukkig nog maagd maar ze zijn wel leuk om te lezen  B)

coffeelover

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4301 Gepost op: 29 april 2015, 19:16:05 »
Super leuk om te lezen dit allemaal!

Ik heb er zelf ook nog wel eentje om te delen:

Mijn ex vriend en ik lagen in bed en waren al lekker een beetje aan het rollebollen. Op een gegeven moment probeerden we wat nieuws uit door met een sexy stem 'dirty' tegen elkaar te praten om het allemaal wat spannender te maken.

Het werkte vrij goed tot mijn ex vriend op een gegeven moment iets in zijn rol zei waar ik wel niet ZO'N verschrikkelijke slappe lach van kreeg :P 
Ik kon niet meer stoppen met lachen, wat echt heel beschamend was, aangezien alle 'zin' weg was en ons hele uitprobeersel in het water viel door mijn gelach.

AngelWings

• Baby, I love your way
    • Bekijk profiel
« Reactie #4302 Gepost op: 29 april 2015, 21:29:44 »
lang haar. hou op haha. Mijn haar komt tot net boven mijn billen.
Ik zat een keer bovenop mijn vriend en schudde mijn hooft even naar achteren vanwege mijn haar. Maar daardoor kriebelde ik hem dus bij zijn benen. Begint hij opeens te lachen en te kronkelen als een idioot en ik me maar afvragen wat er aan de hand is :'D

Oh en mijn heup "knakt" altijd 1 keer best hard als ik bovenop zit. best irritant haha.

En door het bed zakken tijdens het slapen maar niemand geloofd het. Iedereen denkt dat het tijdens de seks is gebeurd :')
♥My Volkswagen Golf MK2

Poep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4303 Gepost op: 02 mei 2015, 19:26:03 »
-
« Laatst bewerkt op: 16 augustus 2015, 16:19:19 door Poep »

xVoodoodoll

• **
  • Look past the negative
    • Bekijk profiel
« Reactie #4304 Gepost op: 14 augustus 2015, 22:11:48 »
Upje dit topic is geweldig
Respect all, fear none.
Vegan blog

Sam

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4305 Gepost op: 19 augustus 2015, 11:17:12 »
We sliepen meestal bij mij. Toen ik voor de eerste keer bij mn (ex) vriend sliep en we al eventjes lekker bezig waren klopte zn moeder op de deur en riep "Jullie maken de hele buurt zo wakker". Maar ze bedoelde eigenlijk alleen mij........ :blush: :blush: :blush: :blush:

Tijdens het ontbijt ging zn vader nog eens grappen zitten te maken.

sex was wel super

nieuwsgierig, open, eerlijk, .....

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #4306 Gepost op: 19 augustus 2015, 12:23:02 »
Hij kwam ooit in m'n neus, enough said :')

ugh ja dat is zo kut  :fieuw:
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

MyName

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4307 Gepost op: 20 augustus 2015, 23:23:36 »
We hadden beide onze kleren al uit en waren heftig aan het zoenen toen de deur van zijn kamer ineens open ging. Zijn zus stond in de deur, allegeluk is ze niet binnegekomen en staat het bed hoekje om. Ik meteen onder het laken. Blijkbaar had zijn zus beneden iets gehoord en hij moest even gaan zien. Ze dacht dat er inbrekers waren. Toen was de zin ook wel weg haha. Volgende dag op een feest met vriendinnen van haar zij het verhaal vetrellen van de inbrekers en dat mijn vriend dan niet meteen kwam omdat hij met mij in bed lag :p Ze dacht denk ik wel dat we gewoon sliepen of ze deed toch alsof ze dat dacht haha :')

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #4308 Gepost op: 21 augustus 2015, 15:53:19 »
xxx
« Laatst bewerkt op: 22 augustus 2015, 15:33:24 door Mindscape »
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Sam

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4309 Gepost op: 12 september 2015, 05:00:57 »
vibo vergeten op te ruimen, ik had hem laten liggen in de badkamer toen de buurtjes kwamen douchen. Die zijn aan het verbouwen.
nieuwsgierig, open, eerlijk, .....

• I tend to swear a lot
    • Bekijk profiel
« Reactie #4310 Gepost op: 12 september 2015, 13:24:47 »
die fucking kutscheten.
ik schaam me zoooooo dood en ik vind het zoo vies.

♥   K I T T E N S & C O F F E E   ♥

Starshine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4311 Gepost op: 12 september 2015, 15:30:14 »
Wanneer je met je vriendje samen in bed ligt en hij met zichzelf bezig is en je vader komt binnen.
Ben ik natuurlijk zo'n mongool die die dekbed naar beneden trekt ???? en open en bloot mijn vriendjes lul aan me vader liet zien en me vader dan ook nog 3 jaar blijft staan ...

just me❤

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4312 Gepost op: 13 september 2015, 16:35:28 »
Ik was op een kamp waar mijn neef en nicht ook waren. Ik liep al een beetje te flikvlooien met een vriend van mijn neef. We zaten de hele tijd te zoenen en naja hand werk enzo. Maar ik mocht niet meer de jongenskamer in want de leiding had me al betrapt toen ik werd gevingerd door hem. Dus wij dachten okee dan doen we het wel in het douchehokje, en dat ging al aardig onhandig omdat het zo krap was maar het ergste was. mijn neef stond toen tanden te poetsen terwijl ik vol liep te kreunen. Komen we er even later uit zie ik mijn neef zo vraagt ie: en? was het lekker? Ik schaamde me kapot :blush:

skyoflighters

• Bekijk profiel
« Reactie #4313 Gepost op: 13 september 2015, 16:42:07 »
Wanneer je met je vriendje samen in bed ligt en hij met zichzelf bezig is en je vader komt binnen.
Ben ik natuurlijk zo'n mongool die die dekbed naar beneden trekt ???? en open en bloot mijn vriendjes lul aan me vader liet zien en me vader dan ook nog 3 jaar blijft staan ...

hahahahahahaha sorry ik ga kapot, waarom trok je het naar beneden?! hahahahaha leuk
hihaho

suncity

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4314 Gepost op: 13 september 2015, 17:09:26 »
hahahahahahaha sorry ik ga kapot, waarom trok je het naar beneden?! hahahahaha leuk

ik had nog als extra vraag over de situatie: waarom is je vriend met zichzelf bezig als je bij hem in bed ligt ;)?

zer00

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4315 Gepost op: 13 september 2015, 17:38:19 »
Bij één ex vriendje ging ik op een gegeven moment tijdens het zoenen langzaam met mijn hand richting zijn dick zat ik blijkbaar steeds mis en greep ik zijn dijbeen vast inplaats van zijn dick en vroeg doodleuk ''zit ik goed?'' Ik de slappe lach hij boos en wilde me meteen niet meer aanraken. Dit gebeurde btw meerdere keren... ik denk dat ik scheel ben ofzo  :wacko:
I'm sorry if I seem uninterested

kübra

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4316 Gepost op: 13 september 2015, 17:45:15 »
 :naughty:
« Laatst bewerkt op: 24 september 2015, 11:00:34 door kübra »

Læcture

• Free spirit
    • Bekijk profiel
« Reactie #4317 Gepost op: 13 september 2015, 19:06:30 »
-
« Laatst bewerkt op: 13 september 2015, 19:50:14 door Juicey »
She danced all night.. and all the way home | ♥

Dontworry

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4318 Gepost op: 13 september 2015, 23:08:09 »
Die keer dat ik met mijn ex vriendje bezig was in het park en we dachten dat er toch niemand zou zijn. Omdat het donker was en we behoorlijk veel gezopen hadden, dachten we dat het handig was om onder een lantaarnpaal te gaan liggen omdat we zo meer zagen.
Er kwam een juichend groepje fietsers voorbij ...

You just use the future to escape the present

suncity

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4319 Gepost op: 13 september 2015, 23:15:03 »
hehe dasss slim!

Mijn genantste seksblunder was eigenlijk een 'after the sex blunder'. ik had mijn (inmiddels ex) vriendje gepijpt toen hij klaarkwam was ik blijkbaar weggedoken want het merendeel was in mijn haar gekomen. Onder de douche eruit gespoeld (dacht ik). wat blijkt, mn hele haar zat vol met witte friemeltjes tijdens het ontbijt. toen mn moeder vroeg wat het was en ik het uit mijn haar friemelde werd ik zoooo rood dat ze vast wel wist hoe laat het was...ik kon wel doodgaan...

0809rs

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4320 Gepost op: 15 september 2015, 03:05:03 »
Ik en mijn vriend waren 'bezig', ik lag op mn rug en wanneer hij mn benen omhoog doet laat ik een kutscheet, hij vond het helemaal normaal, maar ik moest zo erg lachen dat we gewoon niets meer deden. Leuk altijd die kutscheetjes :')

Banananas

• Bekijk profiel
« Reactie #4321 Gepost op: 15 september 2015, 08:47:27 »
m'n ex kwam in m'n haar, gadverdamme
zo luidruchtig bezig zijn dat z'n moeder onderaan de trap riep of we alsjeblieft wat zachter konden doen  :blush:

Precious

• It’s never too late. ♡
    • Bekijk profiel
« Reactie #4322 Gepost op: 20 september 2015, 14:26:18 »
Kutscheet, ik heb nog nooit zo hard gelachen.
Old enough to know better, young enough to do it anyway. ^( '-' )^

MyName

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4323 Gepost op: 21 september 2015, 21:31:31 »
Bij één ex vriendje ging ik op een gegeven moment tijdens het zoenen langzaam met mijn hand richting zijn dick zat ik blijkbaar steeds mis en greep ik zijn dijbeen vast inplaats van zijn dick en vroeg doodleuk ''zit ik goed?'' Ik de slappe lach hij boos en wilde me meteen niet meer aanraken. Dit gebeurde btw meerdere keren... ik denk dat ik scheel ben ofzo  :wacko:

Haha dit heb ik ook een keer gehad. Mijn vriend had een zakdoek in zijn broekzak gepropt en zat ik daar met mijn hand :') Hij heeft dan mijn hand vastgenomen en naar zijn kruis geleid :p

Chocolateduck

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4324 Gepost op: 21 september 2015, 22:26:59 »
Nooit echt een genante seksblunder gehad.. Ja wel eens een scheet gelaten ofzo, maar niet heel heftig haha..,

Wel ooit met mijn eerste vriend uren in bed liggen kroelen. Toen ik opstond voelde ik me een beetje vies en mijn benen jeukte... Dus ik voelde met mijn hand bij mijn knieholte en mijn hele hand was rood van het bloed... Jezus ik wist serieus niet dat het mogelijk was om zo erg door te lekken. Er was meer bloed dan broek over en ja, dat was best wel gênant inderdaad.  :fieuw: :fieuw:
A woman wears her tears like jewelry