Auteur Topic: Het algemene anticonceptie topic  (gelezen 7379 keer)

Appletini

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 18 december 2017, 09:21:22 »
Ik zal even een update geven over mijn spiraal:

Het plaatsen was minder erg dan dat ik had verwacht. Ik had me al helemaal voorbereid op flinke scherpe pijn. Maar het was bij mij alleen maar heftige kramp (zoals ingesteld) dus dat viel heel erg mee!

Ik heb hem nu 3 weken, echter ben ik ook al 3 weken lang aan het bloeden. Ik ben met terug van de huisarts en die heeft me door verwezen naar de gynaecoloog om een echo te laten maken om te kijken of het spiraaltje op de goede plek zit. Maar het zou ook kunnen dat het bloed kunnen komen van de wondjes die zijn gemaakt bij het plaatsen. (Volgens mijn zusje werd mijn baarmoedermond gepakt met een tang die echt grijpers had die dan die wondjes zou hebben gemaakt. Ik voelde er gelukkig niet veel van)

Maar ik hoop dus op positief bericht van de gynaecoloog.

D0riien

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 14 januari 2018, 22:14:42 »
Ik zal even een update geven over mijn spiraal:

Het plaatsen was minder erg dan dat ik had verwacht. Ik had me al helemaal voorbereid op flinke scherpe pijn. Maar het was bij mij alleen maar heftige kramp (zoals ingesteld) dus dat viel heel erg mee!

Ik heb hem nu 3 weken, echter ben ik ook al 3 weken lang aan het bloeden. Ik ben met terug van de huisarts en die heeft me door verwezen naar de gynaecoloog om een echo te laten maken om te kijken of het spiraaltje op de goede plek zit. Maar het zou ook kunnen dat het bloed kunnen komen van de wondjes die zijn gemaakt bij het plaatsen. (Volgens mijn zusje werd mijn baarmoedermond gepakt met een tang die echt grijpers had die dan die wondjes zou hebben gemaakt. Ik voelde er gelukkig niet veel van)

Maar ik hoop dus op positief bericht van de gynaecoloog.