Auteur Topic: Help me asjeblieft!! :)  (gelezen 827 keer)

anoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 23 april 2020, 00:08:17 »
Hoi,
ik ben al vaker voorbijgekomen op dit forum. Maar ik zit nog steeds heel erg met mijn vraag...
Ik raak soms opgewonden van andere vrouwen, als een man bijvoorbeeld in billen knijpt of wat dan ook..
Ik ben ontzettend bang dat ik dat dan ook wil doen bij een andere vrouw, maar dit wil ik helemaal niet... Ik zie al antwoorden met; dan herken je jezelf er in, maar ik heb dus zelf helemaal geen kont ofzo dus dat lijkt me niet.
Ook word ik soms opgewonden van het zien van vrouwen in lingerie, dat is wel minder geworden vergeleken met vroeger. Dus misschien had dat ook wel met spanning te maken. Voor lesbisch gebeuren voel ik dan weinig tot niks. Tenminste, dat denk ik. Hoelanger ik met deze vragen zit, hoe meer ik ga twijfelen.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 27 april 2020, 09:41:19 »
Je bent dus verward over je fantasie├źn? Ik zou je daar niet te druk om maken, soms gaan er bepaalde dingen door je hoofd die je wel opgewonden maken maar die je niet in het echt zou willen doen.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

setyourmindfree

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 mei 2020, 18:54:27 »

je hoeft je echt geen zorgen te maken ;)
je bent nog bezig met jezelf ontdekken en erachter te komen wat je wel en niet leuk vind, volkomen normaal dus!  :)