Auteur Topic: help genant:$!  (gelezen 3825 keer)

letitsnow

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 17 december 2010, 22:33:42 »
Ik heb hier even een nieuw account voor gemaakt want het is een beetje genant, maar ik vroeg me wat af.
toen mijn vriendje en ik voor het eerst seks hadden deed het even pijn maar de 3e keer heb ik heel erg gebloed, ik had het zelf pas door toen ik thuis was en imijn hele onderbroek rood was, en ikm was niet ongesteld!
ik had het niet tegen hem gezegt want ik dacht dat het misschien later was gebeurd maar hij vroeg de volgende dag of het wel helemaal geod was want zn hele deken was rood van het bloed en hij vond het vies.
hoe kan dat ?:O ik schaam mebest erg.

en ik word heel erg nat echt niet leuk! kan ik daar wat aan doen?

en als hij in me gaat dan lukt het wel makkelijk alleen hij kan op eens niet meer verder in me terwijl het nog veel dieper is en we voelen er allebei niks van!!

heel raar en vervelend dit en als hij op me zit of ik op hem kan ik me ook steeds niet bewegen omdat ik dan tegen zn heupen of wat dan ook zit.

kan iemand me helpen astjeblieft!

x

Paradox

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 17 december 2010, 22:35:29 »
Ik heb hier niet veel verstand van, maar het lijkt me gewoon normaal dat je bij een van de eerste keren bloedt?
En misschien een andere houding aannemen dan?
I love to talk about nothing. It's the only thing I know anything about.

letitsnow

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 17 december 2010, 22:37:15 »
ik heb het zelf niet gezien bij hem maar in mn onderbroekje was het net alsof ik een hele dag ongesteld was geweest

LillAngell

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 17 december 2010, 22:38:03 »
Meestal bloed je als je nog niet helemaal opgewonden bent,
probeer gewoon een goed voorspel te hebben en zo opgewonden mogelijk te raken, de tijd er voor nemen etc.
als je dit allemaal al gedaan heb en het blijft steeds gebeuren zou ik naar de huisartsgaan,
x

letitsnow

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 17 december 2010, 22:42:36 »
maar ik ben wel opgewonden en heeeel erg nat ook dus daar ligt het niet aan!

letitsnow

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 17 december 2010, 22:53:07 »
iemand?

Chatoyant

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 17 december 2010, 22:53:42 »
@letitsnow Kan zijn dat je nog een paar keer bloedt, had ik ook. En leuk vriendje als ie zegt "Ew vies" :') Kan je toch niks aandoen..beetje raar.
Love your life!

XXXXX

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 18 december 2010, 01:30:22 »
^ Ja idd, dat is bijna gemeen dattie dat zegt. Volgens mij maakt dat jongens over 't algemeen niks uit. Ik had zoiets 1x en die jongen had zoiets van 'boeieee :')' terwijl ik me dood streste.

Anyway, ik zou zeggen, blijf proberen tot 't wel goed gaat.

Blushflush

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 18 december 2010, 01:38:03 »
toen mijn vriendje en ik voor het eerst seks hadden deed het even pijn maar de 3e keer heb ik heel erg gebloed, ik had het zelf pas door toen ik thuis was en imijn hele onderbroek rood was, en ikm was niet ongesteld!
ik had het niet tegen hem gezegt want ik dacht dat het misschien later was gebeurd maar hij vroeg de volgende dag of het wel helemaal geod was want zn hele deken was rood van het bloed en hij vond het vies.
hoe kan dat ?:O ik schaam mebest erg.

Dat is normaal. De huid is daar erg dun en kwetsbaar. Als er nog een wondje zat van de 1e keer, kan die goed nu weer open zijn gegaan.

en ik word heel erg nat echt niet leuk! kan ik daar wat aan doen?

Niks :) Is alleen maar positief, dan gaat het neuken makkelijker ;) En het is best een compliment naar hem, hoe natter, hoe geiler je bent!

en als hij in me gaat dan lukt het wel makkelijk alleen hij kan op eens niet meer verder in me terwijl het nog veel dieper is en we voelen er allebei niks van!!

Hmm misschien ander standje (missionaris) of wat glijmiddel?

heel raar en vervelend dit en als hij op me zit of ik op hem kan ik me ook steeds niet bewegen omdat ik dan tegen zn heupen of wat dan ook zit.

Ander standje! Lekker gaan liggen, hij bovenop gaat het beste xD
« Laatst bewerkt op: 18 december 2010, 01:38:18 door Blushflush »
I wonder what it would be like to wake up in the morning & not be awesome. I will never have that problem.

joyce7

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 18 december 2010, 10:17:29 »
Dat hoort er gewoon bij hoor...
Kun je helaas niets aan doen maar leg je vriend ook gewoon uit dat je snapt dat het ook vervelend is van zijn deken, maar dat je dat helaas niet zelf in de hand hebt

SmokinHot

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 18 december 2010, 10:22:15 »
ik vind het eigenlijk best lullig dat hij zegt dat hij het vies vindt dat je hebt gebloed, daar kan jij ook niks aan doen en is hartstikke normaal.

O216

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 18 december 2010, 16:50:13 »

ik vind het eigenlijk best lullig dat hij zegt dat hij het vies vindt dat je hebt gebloed, daar kan jij ook niks aan doen en is hartstikke normaal.

idd, hij is vies van je?
what goes around, comes back around baby

Blushflush

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 18 december 2010, 17:20:02 »
^ Is ook een beetje raar ja, aangezien hij er daarvoor wel nog gewoon met zijn lul in heeft zitten roeren tijdens de seks. Maar goed.
I wonder what it would be like to wake up in the morning & not be awesome. I will never have that problem.

Candyholic

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 19 december 2010, 13:09:58 »
Haha het feit dat ie vies van je is, is nogal vreemd
Waarschijnlijk is ie te groot geschapen?.. of jullie nemen een rare houding aan?
Begin eerst zachtjes, en dat je heel erg nat bent, is niet erg (wil je soms glijmiddel gebruiken omdat je 'te droog' bent?)

Amphitrite

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 20 december 2010, 17:01:32 »
je faalt gewoon in neuken sorry

Mcdonalds

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 20 december 2010, 17:03:54 »

Is zo'n opmerking nou echt nodig?

Blackworufu

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 20 december 2010, 17:04:11 »
Ik dacht dat TS naam stond : Lets tits snow. ivp letitsnow.

Zie maar als up.
NomNomNom :3

Betsey

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 20 december 2010, 17:04:28 »

uh kunnen we ook een beetje normaal doen?
« Laatst bewerkt op: 20 december 2010, 17:04:54 door Betsey »

Suzanne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 20 december 2010, 17:26:35 »
Kutopmerking van Rootless. Ligt niet aan jou, waarschijnlijk aan een van de bovenstaande dingen.

xCOOKIEMONSTER

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 22 december 2010, 09:29:27 »

Hou je mening maar voor je.

OT: Grote kans dat het nog was omdat het een van je eerste keren is! & Het is wel raar dat je vriendje dat zegt, maar het kan ook zijn omdat hij er geschrokken ofzo van was.
Live, laugh, love.

Girll

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 22 december 2010, 09:36:40 »
Voor dat probleem dat hij niet helemaal in je gaat; als hij de eerste keer in je gaat zit ie er maar half in, en als hij dan gelijk begint te stoten dan voel je er idd niets van. Je moet even zorgen dat hij er dan weer helemaal uit gaat, en dan weer erin, en dan weer er helemaal uit en dan krijg je hem er wss wel helemaal in :) (dat werkt bij mij iig)
You know you\'re in love when you don\'t want to fall asleep because reality is finally better than your dreams :)

Lin

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 22 december 2010, 09:55:15 »

jeuz doe ff normaal ofz!

Lin

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 22 december 2010, 09:57:23 »
maar ik had ook een beetje bloed,
de eerste keer niet echt dat deed alleen maar pijn maar paar dagen later (okee dit klinkt heel idioot) gebruikte ik mijn vibrator en hij paste er helmaal in na mijn ontmaagding en toen kwam er echt vet veeeeeel bloed, later als ik weer vibra er in deed had ik geen bloed meer.
Ik geloof dat het wel normaal is,

sterkte
xx

uniek

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 22 december 2010, 11:47:25 »
ik heb dat ook een keer gehad, maar toen was ik net 1 dag niet meer ongesteld en toen kwam het toch weer zonder dat we dat doorhadden. ik schaamde me kapot maar hij vond het niet erg :)
beetje lullig dat hij zo tegen jou doet..
en vreemd dat het gebeurd als je zo nat bent, maar het is niet vreemd ofzo dat dat een keetje gebeurt.

PearlsO8

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 22 januari 2011, 15:19:52 »
Sommige bloeden heftig bij hun eerste keer (en soms de keren daarna ook nog een beetje), niks raars of vies aan lijkt mij.. En dat je heel nat wordt als je opgewonden bent, dat vinden jongens juist leuk haha, ook niks om je druk over te maken. En als je nat bent gaat alles een stuk makkelijker (: