Auteur Topic: Heel erg onzeker over mijn lichaam  (gelezen 3929 keer)

NewYork

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 13 november 2014, 19:31:54 »
hi, ik ben 16 en heb al een poosje een vriendje en opzich ben ik klaar voor seks, alleen ben ik echt verschrikkelijk onzeker over mijn lichaam. Ik zou dus eigenlijk willen vragen hoe jullie erover denken?

ik ben dus niet echt slank, en ik voel me daar verschrikkelijk over, ik ben bang dat het hem 'afschrikt'. Ook zijn mijn tepels als het ware best 'puntig'(steken een soort van uit) (zonder bh, zie je ze onder n shirt heel duidelijk) ik ben bang dat hij dat lelijk vindt.

maar denken jullie dat hij zoiets heel erg zou vinden? of dat hij het 'accepteert' moeilijk uit te leggen, ik ben dus echt heel erg onzeker over...

niet citeren

Alterbrug

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 13 november 2014, 19:40:26 »
Er zijn vast dingen waar je vriend onzeker over is, die jou helemaal niks uitmaken. Andersom werkt het ook, het boeit hem vast niks.
Mijn lievelingskleur is taart!

Dreamchaser

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 13 november 2014, 20:17:08 »
weet je, jou vriendje is waarschijnlijk ook heel onzeker. hij maakt zich drukker over wat jij van hem vind! en het is helemaal niet erg van je tepels..niemand is toch perfect! en dat je niet zo slank bent is ook niet erg!

Its a good day to have a good day ;)

ro_by

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 13 november 2014, 20:33:41 »
ik snap helemaal wat je bedoeld. zelf ben ik 15 en heb ik ook een vriendje. hij wil graag verder gaan zeg maar en ik vind dat ook wel goed alleen ben ik ook bang dat mijn lichaam niet echt mooi genoeg is ofzo.
ik heb al tegen hem gezegd dat we beter konden wachten totdat ik echt tevreden was met mijn lichaam, maar hij blijft maar geruststellen dat hij me heel mooi vind.. ik denk niet dat het jongens erg uitmaakt hoe je eruit ziet, voor jezelf is het belangrijker omdat je je gewoon mooi wilt voelen, vooral op dat moment..

Doo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 13 november 2014, 20:40:11 »
Geloof me, zolang jij überhaupt tepels hebt is hij gelukkig hoor. :')
Verder herken ik het wel, mijn vriend is heel sportief dus slank en gespierd, en ik haaat sport en heb best een buikje en dikke bovenbenen enzo. Maar echt, als je een relatie met hem hebt vindt hij je sowieso prachtig. Het is echt niet zo dat jij je kleren uittrekt en hij zit van "wtf jouw tepels haha nee hoor dat wordt hem niet, dikke doei". Net zoals dat vrouwen allemaal denken dat ze een misvormde vagina hebben. Zolang het er allemaal op en aan zit vinden ze het vaak al prima :p

Fief

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 13 november 2014, 23:31:20 »
Nergens voor nodig!! Ik ben ook niet slank, heb grote puntige borsten, maar mn vriend is blij met me.. wees trots op je lichaam, dat maakt je meer zelfverzekerd en geniet je straks alleen maar meer. Ik weet zeker dat je vriend  je heel mooi vindt, ook straks als jullie seks gaan hebben.

positive colourful

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 16 november 2014, 12:38:33 »
Ik heb sinds een paar maanden ook een vriend. Ik ben over twee dingen onzeker: mn lichaam en het feitdat ik in een rolstoel zit en wat anders loop. En allee bij mij voorzichtig moet maar dat maakt hem niet uit. Hij accepteert me zoals ik ben, daar ben ikhem dankbaar voor. :)
don't forget to live..

K

• **
  • Best in black
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 16 november 2014, 19:04:03 »
Nergends om je druk om te maken. Je vriend word niet voor niets verliefd op jou! Ik ben ook stevig kwa figuur, en mijn vriend vond het alleen maar een pluspunt.

Eden

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 22 november 2014, 20:56:40 »
Je vriend heeft je misschien nog nooit naakt gezien, maar weet echt wel wat je figuur is. Dus hij gaat echt niet 'schrikken' of zo, hoor! Hij is hartstikke verliefd op je, en als  jongens een naakte vrouw zien worden ze helemaal leip over het feit dat ze een naakte vrouw zien, dan gaan ze echt niet alle imperfecties zitten uitzoeken, hoor! Hij heeft het wss veel te druk met andere dingen, haha :)
Succes!!
was Taurus.

Chloor

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 23 november 2014, 14:27:03 »
Nergends om je druk om te maken. Je vriend word niet voor niets verliefd op jou! Ik ben ook stevig kwa figuur, en mijn vriend vond het alleen maar een pluspunt.
ik was - kleinsteprinses .

ilsewn

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 23 november 2014, 14:32:49 »
Hey! Je moet onthouden dat onzekerheid bij jezelf vanbinnen zit. Inderdaad je vriendje kan zich echt wel een voorstelling maken van je lichaam. En als hij zin in jou heeft en van je houdt dan knap hij echt niet af op het moment dat je kleding uitgaat. Je kunt eventueel proberen om de eerste keer in het donker te vrijen of een sfeerlichtje aan te doen (kaarsje). Dat is wat minder confronterend dan in het licht. Liefs ilse

Mila_FeelGood

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 26 november 2014, 20:47:26 »
ik heb het zelfde, als het goed voelt moet je verder gaan, bij mij werden dat soort onzekerheden nieteens opgemerkt en als je eenmaar de stap hebt genomen gaat het steeds beter voelen geloof me

Anoniempjex

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 27 november 2014, 15:28:57 »
Geloof me, zolang jij überhaupt tepels hebt is hij gelukkig hoor. :')
Verder herken ik het wel, mijn vriend is heel sportief dus slank en gespierd, en ik haaat sport en heb best een buikje en dikke bovenbenen enzo. Maar echt, als je een relatie met hem hebt vindt hij je sowieso prachtig. Het is echt niet zo dat jij je kleren uittrekt en hij zit van "wtf jouw tepels haha nee hoor dat wordt hem niet, dikke doei". Net zoals dat vrouwen allemaal denken dat ze een misvormde vagina hebben. Zolang het er allemaal op en aan zit vinden ze het vaak al prima :p

precies dat :)

miracle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 30 november 2014, 12:07:15 »
ik heb een beetje hetzelfde probleem. maar der is een reden waarom hij je vriend is, hij vind je mooi hij vind je aantrekkelijk. en jongens zijn blij als er een gaatje is waar ze hun eigen in kunnen stoppen haha.
niet zo onzeker!

liefs

Love him forever

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 01 december 2014, 23:30:28 »
Ik zit met ongeveer hetzelfde probleem ik denk zelf ook doordat ik wat zwaarder ben leelijk ben enzo maar als een jongen echt van je houd vind hij alles aan je mooi en geloof me je vriend heeft ook onzekerheden hoor !!  :wink2:

mimi

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 19 februari 2020, 23:53:50 »
Hi,

Heb tot heden hetzelfde probleem als dat jij hebt.
Ik ben 15 en ben ook erg onzeker over mijn lichaam. Na 8 maanden in een relatie vond ik het pas oké om voor de eerste keer seks te hebben.. Dat durfde ik dan ook niet met de lichten aan want ik was te bang dat hij me lelijk zou vinden. Ik ben namelijk 3 jaar geleden door een ongeluk hard van een paard gevallen, en ben toen over de stenen meegesleept. Ik heb daaraan hele lelijke donkere littekens op mijn benen overgehouden. Tijdens het ongeluk had ik een korte broek aan, waardoor zelf een groot deel van mijn bovenbenen (vooral de achterkant en zijkant) en zelfs de onderkant van mijn billen vol zitten met die nare plekjes. Na 8 maanden heb ik toen de moed gevonden om hem erover te vertellen. Hij heeft me toen uitgelegd dat het hem niets uitmaakt, en dat hij ook over wat dingen nerveus is.

Als ik jou was zou ik het lekker op je eigen tempo doen, en als je dan wilt beginnen misschien eerst met de lichtjes uit?

hopelijk heb je er wat aan, Liefs!