Auteur Topic: heeft dat invloed?  (gelezen 4804 keer)

Leenaa

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 17 september 2010, 15:47:00 »
Hee ik ben van nature geen slank iemand , ik heb geen maatje 36 helaas. Ik heb ook cup d en ik vind mezelf niet lelijk en hoor ik van jongens dat ze me knap vinden enzo. Ik ben ook niet super dik.. maar heb gewoon dikke boven benen. gewoon flink zoals dat beter word gezegt.. Maar nu heb ik altijd idee dat ik voor jongens af moet vallen , anders krijg ik nooit een vriendje en vinden ze me te dik voor sex. Maar als ik in de stad loop en mensen doodnormaal een dik meisje met mooie jongen. Dan lijk ik wel jaloers haha .. maar hoe krijg ik dit beeld uit me hoofd? kan iemand me helpen. ik voel me hier nogal ongemakkelijk door..

KoosKleurdoos

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 17 september 2010, 15:49:18 »
Maak je niet druk!
Heel veel jongens vinden graatpakhuizen helemaal niets! Je zegt zelf dat je jezelf niet lelijk vind, dus je straalt zelfvertrouwen uit: dat vinden jongens veel leuker/aantrekkelijker.

Octocock

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 17 september 2010, 15:49:47 »
Als je hoort dat jongens je knap vinden waarom geloof je dat dan niet?
Ik weet wel zeker dat de meeste jongens liever een maatje meer hebben dan zo'n meisje vel over been.

Chatoyant

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 17 september 2010, 15:50:09 »
Kijk, je denkt zelf dat je dik bent..dat komt door de media. Maar denk eens na..als jij een jongen leuk vindt..let je er dan op of ie spieren heeft, of ie geen pukkels heeft enz enz enz.
Ik heb maatje 38, erg gespierde bovenbenen (door de voetbal), een buikje en geen grote borsten..en toch (al zeg ik het zelf) heb ik vaak jongens achter me aan en ben ik pas 1 x afgewezen..Het gaat er gewoon om je geheel :) als jij niet super slank bent, maar wel straalt, een leuk karakter hebt en je bijv. leuk kleedt maakt dat veel meer uit dan of je Cup dubbel D hebt of maatje 32.
Want zeg nou zelf, wat moet een jongen met een superslank meisje waar geen zinnig woord uit komt ;) Het gaat gewoon om het geheel. Dus maak je geen zorgen, als een jongen jouw echt leuk vindt, vindt ie je prachtig.
Love your life!

KoosKleurdoos

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 17 september 2010, 15:54:27 »
inderdaad, wat Chatoyant zegt: de media laat je denken dat jongens alleen maar magere meisjes met dikke tieten willen. Maar dat is dus niet waar P: en te dik voor seks ben je nooit (alleen in uitzonderlijke gevallen van 200 kilo+)

Nancy

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 17 september 2010, 15:58:37 »
wat Chatoyant zegt ja, de media verpest echt het zelfvertrouwen van zoveel meisjes, ik ben ook 'flinker' maar het maakt me niet uit, ik zit goed in mn vel :)
We choose those we like; with those we love, we have no say in the matter.

Cheyenne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 17 september 2010, 16:30:39 »
Maak je niet druk!
Ik zou willen dat ik zo was als jou.
ik ben heel erg slank en heb niet echt vrouwelijke vormen.

voor de rest indd wat Catoyant zegt.
nothings impossible

Sargasso

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 17 september 2010, 16:37:51 »
je gaat toch niet af vallen zodat jij in de smaak valt bij jongens? Als je echt iemand wilt (die van je houdt, en zo) neemt hij je wel zoals je bent. Seks is trouwens met ks.
There's always a siren singing you to shipwreck.

HATERSGONNAHATE

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 17 september 2010, 16:41:53 »
Kijk, de media verpruts wel het beeld van de vrouwen (iedereen moet mager blijven) maar de vollere meisjes krijgen nog steeds aandacht van de jongens. Ik neem mezelf en anderen even als levende voorbeeld. Maaaaar.. als je té dik bent bestaat er wel een kans dat ze je niet zo mooi vinden. Ik vroeg het aan een paar jongens (want een vriendin van mij was mollig) en die vertelden mij dat ze van vrouwelijke vormen houden, maar als je écht dik bent is dat een minpunt.

Samantha

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 17 september 2010, 16:52:07 »
Ik dacht dat ook altijd, ben ook wat flinker en had daardoor niet echt heel veel zelfvertrouwen.. maar heb nu n vriend die dat helemaal niet erg vind, hij vind me mooi zoals ik ben! En daardoor krijg ik wel steeds meer zelfvertrouwen en begin mezelf zoals ik ben ook steeds meer te accepteren!
Trotse mama van Floortje, mijn grote kleine liefde

Gracious

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 17 september 2010, 17:32:40 »
Een voller meisje is veel mooier dan een mager meisje. Dat vinden jongens ook. En lang niet alle 'leuke' jongens kijken naar je uiterlijk, maar ook naar je innerlijk. Als je een heel lief meisje bent, met begrip etc etc etc. dan vallen ze daar ook als een blok voor!
We're all made of stars ★

poef

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 17 september 2010, 17:39:21 »

Een voller meisje is veel mooier dan een mager meisje. Dat vinden jongens ook. En lang niet alle 'leuke' jongens kijken naar je uiterlijk, maar ook naar je innerlijk. Als je een heel lief meisje bent, met begrip etc etc etc. dan vallen ze daar ook als een blok voor!

Dat van mager is niet altijd waar, maar ze kijken inderdaad wel meer naar innerlijk, anders zijn ze je ook niet waard als ze je afzeiken op je uiterlijk, hoe dun of hoe dik je ook bent.
\'Ik kreeg een anonieme bief waarin ik beschuldigd werd van lafheid.\'

carpediem

• a year from now, I wish I started today.
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 17 september 2010, 17:42:20 »

hahahaha, slaat ook nergens op laughing7.

ot ; niet zo onzeker zijn !
Trek het je niet aan, het past je toch niet.

Gracious

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 17 september 2010, 19:15:12 »
^ Ik bedoel dat ze liever een wat voller meisje hebben dan iemand die anorexia heeft. Ze hebben volgens mij gewoon liever dat meisjes tevreden zijn over hun uiterlijk.

Brod

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 17 september 2010, 19:24:45 »
Inderdaad. Ik hoorde eens een jongen vertellen over wat voor een afknapper het niet is als een meisje constant bezig is over hoeveel of wat ze mag eten.

carpediem

• a year from now, I wish I started today.
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 17 september 2010, 19:24:55 »

^ Ik bedoel dat ze liever een wat voller meisje hebben dan iemand die anorexia heeft. Ze hebben volgens mij gewoon liever dat meisjes tevreden zijn over hun uiterlijk.

Je bedoelt liever dikke dan anorexia mensen, ik denk dat ze geen 1 van de twee willen.
Trek het je niet aan, het past je toch niet.

Gracious

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 17 september 2010, 19:56:42 »
Laat maar, ik kan het niet uitleggen. XD

maaik91

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 17 september 2010, 19:57:58 »
M'n vriend vind het fijn dat ik niet superskinny ben. Hij zegt nog wel es 'dan heb ik tenminste iets om vast te houden!'

llaura

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 17 september 2010, 20:12:40 »

M'n vriend vind het fijn dat ik niet superskinny ben. Hij zegt nog wel es 'dan heb ik tenminste iets om vast te houden!'

jostitosti

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 17 september 2010, 23:58:33 »

wat Chatoyant zegt ja, de media verpest echt het zelfvertrouwen van zoveel meisjes, ik ben ook 'flinker' maar het maakt me niet uit, ik zit goed in mn vel :)

Idd nanceh.

Mn 'vriend' zei ook tegen me, ik heb liever een meisje zoals jij dan een mager skelet.
« Laatst bewerkt op: 17 september 2010, 23:59:31 door dujmanz »
twentyturd of november twothousandandturteen

Sam

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 18 september 2010, 00:06:11 »
Wedden dat er straks zo'n moraalridder komt die gaat zeuren over dunne mensen en dat ze wel dikker willen worden maar niet aankomen, en dat ze alle opmerkingen uit dit topic zich aantrekken? <_<

OT: Volle meisjes vind ik veeel mooier. Jongens (volgens mij) ook, die hebben liever wat om vast te houden hoor.
I have the right to remain silent.

wildrunningbeauty

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 18 september 2010, 00:23:03 »
Uit onderzoek, bleek er dat méér dan 50% 'vollere', of vrouwen moet rondingen mooier vinden. haha:')

Hipsterduck

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 18 september 2010, 00:24:33 »
Ik ben iemand die gewoon een maatje meer heeft en ik had precies hetzelfde als jij, alhoewel ik niet erg geliefd was bij jongens omdat de jongens die ik een beetje tegenkwam meer een blonde barbie wilde met lange slanke benen, het tegenovergestelde van wat ik ben. Maar ik had een jongen ontmoet en dacht dat hij ook zo was, maar nu is het mijn vriend... Wees gewoon blij met jezelf! Ik heb ook een buik (nouja om eerlijk te zijn gewoon vetrollen) en ik heb ook gewoon seks, als je vriend zoveel van je houdt zorgt hij ervoor dat je je daarvoor niet hoef te schamen oid. dus uit je hoofd die gedachtes meid!
Cheesecake?

Leenaa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 24 september 2010, 14:42:52 »
Bedankt iedereen , doet me goed . Ik had het zelf nooit van die kant bekeken !.. Ik ga jullie reactie's lezen als ik het even niet meer zie zitten ofzo krijg heir power van haha Bedankt.
Liefs
« Laatst bewerkt op: 24 september 2010, 14:43:50 door LeenaaJ »

femksael

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 24 september 2010, 18:38:50 »
Hey LeenaaJ, volgens je beschrijvingen heb je echt wel een mooi figuur. Iets bredere bovenbenen zijn echt niet erg, wist je zelfs dat jongens zich zelfs aangetrokken voelen tot meiden met brede heupen en mooie bovenbenen? Dat komt van in de Middeleeuwen, toen hadden vrouwen met bredere heupen en bovenbenen een goede status omdat ze goed waren om kinderen op de wereld te zetten. En dat natuurlijke is blijven hangen bij de jongens... Niets om je over te schamen dus!
Imaginarium//badparel.tumblr.com