Auteur Topic: Glijmiddel voor anale seks?  (gelezen 37415 keer)

Anouk

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 15 augustus 2010, 20:23:50 »
Glijmiddel van pjur is heel fijn. Iets duurder dan durex, maar gaat heel lang mee.

kaBOOM

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 15 augustus 2010, 20:26:56 »

Haha super grappig al die discussies hier. Ja ik weet wat aambeien zijn hoor!! Mijn vriendin heeft ze ook terwijl ze pas 20 is, maar die heeft ze dus nooooooooit van anale sex gekregen want dat heeft ze nog nooit gedaan. En nee ik stop geen washandje in mijn aars haha, ik zeg gewoon als je je gewoon goed douched dat er niks kan gebeuren, ook niet als die er helemaal in zit! Wat zou er dan met al die homosexuele mannen moeten gebeuren, die doen het allemaal vet vaak anaal bij elkaar, en die hebben heus niet alllemaal aambeien.

you never know....
xD
Put on your dancing shoes, you sexy little swine!

Candyholic

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 17 augustus 2010, 11:50:30 »
Urgh ik wil er niet eens aan denken :/
Als hij dat zo graag wilt, dan pakt 'ie maar een kerel

anyway, geen idee XD
« Laatst bewerkt op: 17 augustus 2010, 11:51:08 door Candyholic »

badspons

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 17 augustus 2010, 13:30:30 »
ik dacht er eerst ook hardstikke negatief over enzo, en ik riep altijd dat ik het noooit zou doen, maar ik het zelf nooit geprobeerd, dus waarom dan wel erover oordelen? als we het gedaan hebben en het schijnt heel pijnlijk en vies te zijn doen we het toch gewoon niet weer? het verschilt inderdaad per persoon want er zijn ook heel veel meiden die het wel lekker vinden..

BODYSWAP

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 17 augustus 2010, 13:35:43 »
bah

listentothebeat

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 17 augustus 2010, 13:35:56 »

KoosKleurdoos

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 17 augustus 2010, 14:48:22 »
mmtja, het doet gewoon pijn en alleen meneer komt klaar.
ik heb het 2 keer geprobeerd maar ik hoef echt nooit meer.
wat een fucking marteling.

maargoed, als je dus echt wilt (weeeet je het zeeeeker?) moet je veel glijmiddel gebruiken, maakt niet uit welke. goedkope is ook goed.

kopjechino

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 17 augustus 2010, 14:55:37 »
Het maakt niet uit welk glijmiddel, als het maar genoeg is
en omygosh, wat een aanstellers hier. Ze vraagt alleen maar of er speciaal glijmiddel is voor anale sex, -.-

Gina

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 17 augustus 2010, 17:16:48 »
Wat een kinderachtige reacties zeg. Toen ik 16 was riep ik ook dat ik het vies vond en het nooit zou doen, maar als je een vaste vriend hebt en die wilt dat heel graag uitproberen. Zo is dat dus bij mij en ik denk er nu ook heel anders over dan 3 jaar geleden.
Ot: ik heb zelf dus ook geen idee, sorry!

doornroosje1991

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 17 augustus 2010, 17:52:36 »
Ja inderdaad! Als je een vaste vriend hebt , is het een hele nieuwe uitdaging om dit te gaan proberen. en het kan heel fijn zijn! Maar sommige mensen schrikken de meisjes af hiero dat het kei gevaarlijk is! Nou nee hoor. :hug:

Itsincredible

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 18 augustus 2010, 22:07:47 »

[...]

Oh helemaal niet, ik spreek mezelf niet tegen. Als je even verderleest bij dat eerste stukje wat je dikgedrukt hebt gemaakt, zie je dat dat helemaal niet het geval is. En hoe weet jij of ik er wel/geen ervaring mee heb? Al is dat dan niet zo, wat ik hier neer heb gezet zijn FEITEN. Het is slecht voor je anus, dus niks minachtend. En het overgrote deel van de vrouwen vind het niet lekker of zelfs pijnlijk. Bovendien: zelfs dieren doen het niet anaal :')

Het is geen feit dat je het gevoel hebt dat je moet poepen, die 'feiten' zijn persoonlijk oftewel een mening. However hoe ik dat weet dat jij 't nooit hebt gedaan? als je lijkt mij zegt dan is 't duidelijk genoeg.

Babylizzz

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 19 augustus 2010, 00:59:55 »
xx
« Laatst bewerkt op: 19 juni 2011, 17:54:19 door materialxthings »
vengeance is a lazy form of grief,

badspons

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 26 augustus 2010, 13:56:42 »
de meningen zijn inderdaad heel erg verschillend hier, haha
maar  toch bedankt voor jullie mening enzo allemaal!

LalaLove

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 31 augustus 2010, 14:45:50 »
als je rustig aan doet ga je heus niet dood van de pijn
en ik neem aan dat als je een tijd een vriend heb dat die dat respecteert en gewoon rustig aan doet
ik snap dat het pijn doet als die hem er in 1 keer in ramt, dus dat zou ik ook niet aanraden ;p

maarre, ik heb nog nooit glijmiddel gebruikt bij anale sex. dus ik zou het ook niet weten!
---

Kimmerd_x

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 31 augustus 2010, 18:30:28 »
Nou ik was nog altijd van mening dat ik het ook nog wel ooit met m´n vriend wil doen, we hebben de glijmiddel al gekocht enz.
Ik ben nu toch wel een beetje bang geworden, want ik heb nog van niemand gehoord dat het zoveel pijn doet..
Maar ben nog steeds erg nieuwschierig en mijn vriend ook en heeft me ook beloofd dat hij het rustig aan doet en stopt als ik het niet fijn vind.

En misschien ligt het ook aan de grote van de penis van degene waar je het mee doet. Neem aan hoe dikker hoe meer pijn het kan doen omdat het dan meer opgerekt moet worden, toch?
Its better to have loved and lost then to never have loved at all.

Movember

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 31 augustus 2010, 18:36:21 »

als je rustig aan doet ga je heus niet dood van de pijn
en ik neem aan dat als je een tijd een vriend heb dat die dat respecteert en gewoon rustig aan doet
ik snap dat het pijn doet als die hem er in 1 keer in ramt, dus dat zou ik ook niet aanraden ;p

maarre, ik heb nog nooit glijmiddel gebruikt bij anale sex. dus ik zou het ook niet weten!

Haha :')
 ▽

LalaLove

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 31 augustus 2010, 18:40:08 »
ik vind het eigenlijk wel grappig dat daar ''afspraken'' over gemaakt worden

wij deden dat gewoon, 1e keer allebei beetje aangeschoten maar dan nog!
---

badspons

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 10 september 2010, 17:34:03 »
nou ik heb het eindelijk gedaan en het deed inderdaad in het begin vre-se-lijk veel pijn, maar na een tijdje viel het best mee. ik zou het niet erg vinden om nog eens te doen maar ik zou het dan wel voor hem doen, niet voor mezelf. doe mij maar gewoon normale seks, haha.

-

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 10 september 2010, 17:36:03 »

[...]

Mee eens, dan ben je niet preuts hoor anaal lijkt mij ook niks.
Why don't the Cullens attack Bella when she's on her period?

Blushflush

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 11 september 2010, 16:17:49 »
Ga je het met condoom doen?
Zo niet, glijmiddel op basis van siliconen glijd het beste. Of vaseline!
Maar als je een condoom gebruikt zijn die niet geschikt en moet je een glijmiddel gebruiken op waterbasis.
I wonder what it would be like to wake up in the morning & not be awesome. I will never have that problem.

Blushflush

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 11 september 2010, 16:19:01 »

ik vind het eigenlijk wel grappig dat daar ''afspraken'' over gemaakt worden

wij deden dat gewoon, 1e keer allebei beetje aangeschoten maar dan nog!

Nouja je kan beter effe overleggen, aangezien het niet niks is, als een jongen ineens een lul in je kont stopt. Vind ik persoonlijk. :P
I wonder what it would be like to wake up in the morning & not be awesome. I will never have that problem.