Auteur Topic: Glijmiddel voor anale seks?  (gelezen 37425 keer)

badspons

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 13 augustus 2010, 21:10:03 »
Hee meiden!

Ik en mijn vriend willen het binnenkort een keer anaal proberen, maar we hebben hier allebei geen ervaring mee. Ik heb al een beetje rondgekeken op internet en andere forums, maar ik heb nog steeds een aantal vragen.. Het schijnt noodzakelijk te zijn glijmiddel te gebruiken, maar nu is mijn vraag: wat is jullie ervaring hier mee? Zijn er glijmiddelen speciaal voor anale seks, of maakt dat niet uit? En weten jullie nog goede merken etc?

Alvast bedankt!
Liefs

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 13 augustus 2010, 21:15:18 »
Gatverdamme.

Het maakt volgens mij niet uit welke glijmiddel je gebruikt.
Kontsex-ze!
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het vandaag windstil.

Betsey

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 13 augustus 2010, 21:16:07 »
auch

knakworstenboom

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 13 augustus 2010, 21:16:26 »

Gatverdamme.

Het maakt volgens mij niet uit welke glijmiddel je gebruikt.
Kontsex-ze!

Oh, wat zijn we weer preuts. :'3

Maar ik heb geen idee.
Up.
Ik sta in de club met een drankje links en een bil rechts, woohoo!

Swishers

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 13 augustus 2010, 21:17:21 »
nee maakt volgens mij ook niet uit gebruik gewoon durex glijmiddel ofzo en anders vaseline ahah:$

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 13 augustus 2010, 21:17:32 »

[...]

Oh, wat zijn we weer preuts. :'3

Maar ik heb geen idee.
Up.

Niks preuts, maar goed. Ik kan hier weer alle redenen pleuren waarom anaal niet goed is, maar uiteindelijk moet iedereen het maar zelf weten.

SecondMistake

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 13 augustus 2010, 21:19:33 »

nee maakt volgens mij ook niet uit gebruik gewoon durex glijmiddel ofzo en anders vaseline ahah:$

Nee ! Geen vaseline gebruiken. Blijkt slecht te zijn ( weet niet meer waarom ).

BurmaShave

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 13 augustus 2010, 21:21:26 »

[...]

Nee ! Geen vaseline gebruiken. Blijkt slecht te zijn ( weet niet meer waarom ).

Volgens mij is dat slecht voor condooms ofzo, dat die daar niet tegen kunnen. Zoiets, dat je daarom een glijmiddel op waterbasis nodig hebt.

Maar ik denk dat je gewoon Durex (niet de groene!!) kunt nemen.
We sail tonight for Singapore  // We're all as mad as hatters here

badspons

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 13 augustus 2010, 21:22:53 »
hmm oke, nouja alsnog bedankt allemaal.

en @laleticiaa; waarom is het niet goed dan?

Lovebird

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 13 augustus 2010, 21:25:11 »
er zijn ook condooms met extra glijmiddel.

badspons

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 13 augustus 2010, 21:25:45 »
ja ik hoorde ook al dat vaseline de condoom aantast ofzo.
maar ehm @burmashave; wat is er mis met de groene van durex?

BurmaShave

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 13 augustus 2010, 21:27:19 »

ja ik hoorde ook al dat vaseline de condoom aantast ofzo.
maar ehm @burmashave; wat is er mis met de groene van durex?

Alles! Ik doe zelf niet anaal ofzo, maar heb hem een keer getest en het brandde zó erg. Dat lijkt me anaal al helemáál niets, haha. Ik zou de rode of de blauwe nemen.
We sail tonight for Singapore  // We're all as mad as hatters here

badspons

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 13 augustus 2010, 21:28:54 »
haha nee dat lijkt me inderdaad niet goed. dankje!

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 13 augustus 2010, 21:55:06 »
Anale seks is eigenlijk nergens goed voor, behalve voor je vriend. Jij voelt er niet veel van en als je wat voelt zal dat niet zo prettig zijn. Alleen jouw vriend heeft er wat aan omdat het wat strakker is, maar het schijnt daar koud te zijn en droog, dus minder lekker lijkt mij. Maar goed, waar het slecht voor is:

- Je kont rekt uit, waardoor je aambeien kunt krijgen + op late leeftijd incontinent kan worden.
- Het schijnt gewoon niet lekker te voelen, meer pijnlijk en je hebt constant het gevoel dat je moet poepen
- Er kan poep meekomen, ook als je van tevoren naar de WC bent geweest.

Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Sam

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 13 augustus 2010, 21:59:17 »

Anale seks is eigenlijk nergens goed voor, behalve voor je vriend. Jij voelt er niet veel van en als je wat voelt zal dat niet zo prettig zijn. Alleen jouw vriend heeft er wat aan omdat het wat strakker is, maar het schijnt daar koud te zijn en droog, dus minder lekker lijkt mij. Maar goed, waar het slecht voor is:

- Je kont rekt uit, waardoor je aambeien kunt krijgen + op late leeftijd incontinent kan worden.
- Het schijnt gewoon niet lekker te voelen, meer pijnlijk en je hebt constant het gevoel dat je moet poepen

Figo
I have the right to remain silent.

Angelxb

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 13 augustus 2010, 21:59:49 »

Mee eens, dan ben je niet preuts hoor anaal lijkt mij ook niks.

SCYY

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 14 augustus 2010, 16:59:14 »
ik heb het een keer geprobeert, mijn vriend wilde het graag (stupid  iknow!)
en ik kon wel janken (wat ik ook heb gedaan haha).
het deed zo verschrikkelijk zeer, ik had alcohol op dus zonder die alcohol had ik wss nog meer pijn haha.
dus geen aanrader!

doornroosje1991

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 14 augustus 2010, 22:56:51 »
Nou als je gewoon veel glijmiddel gebruikt dan gaat het best goed hoor. Je moet gewoon ontspannen zijn en naar een paar keer doet het geen pijn meer. En je krijgt geen aambeien van anale sex. Je kan misschien een scheurtje krijgen als je het niet goed oprekt of als je geen glijmiddel gebruikt. Maar aambeien krijg je alleen als je te veel perst als je moet poepen, daarom is het zo belangrijk als je veel vezels eet :) En het is ook niet altijd waar dat er poep mee komt, als je gewoon een paar uur van te voren naar de wc bent geweest en als je gewoon voor de sex goed gaat douchen en effe lekker badschuim gebruikt dan is het allemaal fris en fruitig! Dus gewoon een keertje proberen dan heb je het gelijk ervaren !

Itsincredible

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 14 augustus 2010, 23:00:56 »

Je praat jezelf tegen. Hoe dan ook, je hebt er geen ervaring mee dus waarom zo minachtend.

Nutshell

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 14 augustus 2010, 23:05:39 »

Nou als je gewoon veel glijmiddel gebruikt dan gaat het best goed hoor. Je moet gewoon ontspannen zijn en naar een paar keer doet het geen pijn meer. En je krijgt geen aambeien van anale sex. Je kan misschien een scheurtje krijgen als je het niet goed oprekt of als je geen glijmiddel gebruikt. Maar aambeien krijg je alleen als je te veel perst als je moet poepen, daarom is het zo belangrijk als je veel vezels eet :) En het is ook niet altijd waar dat er poep mee komt, als je gewoon een paar uur van te voren naar de wc bent geweest en als je gewoon voor de sex goed gaat douchen en effe lekker badschuim gebruikt dan is het allemaal fris en fruitig! Dus gewoon een keertje proberen dan heb je het gelijk ervaren !

Jij denkt dat dit goed voor je lichaam is? :') Nu zal je er nog geen last van hebben, maar misschien wel over 40 jaar wanneer je incontinent blijkt te worden.
Sorry, maar dit is echt geen geruststellend bericht! "Na een paar keer doet het niet veel pijn meer, er komt niet altijd poep mee," wat een vooruitzicht :')
En dat oprekken lijkt me al helemaal naar. Maar goed, doe wat je niet laten kunt.
World, oh world, what is happening...?

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 15 augustus 2010, 19:53:58 »

[...]

Je praat jezelf tegen. Hoe dan ook, je hebt er geen ervaring mee dus waarom zo minachtend.

Oh helemaal niet, ik spreek mezelf niet tegen. Als je even verderleest bij dat eerste stukje wat je dikgedrukt hebt gemaakt, zie je dat dat helemaal niet het geval is. En hoe weet jij of ik er wel/geen ervaring mee heb? Al is dat dan niet zo, wat ik hier neer heb gezet zijn FEITEN. Het is slecht voor je anus, dus niks minachtend. En het overgrote deel van de vrouwen vind het niet lekker of zelfs pijnlijk. Bovendien: zelfs dieren doen het niet anaal :')

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 15 augustus 2010, 19:58:55 »

Weet je trouwens wel wat aambeien zijn? Dan zijn dus kleine scheurtjes. Tijdens het poepen gaan die scheurtjes openstaan waardoor er bloed mee kan komen. Dit kan ook veroorzaakt worden door anale seks, je zegt het zelf: het kan scheuren. En er kan wel degelijk poep meekomen, al heb je ervoor gepoept of al heb je niet de drang om te poepen. Trouwens, ik weet niet of jij een washandje met die badschuim in je aars douwt? Wat boeit het om het uitwendig alléén schoon te houden, binnen is het een stuk viezer, vooral als je dieper gaat.

HATERSGONNAHATE

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 15 augustus 2010, 20:07:11 »
Bah, daar gaat mijn eetlust :/

doornroosje1991

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 15 augustus 2010, 20:07:39 »
Haha super grappig al die discussies hier. Ja ik weet wat aambeien zijn hoor!! Mijn vriendin heeft ze ook terwijl ze pas 20 is, maar die heeft ze dus nooooooooit van anale sex gekregen want dat heeft ze nog nooit gedaan. En nee ik stop geen washandje in mijn aars haha, ik zeg gewoon als je je gewoon goed douched dat er niks kan gebeuren, ook niet als die er helemaal in zit! Wat zou er dan met al die homosexuele mannen moeten gebeuren, die doen het allemaal vet vaak anaal bij elkaar, en die hebben heus niet alllemaal aambeien.

Lokezephyr

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 15 augustus 2010, 20:12:12 »

Grappig , mijn beste vriendin is juist dol op anale seks dus het verschilt toch per persoon.

ot; Gewoon van dat durex glijmiddel is goed hoor :)
Kek.