Auteur Topic: Girlsweekendje die 'gevaarlijk' kan worden  (gelezen 3072 keer)

Sherley1991

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 13 december 2019, 16:51:54 »
Hallo een tijdje geleden poste ik een topic met de vraag of ik bi ben..
Nu heb ik een vriendin waar ik stapelgek op ben. Mooi gezichtje, mooi figuur.. Echt een plezier om naar te kijken. Dit weet mijn vriend ook.  Ook weet hij dat dit de persoon zou zijn waarmee ik wel een een avontuurtje zou willen beleven. Nu vroeg ze me dit weekend om eens een weekendje met haar naar amsterdam te gaan. Ik zie dit natuurlijk volledig zitten en mijn vriend staat hier ook wel achter. Er is nog nooit iets tussen ons gebeurd.. Zelfs geen kus op de mond. Wel weten we van elkaar dat we wel nog eens met een vrouw het bed zouden willen delen. Zij schaamt haar er ook niet voor om naakt rond te lopen op de kamer.. En zeker en vast slaapt ze ook in lingerie samen in bed met mij. Ik denk dat dit een weekend zal zijn waar ik echt wel getest word en ik het wel erg warm zal krijgen.. Maar ik weet niet of zij wel verder zou willen gaan met mij.. Zou ik de stap durven zetten of doe ik het beter niet? En zou dit verkeerd zijn tegenover mijn vriend?
« Laatst bewerkt op: 13 december 2019, 16:55:53 door Sherley1991 »

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 13 december 2019, 23:16:17 »
Je zegt zelf dat je vriend hier vanaf weet? Dus bespreek het met hem misschien, zou hij er okay mee zijn als je hier op in zou gaan, ik zou er over praten. En als je al gelijk weet dat hij het niet okay zou vinden, en jij zijn mening respecteert dan zou ik zeggen, zet jezelf niet in de positie waar je mogelijk de fout in kunt gaan.

En als je dan toch gaat; en alles is okay. Dan merk je het vanzelf wel, als heel de dag samen bent en ook daar gaat slapen dan komt het wel. Ga het niet forceren, je merkt het wel als zij er ook open voor is!

fitgirlangella

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 14 december 2019, 17:13:48 »
Als je dit achter de rug om van je vriend doet vind ik het persoonlijk wel verkeerd. Ik zie dit dan als vreemdgaan. Mijn advies is om met je vriend hierover te praten. Als hij aangeeft er geen probleem mee te hebben dat jij wat gaat experimenteren lijkt mij het geen probleem.
Ik zou dat weekend er niet de focus op leggen, als jullie het beide willen en je vriend is er ook mee akkoord dan gebeurd het vanzelf 

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 14 december 2019, 21:23:38 »
Ik zou het wel bespreken met je vriend ja. Als hij aangeeft dat hij dat helemaal geen fijn idee vindt dan zou ik sowieso niks doen.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Sherley1991

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 16 december 2019, 13:13:33 »
Je zegt zelf dat je vriend hier vanaf weet? Dus bespreek het met hem misschien, zou hij er okay mee zijn als je hier op in zou gaan, ik zou er over praten. En als je al gelijk weet dat hij het niet okay zou vinden, en jij zijn mening respecteert dan zou ik zeggen, zet jezelf niet in de positie waar je mogelijk de fout in kunt gaan.

En als je dan toch gaat; en alles is okay. Dan merk je het vanzelf wel, als heel de dag samen bent en ook daar gaat slapen dan komt het wel. Ga het niet forceren, je merkt het wel als zij er ook open voor is!
Mijn vriend weet hier inderdaad van.. Ik zou het ook niet kunnen afliegen.. Eerlijkheid staat bij ons bovenaan. Hij ziet dit dan ook niet als bedriegen. Moest mijn vriend hier niet mee akkoord gaan zou ik dit uiteraard niet doen. Ik zou hem nooit willen kwetsen. Ik weet gwn dat dit weekend wel eens voor prikkeling kan zorgen.. Ik weet gwn niet als het fout is als ik hieraan toegeef.

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 16 december 2019, 14:57:34 »
Okay, dus als ik het goed begrijp ben je bang dat er meer bij komt kijken dan alleen experimenter? Ik snap dat de spanning hoog ligt, en dat je nieuwschierig bent maar iets met twijfel doen is nooit slim! Zeker niet als je je relatie niet op het spel wilt zetten. Misschien denkt het vriend dat je alleen bedoeld dat het voor de spanning gaat en het alleen fysiek is, fijn dat hij opt de hoogte is en er okay mee is, maar als ik je zo hoor lijkt het meer dan dat.

Wat bedoel je precies met prikkeling? :)

Sherley1991

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 17 december 2019, 07:39:38 »
Okay, dus als ik het goed begrijp ben je bang dat er meer bij komt kijken dan alleen experimenter? Ik snap dat de spanning hoog ligt, en dat je nieuwschierig bent maar iets met twijfel doen is nooit slim! Zeker niet als je je relatie niet op het spel wilt zetten. Misschien denkt het vriend dat je alleen bedoeld dat het voor de spanning gaat en het alleen fysiek is, fijn dat hij opt de hoogte is en er okay mee is, maar als ik je zo hoor lijkt het meer dan dat.

Wat bedoel je precies met prikkeling? :)
Experimenteren heb ik al gedaan dus is dit inderdaad al een stap verder.. Met een meid gaat het mij vooral over de spanning,lust, het anders beleven van seks.. Totaal niet over liefde eigelijk.  Ik zie mij enkel en alleen in een relatie met een jongen.. Klinkt misschien raar weet ik.