Auteur Topic: GGD  (gelezen 617 keer)

xdeffjux

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 08 februari 2019, 06:22:46 »
Hee girls, ik heb een vraag
Heb onlangs een appje gekregen van een persoon waarmee ik seks heb gehad dat hij een soa blijkt te hebben en het verstandig is om me te testen bij de GGD. Als hieruit blijkt dat ik een soa heb, gaat de antiobiotica kuur dan ook via de GGD? Ik sta namelijk samen met mijn moeder vezekerd qua zorg omdat zij in het ziekenhuis werkt en hierdoor een andere voordeligere zorgverzekering kon pakken dus als ik een antiobiotica kuur krijg via de apotheek moet ii haar inlichten over de soa wat ik niet bepaald zie zitten ....
ik hoop dat iemand mij helpen kan !
Xox D

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 08 februari 2019, 09:05:15 »
Daar zou je natuurlijk ook even de GGD voor kunnen bellen. Maar je zou je moeder natuurlijk ook kunnen zeggen dat het om een blaasontsteking gaat, mocht je wel via de apotheek antibiotica voorgeschreven krijgen. =)

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 08 februari 2019, 10:17:34 »
Ik zou dat even bij de GGD navragen
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 09 februari 2019, 10:19:06 »
Bij de zorgverzekering staat niet waar is toch? Vergoeding.

En laat je asap testen.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 10 februari 2019, 11:36:59 »
Hoe oud ben je? Onder de 23 is het gratis om te laten testen. Laat je eerst testen, misschien heb je niks.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

saoled

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: Gisteren om 09:45:50 »
Ja, gaat via de GGD en is volledig anoniem.