Auteur Topic: FWB  (gelezen 483 keer)

MIMgirl

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 09 november 2020, 15:16:43 »
Hey girls

Ik heb sinds kort een FWB. We zijn allebei 16, en we waren eerst beste vrienden. Nu was ik vorige week zondag bij hem, en we hebben geweldige sex gehad. De beste ontmaagding die je je voor kunt stellen eigenlijk. Alleen, mijn vriendinnen hebben het bijna iedere pauze over dingen van sex en maagd zijn en dat soort dingen. Ik moet dan heel erg mijn best doen om mijn mond te houden dat ik ontmaagd ben, want mijn FWB wil niet dat ik tegen anderen zeg dat we sex gehad hebben... Ik zit nu heel erg in een 2strijd met mezelf
- Ik wil hem niet kwijt omdat ik dan ook een goede vriendschap van 2,5 jaar verpest
- Ik wil dolgraag aan mijn vriendinnen vertellen dat ik ontmaagd ben.

Ik heb een vermoeden dat mijn vriendinnen door hebben dat er met mij op sexueel gebied meer gebeurd is dan bij hun (ze hebben nooit een boyfriend gehad) en ik vind het zo verdomd lastig om niks te vertellen.

Ik heb hem zojuist geappt, en hij zei dat ie echt liever niet wilde dat ik het aan iemand vertelde, want hij is bang dat zijn ouders er achter komen. Aan de andere kant begreep hij wel dat ik het heel grag wil vertellen, dus het is niet dat ie een eikel is die me alleen maar gebruikt voor sex. Zeker niet.

Wat moet ik doen?????

~Bewerkt na 10 minuten~

Hij heeft gezegd dat ik het mag vertellen, maar ik mag zijn naam niet vertellen. Was ik sowieso niet van plan, dus helemaal toppie nu (hoop ik)
« Laatst bewerkt op: 09 november 2020, 15:23:54 door MIMgirl »

lisjexxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 09 november 2020, 18:29:10 »
Sowieso wel een gekke wending die het moet nemen als het vanuit jouw vriendinnen bij zijn ouders terechtkomt. In ieder geval fijn dat je het er wel over mag hebben nu!