Auteur Topic: fuckbuddy of niet?  (gelezen 967 keer)

Romytjuhh_

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 03 december 2018, 11:18:25 »
kan je een fuckbuddy hebben ja of nee?
En hebben jullie er ervaring mee  :wink2:

« Laatst bewerkt op: 03 december 2018, 11:27:28 door Romytjuhh_ »

binkjesnoep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 december 2018, 12:16:05 »
Hoe bedoel je, kan je een fuckbuddy hebben? Als je het woord kent, neem ik aan dat je de definitie kent en dus ook begrijpt dat er meiden zijn met een fuckbuddy?

Hier geen ervaring mee. Misschien plaatsen in Seks & Zo, aangezien dit niet liefde-gerelateerd is?
'Ste Yuj'

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 december 2018, 12:27:41 »
Ligt aan de persoon. Ik zou geen seks kunnen hebben met iemand waar ik geen gevoelens voor heb.
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

krulpatat

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 03 december 2018, 16:14:32 »
Ik zelf heb dit nooit gehad. Lijkt me wel lastig, denk dat er misschien wel gevoelens vanaf een kant en/ of jaloezie bij kunnen kijken. Weet waar aan je begint.

Ik heb wel vriendinnen (soort van) die wel verschillende scharrels hebben voor in het weekend. zij vinden het ideaal.  Wel een slechter imago er door gekregen. Maar ik denk dat dat iets is war je meer zelf in de hand hebt.

Als ik naar mensen in mijn omgeving kijk die ook zoiets hebben denk ik persoonlijk dat het meer nadelen heeft dan voordelen

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 03 december 2018, 23:19:22 »
Ik zou het eerder friends with benefits noemen. Denk wel dat je dan heel goed moet weten wat je van elkaar wil/verwacht. Als dit niet duidelijk is kan het namelijk voor problemen zorgen.

justmyself

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 04 december 2018, 16:45:55 »
Ik zou het eerder friends with benefits noemen. Denk wel dat je dan heel goed moet weten wat je van elkaar wil/verwacht. Als dit niet duidelijk is kan het namelijk voor problemen zorgen.

Het verschil tussen Fuck Buddy en FWB is dat je bij de ene vrienden bent en dus ook naast seks met elkaar omgaat het andere is puur en alleen lichamelijk genot. Ik denk dat het allebij goed kan zolang je altijd eerlijk en open naar elkaar blijft. Al is de mogelijkheid groot (zeker voor een meisje) dat je gevoelens ontwikkeld wees hier ook open over en wees niet al te gekwetst als die gevoelens niet beantwoord worden. Ik kom net uit een FWB relatie en we zijn nogsteeds goed bevriend.

xJustOneLife

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 04 december 2018, 17:35:39 »
Ik heb dat gehad en het ging totaal mis. Ik kreeg gevoelens voor hem, hij wist dat maar het was niet wederzijds, toch bleven we elkaar zien omdat ik gevoelens voor hem had. Elke keer dat ik hem zag, werd het lastiger. Ik wist dat het nooit wat zou worden, maar door mijn gevoelens wilde ik hem graag zien en wilde ik er geen punt achter zetten. Hij vond de seks te lekker om er een punt achter te zetten. Uiteindelijk is het (godzijdank) stukgelopen en hebben we geen contact meer. Hij heeft me ontzettend aan het lijntje gehouden en ik heb al die tijd als een hondje achter hem aangelopen. Verliefdheid maakt blind.
If loving meant living, then I wouldn't die ♥

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 05 december 2018, 15:31:15 »
Ik wil geloven van wel maar ik denk dat het heel moeilijk is om geen gevoelens te ontwikkelen. Voor beide of voor een van de twee.

Maar als dat wel lukt, prima. :)

beertje2000

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 16 december 2018, 21:43:54 »
Ik heb wel eens een fuck buddyster om t zo maar te zeggen 😉 kan t aanraden!!
Beertje2000