Auteur Topic: Friends with benefits of meer?  (gelezen 469 keer)

SashhhXOXO

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 10 februari 2019, 15:00:14 »
Oke ik heb dus laatst afgesproken met een hele knappe en leuke jongen. We weten allebei dat we in ieder geval lichamelijk tot elkaar aangetrokken zijn. We keken elkaar op een gegrven moment aan en ik lag een beetje half op hem. We hebben gezoend en we zijn nog wat verder gegaan. Hij was ook gewoon heel lief dus dat was echt top. Hij voelde zich later een beetje schuldig tegenover mijn ex (met wie ik maar een maandje had) die een vriend van hem is, maar toch vroeg hij weer of ik langs wilde komen. T probleem s alleen dat we vaak heel sarcastisch trgen elkaar praten terwijl ik hem eigenlijk best leuk begin te vinden.

We hadden het er gister nog over. Hij vroeg of ik wat te doen had dus ik zei dat ik wel kon afspreken. Toen zei hij “ohw dus je wilt meer” en ik zei “was wel gezellig toch zondag?” Dus hij zovan “stop met zo geil doen ik kan je echt niet tegenhouden” en ik zei “nou volgensmij was jij begonnen” en toen zei hij “ja maar jij zat op me dus ik kon me echt niet inhouden” dus ik als grapje “ohw sorry voor de rape” en hij “mnu vond t niet erg” dus we gingen nog een beetje praten en ik weet eig zeker dat hij sex met mij wil en ik ook met hem, maar ik denk dat ik wel gevoelens voor hem ga krijgen en weet niet of ik daar eerlijk over moet zijn tegen hem.
Ik wil gewoon beetje afspreken en rotzooien met hem maar wel dat ie net zoals de vorige keer me lief vasthoudt en door mn haar gaat dat zijn zegmaar ook de dingen die mij een beetje laten denken dat hij mij ook niet puur sexueel leuk vindt zegmaar. Maar hoe moet ik t aanpakken? Moet ik tegen m zeggen wat ik nou wil? Of moet ik gewoon afwachten wat er gebeurt?

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 10 februari 2019, 15:08:07 »
Praat gewoon er open over.

Ik snap nooit zo goed dat je wel lichamelijke interactie kan hebben maar de communicatie niet durft en/of afwachtend opstelt en dan opeens gekwetst word.
Frankly, my dear, I don't give a damn.

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 10 februari 2019, 15:09:37 »
Ik denk dat je het antwoord al hebt gegeven:
Als je doorgaat, dan loop je het risico dat je gevoelens voor hem krijgt en als hij die niet deelt, ben jij gekwetst/teleurgesteld.

Als je met hem praat, dan kan je bij hem ontdekken hoe hij jou ziet en of hij jou meer vindt dan slechts iemand om seks mee te hebben.

Ik denk dat het beter is om te praten.

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 10 februari 2019, 15:13:58 »
Je wilt dus meer dan seks alleen. Ook naar mijn inziens kan je daar maar beter over praten. Hij kan zoiets niet ruiken en jij blijft anders dingen doen ‘in de hoop dat...’ En dat lijkt mij niet verstandig omdat je dan inderdaad het risico loopt om gekwetst te worden.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 10 februari 2019, 15:17:10 »
Praat gewoon er open over.

Ik snap nooit zo goed dat je wel lichamelijke interactie kan hebben maar de communicatie niet durft en/of afwachtend opstelt en dan opeens gekwetst word.

!!! dit

Daarnaast ben ik van mening dat "gevoelens" en "friends with benefits" in combinatie met elkaar duidelijk niet samen gaan. Ik zou jezelf alvast een hoop ellende besparen door slim na te denken.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares