Auteur Topic: Friends with benefits  (gelezen 855 keer)

happinesss

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 02 januari 2019, 16:46:58 »
Hey,
Ik ben een meisje van 15 jaar. Werd ontmaagd in een (niet-serieuze) relatie. Daarna had ik wel veel behoefte aan seks, leerde een jongen kennen, en wij zijn nu fwb. Is dit raar op mijn 15e?

binkjesnoep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 02 januari 2019, 16:55:15 »
Ik vind het erg jong, maar je moet doen wat je zelf wilt natuurlijk. Zorg ervoor dat je goede anticonceptiemiddelen gebruikt en houd er rekening mee dat je gevoelens kunt krijgen voor deze jongen, ook als hij deze niet krijgt.
'Ste Yuj'

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 02 januari 2019, 17:36:48 »
Ik vind het ook nogal jong.
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 02 januari 2019, 18:02:44 »
Ik vind dat inderdaad raar. Hoe oud is die jongen?
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Lynn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 02 januari 2019, 18:12:49 »
Je staat hier helemaal vrij in uiteraard,  maar ik vind op je 15e aan iets dergelijks beginnen wel wat vroeg.
Misschien wat ouderwets, maar ben persoonlijk meer het type dat alleen seks met iemand wil wanneer je ook echt wat voor de ander voelt.
En zoals men hierboven al zegt, zorg ervoor dat je de juiste anticonceptie gebruikt!

supercoolsy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 03 januari 2019, 00:37:39 »
Het is idd wel jong. Maar net niet te jong om akward te zijn.

m0nsterr

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 10 januari 2019, 15:57:30 »
Ik vind het ook wel jong, maar het belangrijkste is denk ik dat jij je er goed bij voelt (en dat je het veilig doet). Ik kan wel begrijpen dat je erg benieuwd bent naar seks en behoefte eraan heb, maar zou je dit niet liever doen met iemand waar je om geeft? Soms is het beter om te wachten op de juiste i.p.v. het overhaast te doen met iemand waarvan je later misschien spijt krijgt.

krulpatat

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 10 januari 2019, 17:42:23 »
Ik vind het ook wel jong, maar het belangrijkste is denk ik dat jij je er goed bij voelt (en dat je het veilig doet). Ik kan wel begrijpen dat je erg benieuwd bent naar seks en behoefte eraan heb, maar zou je dit niet liever doen met iemand waar je om geeft? Soms is het beter om te wachten op de juiste i.p.v. het overhaast te doen met iemand waarvan je later misschien spijt krijgt.

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 10 januari 2019, 20:18:34 »
Als je hier moet vragen of het raar is zegt dat al wat.

Je bent jong. Zorg dat het iemand is die alles doet voor jouw veiligheid en vertrouwen.

Ik kreeg een fwb op mijn twintigste, (nu relatie), en het is echt heeeeel belangrijk dat het met een goed iemand is. Seks is zo intens. 🙃

DustBunny

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 10 januari 2019, 23:13:04 »
Fwb loopt altijd slecht af. Bij mij wel iig. Zou er niet aan beginnen als ik jou was