Auteur Topic: Ex van zus  (gelezen 1777 keer)

Smurfje

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 03 januari 2019, 02:08:16 »
Een tijdje terug heb ik sex gehad met de ex van me zus t was echt niet slecht ofzo en hun hadden een relatie toen ze echtnog op de basis school zayen maar het probleem is dus dat ik gevoelens voor hem heb gekregen aleen we zijn ijgelijk echt beste vrienden hij weet dat ik hem leuk vind aleen ik zij echt van dat t niks sirieus was ofzo aleen nou is het probleem dus dat hij het vakker wilt ik ook maar meer omdat de gevoelens wel sirieus zij van mijn kant wat moet ik doen help mee pleas🤯🤯
My forum

binkjesnoep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 januari 2019, 08:33:55 »
Hoe oud ben je?
'Ste Yuj'

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 januari 2019, 11:44:01 »
^Goede vraag.

Ik zou er niks mee doen; volgens mij zoekt hij alleen iemand om mee naar bed te gaan en als jij gevoelens hebt, dan word je uiteindelijk gekwetst als hij niet verder met je wil.

Smurfje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 04 januari 2019, 20:15:17 »
My forum

binkjesnoep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 05 januari 2019, 00:14:59 »
Niks mee doen, je bent hier te jong voor. Laat die jongen jou niet gebruiken voor de seks, hoe leuk je hem ook vindt.
'Ste Yuj'

Smurfje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 13 januari 2019, 19:37:30 »
Niks mee doen, je bent hier te jong voor. Laat die jongen jou niet gebruiken voor de seks, hoe leuk je hem ook vindt.

Hij gebruikt mij niet voor de seks maar t is gwn gecompliceerd van wegen het geval dat hij ooit de ex van mn zus was
My forum

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 13 januari 2019, 19:51:22 »
^ Dan straks ook niet komen zeuren dat hij je wel heeft gebruikt voor seks. Het komt namelijk over alsof hij geen relatie wil, maar wel seks.
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 13 januari 2019, 20:55:36 »
Hij gebruikt mij niet voor de seks maar t is gwn gecompliceerd van wegen het geval dat hij ooit de ex van mn zus was
Gecompliceerd omdat zij op de BASISSCHOOL ‘verkering’ hadden? Kom op, hoe oud ben je en probeert hij dit je wijs te maken?

Smurfje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 15 januari 2019, 23:52:58 »
Gecompliceerd omdat zij op de BASISSCHOOL ‘verkering’ hadden? Kom op, hoe oud ben je en probeert hij dit je wijs te maken?
Nee hij maakt mij dit niet weis dat weet ik omdat ik het daar soort van met mn zus over heb gehad van hoe zou je t vinden als ik me hem zou krijgen
My forum

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 16 januari 2019, 10:57:57 »
Vaag verhaal.
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Hannah Baker

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 20 januari 2019, 22:11:43 »
just take the dick !!