Auteur Topic: eerste keerr  (gelezen 1325 keer)

kusnmfsxo

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 29 december 2018, 02:06:06 »
hey hahha, ik heb een vraagje 🤗

zijn er meisjes die onzeker over zichzelf waren tijdens hun eerste keer ? en hoe zijn jullie daarmee om gegaan ? ik ben 15 en zelf nog maagd haha, maar ik vroeg het me af omdat ik best wel onzeker ben over mijn lichaam. vooral omdat ik een ‘ buikje ‘ heb en ook littekens op mijn benen heb. ik heb wel soms mijn dagen dat ik mijn behoeftes ergens kwijt wil ofzo maar dan meteen denk aan mijn onzekerheden en dat houd me eigelijk tegen ja 😂.

aan de ene kant begrijp ik het wel, ik heb mijn eerste keer nog niet gehad en vandaar die twijfels enzo, maar aan de andere kant is het weer van ‘ hoe ben ik het van plan te gaan doen als ik het niet durf vanwege mijn lichaam, maar het wel wil ? ‘

hebben jullie ook ooit zoiets gehad of ligt het aan mij ? als er iemand advies, tips ofs heeft, ik hoor het graag 🤗

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 29 december 2018, 10:36:12 »
Ik denk dat dat wel in zekere zin normaal is. Ik ben ook onzeker over mijn lichaam, waardoor het voor mij van belang is dat de man rustig en geduldig is.

En ik denk dat iedereen wel twijfels/onzekerheden heeft tijdens de eerste keer. Zoiets is toch nog extra spannend, als dat je het al meerdere keren hebt gedaan.

Probeer je vooral niet te druk te maken. Als je een goed gevoel bij een jongen hebt en je wil seks met hem, kan je altijd nog je onzekerheid bespreekbaar maken. Beetje man houdt daar wel rekening mee.
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

supercoolsy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 29 december 2018, 20:27:41 »
Ja, stel je niet zo veel voor van die eerste keer. Bij mij deed het enkel pijn en het was een heel geklungel. Net zoals bij de meeste meisjes dus...
Ik zou als het goed aan het gaan is, je vooral niet tegen laten houden doordat je je te onzeker voelt. Die jongen vindt je sowieso kei knap, anders zou hij niet gebeuren. Ondertussen is hij wel met andere dingen bezig dan met de littekens op je benen hoor :). En een buikje is altijd veel minder zichtbaar als je geen broek aanhebt :)

cherrypie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 30 december 2018, 13:41:06 »
Ik denk dat als jullie eenmaal bezig zijn (tijdens je eerste keer) je totaal niet met je onzekerheid bezig bent. Je geniet dan gewoon van het moment! Ik zou als ik jou was het licht uitdoen, dan maak je je nog minder druk om je onzekerheid :)

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 30 december 2018, 17:34:11 »
Je komt, hoop ik, een leuke goede gozer tegen. Één bij wie je je op je gemak voelt en die je, hoe dan ook, mooi vindt.

En ja, dan is het nog steeds spannend en ongemakkelijk. Maar, als het goed is, heb je het leuk en fijn met elkaar en maakt dat ‘buikje’ daar geen verschil in. =)