Auteur Topic: eerste keer tampon  (gelezen 1173 keer)

verwijderd

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 24 juni 2018, 16:12:37 »
hoi, ik heb net voor het eerst een tampon ingebracht en ik heb het idee dat ik m een heel klein beetje voel zitten dus dat die niet helemaal goed zit. moet ik hem nu verder duwen? heb ik geprobeerd maar denk nie dat het verder wel lukt, eventueel wel met een andere denk ik. of moet ik hem gewoon laten zitten want het is niet dat ik er last van heb ofz, of moet ik m er echt uithalen? en heb je verder nog tips met een tampon aanbrengen?

Moonshine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 24 juni 2018, 16:21:39 »
Als je er niet echt last van hebt, denk ik dat je hem gewoon kunt laten zitten. Misschien de volgende keer een been op de wc bril zetten en hem dan inbrengen of een beetje met je benen uit elkaar gaan staan en een beetje door je knieën buigen en hem dan inbrengen.

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 24 juni 2018, 16:25:45 »
De eerste keren voel je hem altijd een beetje zitten. Je draagt iets in je lichaam wat daar normaal niet zit. Bij mij deed het in het begin zelfs gewoon best wel zeer. Dat schurende gevoel was gewoon echt naar. Maar even doorzetten en het gaat het he-le-maal waard zijn!

Zorg er inderdaad in elk geval voor dat die zo diep mogelijk zit (door met je vinger te duwen, natuurlijk). De tips die degene boven me gaf, werkte voor mij ook goed. =)

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 24 juni 2018, 18:12:56 »
De meest gebruikte fout die ik afgelopen jaren heb gehoord, is dat meiden hem niet ver genoeg duwen. Je moet hem echt zo ver als je kan duwen, ik doe m'n hele middelvinger erin tot het niet verder kan.

Verder hebben dingen als één been op de bril zetten etc mij nooit geholpen, ik ga gewoon op de wc zitten, spreid m'n benen en breng hem zo in. Werkt voor mij het makkelijkst.
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

nutellaloves

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 29 juni 2018, 00:04:49 »
Bij mij lukte het ook nooit, zelfs niet met hele kleintjes. Ik voelde ze, ze deden pijn, en het was heel pijnlijk om het eruit te halen... tot mijn moeder tampons met een inbreng huls meebracht! Dat is zoveel makkelijker! Je voelt het niet zitten makkelijk in te steken en uit te halen! Ideaal! Ik was zo gelukkig😉

Innocence

• Actually A Badass...
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 29 juni 2018, 21:06:16 »
Bij mij lukte het ook nooit, zelfs niet met hele kleintjes. Ik voelde ze, ze deden pijn, en het was heel pijnlijk om het eruit te halen... tot mijn moeder tampons met een inbreng huls meebracht! Dat is zoveel makkelijker! Je voelt het niet zitten makkelijk in te steken en uit te halen! Ideaal! Ik was zo gelukkig😉

Hoe gebruik je zo'n inbrenghuls precies? Ik heb het weleens geprobeerd en dat werden in mijn geval vreemde taferelen.
I'm sorry I can't be perfect... Simple Plan
Fangirl Instagram🎧😍

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 29 juni 2018, 21:33:34 »
Hoe gebruik je zo'n inbrenghuls precies? Ik heb het weleens geprobeerd en dat werden in mijn geval vreemde taferelen.

Er zit gewoon een bijsluiter bij met instructies
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 30 juni 2018, 00:23:37 »

Bijsluiter lezen, en als die niet duidelijk genoeg is kun je het ook nog googelen, filmpjes kijken op YouTube of aan je moeder vragen
la vie est belle

nutellaloves

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 12 augustus 2018, 18:36:51 »

Ik kocht de normale van Kruidvat. En inderdaad gewoon even opzoeken of bijsluiter lezen