Auteur Topic: Eerste keer! Help!  (gelezen 1691 keer)

Sweetdreams

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 03 februari 2020, 19:07:39 »
Okeej... ik ben deze week jarig en mijn soortvan nognietechtofficieel vriend heeft al gezegd dat we na mn verjaardag het wel officieel kunnen maken.
Yay!
Maar als we dan echt samen zijn, wil ik eigenlijk ook niet meer lang wachten voordat we seks hebben. Eerlijk gezegd ben ik er best wel klaar voor, maar hij wil liever rustig aan doen, wil me niet pushen en pas iets doen als ik er klaar voor ben.
Ik denk dus dat t binnenkort wel gaat gebeuren. :D
Op zich ben ik er wel klaar voor en kijk er wel naar uit enzo maar ik weet ook niet goed wat ik kan verwachten of moet doen enzo. Daar komt nog bij dat hij best een stuk ouder is dan ik en een stuk meer ervaring heeft enzo en dan word ik toch weer best wel onzeker.

Aanraders voor de eerste keer? Wat wel enwat niet ofzo? Ik ben aan de pil dus dat is in elk geval okee.

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 februari 2020, 19:46:43 »
Erg spannend inderdaad, maar je zegt zelf dat je er klaar voor bent; dus er kan niet veel misgaan lijkt me. Als je zeker bent van je acties, is dat all what matters.

Voor tips? Als ik jou was zou ik je verwachtingen (niet dat ik zeg dat je die hebt) achter je laten, zelf was ik helemaal niet teleurgesteld ofz hoor, maar ik dacht dat het een “hele verandering” zou maken; me eindelijk volwassen of een vrouw zou voelen, maar dat is zeker niet zo. Werd de volgende ochtend wakker en me gedachte ging als eerste uit naar wat sinaasappelsap haha, ligt allemaal persoonlijk natuurlijk, maar het is niet zo’n “big deal” zoals veel andere het uitmaken. Ik had gehoopt dat ik er zelf niet zo’n focus op had gezet, en het gewoon had “laten gebeuren”, het uitplannen van een datum, of een specifiek avond; kan slim zijn maar haalt het sensuele er een beetje van af. Je kan dan hebben dat je te veel in je hoofd gaat zitten, natuurlijk moet je absoluut zeker zijn over je keuze maar denk er niet te veel over .. als je een beetje begrijpt wat ik bedoel haha.

Seks is zeker ook niet zo “mooi” en sensueel de eerste keer zoals het op tv word gezet, er gaan de eerste keren vast een paar dingen verkeerd en dat is helemaal okay! Zelf had ik ook dat ik te veel in me hoofd zat in het begin, dus zat ik meer in me gedachten dan in het moment, probeer dat dus los te gaan; en dan kan je er misschien wel een “mooier” moment van maken.

Ook is communicatie heel belangrijk, wees niet bang om gelijk al vanaf het begin je grenzen te stellen, aangeven wat je fijn vind en geef je eigen tempo aan! Praten, lachen en momentjes hebben tijdens de seks is volkomen normaal en hoort erbij!

Succes ! :)

Sweetdreams

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 februari 2020, 20:32:49 »
Dankjewel voor je reactie! We hebben het al wel eens over de eerste keer gehad en hij zegt ook dat ik me geen zorgen hoef te maken.
Zoals hij zegt: "Ik zal voorzichtig zijn en goed opletten of je het wel fijn vindt. En zo niet, dan stoppen we gewoon."

Dus ik ben verder ook niet echt bang voor pijn ofzo. Maar meer wat jij zegt, dat ik er teveel over ga nadenken en in mn hoofd ga zitten. Hoe zet ik mn hoofd dan uit?  Haha

Het feit dat hij een stuk ouder is vind ik op zich wel fijn want hij weet wat ie doet enzo. Maar ik ben dan ook weer onzeker dat ik niet 'goed genoeg' ben ofzo. Ugh.
Het komt vast wel goed allemaal maar sjees wat n zenuwen... :")

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 04 februari 2020, 18:20:33 »
Oh helemaal begrijpelijk inderdaad! En ik kan nu wel zeggen ''niet'' in je hoofd zitten, maar wat je zelf al zegt.. hoe zet je die knop dan om, altijd makkelijker gezegd dan gedaan met zulke dingen.

Als ik jou was zou ik gewoon niet de focus leggen op 1 specifieke avond, toen ik dat deed.. ging het zeker niet helemaal vlekkeloos en had daar achteraf spijt van, niet spijt; maar meer jammer dat ik het gewoon niet had ''laten gebeuren''. Lag ook aan de jongen zelf, lekker de schuld geven haha maar nee, het is dus fijn dat je met een jongen bent die meer ''ervaren'' is dus dat je niet beiden hopeloos bent. Dus geef hem de leiding terwijl jij communiceert wanneer je iets niet prettig vindt, denk dat dat wel slim is!

En we praten wel over de eerste keer, maar maak dat maar mooi ''keren'', dit ligt allemaal persoonlijk natuurlijk, maar met de meeste dingen.. gaat het de eerste keren niet zo mooi en goed als je had verwacht. Dus als je nu al beseft dat het een proces gaat zijn, van alles uitzoeken en ontdekken, dan haalt dat ook de druk van ''de eerste keer'' weg hopelijk!

Maak het gewoon zo spontaan mogelijk, wees comfortabel, geef hem de leiding, wees communicatief en probeer je je nu al bij het feit te leggen dat het eigenlijk allemaal niet zo'n ''big deal'' is; en misschien helpt dat met ''uit je hoofd te komen'' :) geloof me, als je er op terug gaat kijken, ga je je voor je hoofd slaan terwijl je jezelf afvraagt waar je je zorgen om maakte, als je al andere dingen met hem ''hebt gedaan'', dan zal die verandering niet zo drastisch zijn, het is gewoon een andere sensatie, en misschien wat intiemer; maar zeker niet life changing. :)
« Laatst bewerkt op: 04 februari 2020, 18:23:40 door TheBusDriver »

Sweetdreams

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 06 februari 2020, 23:14:37 »
Omg! Vandaag was ik dus jarig en hij kwam me vanavond ophalen en we zijn naar zijn huis gegaan. Hij had bloemen en een ring voor me gekocht en echt overal stonden kaarsjes en hij had bloemblaadjes gestrooid en het was echt whaaaa!
En yay, we did it! Hij nam echt de tijd om mij me op mn gemak te laten voelen. Ik hoefde alleen maar te genieten zei hij, en het zeggen als iets niet fijn was of anders moest ofzo.
Hiervoor hadden we verder nog niks gedaan, alleen vorig weekend zegmaar wat droogneuken ofzo, met onze kleren aan. Verder gaan was gezien ons leeftijdsverschil ook niet handig.

Maar nu dus wel. En ik kan nu zeggen: gebeft worden is echt hemels! ^^
En de seks zelf was eigenlijk ook niet verkeerd... Geen pijn ofzo, wel apart om te merken dat dat allemaal gewoon past, terwijl ik van tevoren echt ff dacht: no way, die krijg je dr echt niet in! :")

Maar goed, het viel dus echt honderd keer mee! En nu ben ik thuis en denk alleen maar: omg ik wil nog meer proberen! :"D

eefje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 07 februari 2020, 12:22:53 »
wat fijn zeg! wat een bijzondere ervaring met kaarsjes en een ring en bloemblaadjes! en dan moet het inderdaad ook maar goed gaan, maar waarschijnlijk hielpen zijn lieve woorden en de setting ook wel om niet te zenuwachtig te zijn. klinkt als een droomman!