Auteur Topic: Een vraagje over sex!  (gelezen 392 keer)

Sparklezz1

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 november 2018, 16:50:34 »
Ik heb vaak gehoord dat als je zonder condoom sex hebt de kans groot is dat je ziektes van een ander kan krijgen, maar ik vraag me af of dit ook mogelijk is als je wel een condoom gebruikt. Weten jullie hier meer van?

Thanks! :)

idontknowmyname

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 november 2018, 17:31:08 »
Als je seks hebt zonder condoom, heb je zeker een grotere kans dat je ziektes van een ander kan krijgen...

Ik heb gehoord dat condooms niet 100% tegen alle soa's beschermen.
Ik had het nog even voor je nagezocht, en op internet staat ook:

'Condooms beschermen niet 100% tegen alle soa's. Dat komt doordat een condoom niet de hele penis bedekt. Zo kun je genitale herpes en gentitale wratten krijgen of doorgeven. Ook kan een condoom scheuren.'

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 06 november 2018, 19:21:23 »
En daarnaast heb je ook ziektes die via andere kanalen verspreidt worden. Kan het momenteel even niet beter verwoorden.

In ieder geval, heb seks met condoom als je niet zeker weet of je partner SOA vrij is. En pijp met condoom.
''Syncopate my skin to your heart beating.''

Chandler

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 06 november 2018, 19:51:17 »
Dat klopt, ook met condoom loop je het risico bepaalde virussen, infecties of soa's op te lopen. Zelfs met enkel hand- of mondwerk heb je een kans om een soa op te lopen, alleen is deze kans kleiner dan met seks.
I'm not great at the advice. Can I interest you in a sarcastic comment?

Wempy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 06 november 2018, 23:23:12 »
Dat klopt, ook met condoom loop je het risico bepaalde virussen, infecties of soa's op te lopen. Zelfs met enkel hand- of mondwerk heb je een kans om een soa op te lopen, alleen is deze kans kleiner dan met seks.

Handwerk?! Hoe dan? :blink:

Sadsloth

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 07 november 2018, 08:11:56 »
Handwerk?! Hoe dan? :blink:

Omdat je met die hand weer in je vagina gaat of over de eikel. Of in je mond.
The sun also rises on those who fail the call