Auteur Topic: durf geen seks te hebben  (gelezen 6955 keer)

Anonymous

• Gast
« Gepost op: 03 september 2010, 16:48:29 »
hoi allemaal,

ik heb nu 2,5 jaar een vriend (ben 19 jaar) maar durf nog steeds geen seks te hebben. In het begin dat wij elkaar leerden kennen deed het heel erg zeer en bloedde ik ook hevig. Heb toen ook meerdere onderzoeken gehad bij de gynaecoloog enz, heeft er iemand tips voor mij? ben bang dat als het nog langer gaat duren dat ik mijn vriend kwijt raak.

thanks & groetjes

SasMelody

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 september 2010, 16:49:29 »
Als je je vriend daaraan kwijt raakt is hij je niet waard. Wat hebben die onderzoeken dan opgeleverd?

Betsey

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 september 2010, 16:50:02 »
nee is nee

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 03 september 2010, 16:50:44 »
Dus als ik het goed begrijp heb je het al een keer gedaan? Het is normaal dat het de eerste keer pijn doet en bloed, dus de gynaecoloog leek me niet nodig. Maar goed, ben je bang voor de pijn of vind je het eng om er bloot bij te liggen?
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het vandaag windstil.

Anonymous

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 03 september 2010, 16:51:42 »
helemaal niks, heb een echo gehad en een eendenbek enzo, en ze hebben me ook getest voor baarmoederhals kanker er hebben me uitgebreid onderzocht of ik vleesboompjes heb maar helemaal niks gevonden.
Heb voor mijn vriend wel seks gehad en dat deed geen zeer en had toen ook geen bloed.

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 03 september 2010, 16:56:24 »
Misschien is je huidige vriend groter geschapen? Deden jullie het wilder oid..Het hoeft in ieder geval niet altijd de eerste keer te bloeden, het kan daarna ook gebeuren soms.

Renske

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 03 september 2010, 16:56:46 »
Heeft je vriend een grotere penis dan gemiddeld? Misschien span je onbewust je spieren aan omdat je terugdenkt aan eerder toen het niet lukte.

Anonymous

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 03 september 2010, 16:57:40 »
hij is wel groter dan mijn vorige vriendjes maar op dit moment doet alles zeer wat er in gaat, zelfs een tampon, maar door de pijn durf ik het nu nog en eens meer te proberen..

Renske

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 03 september 2010, 17:00:23 »
Jij spant je spieren in je vagina onbewust aan, want ergens in je hoofd gaat steeds gedachte 'auw dit gaat zeer doen' daardoor gaan je spieren spannen met het gevolg dat het inderdaad zeer doet en niet lukt, gewoon ontspannen zijn en rustig.

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 03 september 2010, 17:03:40 »
Inderdaad ^, ik denk dat dat het probleem is. Je moet rustig proberen te worden, wat is het ergste wat er kan gebeuren? Pijn, maar pijn is niet blijvend, zo moet je denken.

Anonymous

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 03 september 2010, 17:07:30 »
ja alleen nu zit ik met het probleem dat ik het niet meer durf, al zit hij maar aan mijn been dan duw ik zijn hand al het liefst weg..

Renske

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 03 september 2010, 17:16:16 »
Misschien kan hij je eerst een beetje opgeilen zodat je wat natter word? (Sorry voor het taalgebruik). Want de liefde gaan bedrijven met hem als jij totaal geen zin hebt is ook niet de bedoeling he, want dan lukt het niet nee.

Movember

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 03 september 2010, 17:20:38 »
Misschien glijmiddel proberen?
 ▽

Pizzachu

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 03 september 2010, 17:20:59 »
Die angst is na wat je mee hebt gemaakt niet raar. Misschien is het een idee dat je samen rustig aan steeds verder gaat zodat je de tijd hebt om 'er klaar voor te zijn' Als het echt niet gaat, geen punt. Als je zo wat doorgaat komt het vanzelf een keer zover dat je denkt van: let's go! Het kan ook helpen als je bijvoorbeeld glijmiddel gebruikt, hierdoor is het niet zo dtroef en zal het niet gaan bloeden. en au is ho, je kunt dus ook proberen en als het pijn gaat doen stoppen..

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Anonymous

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 03 september 2010, 18:01:48 »
bedankt allemaal voor de tips :)