Auteur Topic: Durex play touch werkt niet.  (gelezen 12620 keer)

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 16 september 2010, 17:56:36 »

[...]

pff.. overdrijven is ook een vak hoor.

Ik overdrijf niet, vind ik. Ik vind (let op: MENING) die dingen gewoon achterlijk, zeker als je een vriend hebt. Zorgt je vriend niet voor genoeg genot? Waarschijnlijk krijg ik nu een antwoord met iets van: het zorgt voor afwisseling. Nou, afwisseling heb je ook genoeg met je vriend lijkt mij, anders is er iets mis met de seks.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het vandaag windstil.

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 16 september 2010, 17:58:17 »

[...]

Want? De mensen achter de kassa hebben waarschijnlijk ook seks en het is hun werk dat jou te verkopen.

Seks staat niet altijd gelijk aan seksspeeltjes.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het vandaag windstil.

Chatoyant

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 16 september 2010, 18:42:58 »
Hoezo is dat nou weer achterlijk? Mijn vriend is toch niet altijd bij me? Bovendien kan hij mij niet laten komen..dat is een jongen nog nooit gelukt. Als je vriend 24/7 bij je is, nee dan heb je geen seksspeeltjes nodig, maar niet iedereen ziet zijn vriend zo vaak.
Bovendien kunnen seksspeeltjes vaak wel bijdragen aan goede seks (bijv. door het bij de seks te betrekken) en kan het meisjes ook helpen zichzelf te laten klaarkomen, als hen dat nooit gelukt is. Bovendien is het vaak gewoon wat lekkerder dan alleen met je vingers -.-
Je overdrijft wel een beetje. Niet iedereen zit altijd met hun vriend. Als ik een week zonder hem ben heb ik nog wel behoefte hoor.
Love your life!

Blushflush

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 16 september 2010, 22:21:58 »
Ik heb ooit een vibo gehad van dat merk. Wat een vrouwonvriendelijke pruts zooi! In de Christine le Duc staan die dan ook weggemoffeld in een hoekje. Durex heeft fijne condooms, maar sekstoys zijn niet hun pakkie an. Ligt aan het merk.
I wonder what it would be like to wake up in the morning & not be awesome. I will never have that problem.

Blushflush

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 16 september 2010, 22:24:44 »

[...]

Ik overdrijf niet, vind ik. Ik vind (let op: MENING) die dingen gewoon achterlijk, zeker als je een vriend hebt. Zorgt je vriend niet voor genoeg genot? Waarschijnlijk krijg ik nu een antwoord met iets van: het zorgt voor afwisseling. Nou, afwisseling heb je ook genoeg met je vriend lijkt mij, anders is er iets mis met de seks.

Heb je ooit een vibrator gebruikt? Zo niet, dan is dat de reden dat je er niks van begrijpt haha. Penetratie is lekker, handwerk/oraal ook, maar no way dat een enkele jongen zo heerlijk kan trillen als een ouderwetse vibrator x)
« Laatst bewerkt op: 17 september 2010, 06:15:05 door Blushflush »
I wonder what it would be like to wake up in the morning & not be awesome. I will never have that problem.

Chatoyant

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 18 september 2010, 20:50:22 »

Ik heb ooit een vibo gehad van dat merk. Wat een vrouwonvriendelijke pruts zooi! In de Christine le Duc staan die dan ook weggemoffeld in een hoekje. Durex heeft fijne condooms, maar sekstoys zijn niet hun pakkie an. Ligt aan het merk.

Dat vibrerende vingerhoedje is best leuk xD Kan vrij hard haha
Love your life!

Blushflush

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 19 september 2010, 18:18:20 »

[...]

Dat vibrerende vingerhoedje is best leuk xD Kan vrij hard haha

Ik heb de Durex Play Inspiration nog ergens liggen. Vrouwonvriendelijk klereding. Maakt herrie, is van hard plastig met een scherpe rand, en helemaal niet fijn voor de G spot. Kostte een euro of 70 ofzo.

Heb er nou één van een onbekend merk van 15 euro en die is hemels x) Echt zonde. Ook omdat je die dingen niet effe in een verkooptopic doet ofzo, dus het ligt maar te verstoffen haha.

Candyholic

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: 19 september 2010, 19:19:34 »
70 euro? ^^
damn dat is duur :/ kan ik kleding/schoenen van kopen x''D
Ik heb geen speeltjes onder de seks niet nodig ( ':

Chatoyant

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 19 september 2010, 19:53:26 »

[...]

Ik heb de Durex Play Inspiration nog ergens liggen. Vrouwonvriendelijk klereding. Maakt herrie, is van hard plastig met een scherpe rand, en helemaal niet fijn voor de G spot. Kostte een euro of 70 ofzo.

Heb er nou één van een onbekend merk van 15 euro en die is hemels x) Echt zonde. Ook omdat je die dingen niet effe in een verkooptopic doet ofzo, dus het ligt maar te verstoffen haha.

Ow echt :o Balen! Ik heb een mini van 10 euro ofzo hahaha. En dat durex vingerhoedje is best oké! Zit siliconen spul enz. om
Love your life!

PBG

• Lump off.
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 20 september 2010, 16:22:20 »

[...]

Jij blijft vast ook maagd tot je 50ste ofzo?
FYI, ik gebruikte het (kut)ding met mn vriend, gewoon, omdat we het eens wilde proberen.