Auteur Topic: Doen jullie iets met de ochtend erectie van jullie vriend?  (gelezen 3155 keer)

Nouk1996

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 10 juni 2018, 15:04:22 »
Tsja een beetje zoals de titel het zegt..  :fieuw:
Ik slaap alleen in het weekend bij mijn nieuwe vriend, maar ik ben bijna altijd vroeg wakker, en hij slaapt dan nog volop.  Bijna altijd dat als ik tegen hem ga liggen heeft hij een behoorlijke ochtendstijve terwijl hij nog aan het slapen is.. (blijf dat echt apart vinden.  :bounce:)

Nu zat ik laatst te googlen hoe dat kan, en schijnbaar heeft dat alleen te maken met iets van een REM slaap ofzo, en niet dat hij perse zin heeft..  <_<  Maar ik merk wel dat als we een weekje niks gedaan hebben, (we slapen doordeweeks niet bij elkaar) dat hij het veel erger heeft... Dus zit er toch een verband tussen sexueel geprikkeld zijn? 

Anyway, ik verveel me best snel als ik wakker ben, dus ik heb dan vaak echt zin om hem zachtjes te gaan aftrekken eigelijk.. Maar ik heb geen idee of een jongen er op zit te wachten.  Ik heb bij mijn andere ex vriendjes ook niet veel ervaring ermee.   Wat vinden jullie vriendjes ervan? Vinden ze het leuk, of zijn ze er dan (nog) niet van gediend?  :fieuw: :blink:

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 10 juni 2018, 15:49:37 »
vraag het je vriend?
Frankly, my dear, I don't give a damn.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 10 juni 2018, 16:00:16 »
Als ik elke keer actie zou moeten ondernemen als hij een stijve heeft, dan zou er op den duur helemaal niks meer aan zijn laughing7.

Maar inderdaad, vraag het hem gewoon? Wij kunnen ook niet ruiken hoe jouw vriend denkt hoor.
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

Dayanara

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 10 juni 2018, 16:03:04 »
Ik zou denken: laat hem lekker slapen.. Ik zou het zelf namelijk echt niet chill vinden als mijn vriend aan mij ging zitten terwijl ik slaap, omdat hij zich 'verveelt'..
Maar ja, je kunt hem ook vragen natuurlijk.
Surround yourself with nature :luck:

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 10 juni 2018, 17:50:08 »
Ik weet van mijn vriend dat hij dat wel leuk vindt, maar ik zou het wel eerst even vragen.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 10 juni 2018, 18:25:08 »
Ik zou het gewoon proberen, al zou ik niet perse zeggen ‘omdat ik me verveel trek ik je af’. Maar begin gewoon en je merkt vanzelf wel of die mee gaat doen of zich omdraait en nog even verder slaapt.

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 10 juni 2018, 21:29:41 »
Ik zou persoonlijk daar niet zomaar mee beginnen en eerst vragen, maar misschien ligt dat aan mij.

Flipflups

• **
  • Life is better in flipflops
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 11 juni 2018, 21:14:05 »
Ik weet van mijn vriend dat hij dat wel leuk vindt, maar ik zou het wel eerst even vragen.
The tans will fade, but the memories will last forever ♥

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 11 juni 2018, 22:08:06 »
Vraag het altijd.

Doet me eraan denken: als de geslachten omgedraaid zouden zijn: zou het verstandig zijn om het zomaar te doen?
zou jij het leuk vinden dat je opeens tijdens je slaap betast wordt?
Vraag het hem of hij het leuk zou vinden en wanneer het liefst (ik ga ervanuit dat het leuker/beter is om dit te doen als ie niet optijd moet opstaan voor iets)
Ain't no rest for the wicked!

alyssa89

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 15 juni 2018, 20:38:10 »
Ik doe hier eigenlijk niks mee.. als mijn vriend een stijve heeft laat ik het maar :fieuw: