Auteur Topic: De pil  (gelezen 559 keer)

Meisjeophetforum

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 24 december 2019, 23:52:45 »
Hallo mensen,
Ik vraag me iets af, ik ben afgelopen vrijdag de pil vergeten (helemaal overgeslagen, ik kwam er te laat achter). Nu ben ik ongesteld geworden maar ben ik wel daarna door gegaan met het slikken van de volgende pillen. Moet ik nu door gaan of stoppen? Ik heb een vriend en wil ook graag weten of ik op deze manier nog beschermd ben.
Ik wilde dit vragen via een online chat op de site van sense of via een online chat van de ggd maar aangezien het al avond is, zijn die gesloten.
Weet iemand hier iets van af? Ik kan het niet op internet vinden en ik wil het echt graag weten. Alvast bedankt xx

sabinevee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 29 december 2019, 14:12:30 »
je bent voldoende beschermd als je na je menstruatie gewoon volgens schema je pil weer slikt, als je twijfelt kun je het een maandje met condoom extra doen als je dat een fijner gevoel geeft.

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 29 december 2019, 21:15:45 »
Je kunt het beste de bijsluiter lezen. Daar staat precies in of je nog wel en niet beschermd bent en wat je moet doen. Een pil vergeten in het begin van je strip heeft een ander effect dan dat je hem vergeet aan het einde.
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"