Auteur Topic: Condooms gevonden...  (gelezen 3781 keer)

Cowgirl

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 januari 2018, 16:10:06 »
Toen ik laatst iets zocht in het nachtkastje van mijn moeder, vond ik opeens een zakje met lege pakjes van condooms. Ik weet dat het heel normaal is, maar ik ben toch helemaal in shock. Ik bedoel, je ziet je eigen ouders niet.... Tja...

Heeft 1 van jullie dit ook weleens gehad?

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 januari 2018, 16:15:18 »
Wij hebben een soort "medicijnkastje" en ik vond daar ooit een doosje van de pil. Ik dacht wel even, oh oké dan :''), maar zoals je al zegt, het is heel normaal.
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

Willempie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 06 januari 2018, 16:16:14 »
Nooit condooms gevonden maar ze wel bezig gehoord en dergelijke.
Tja shokking, maar ze zullen zelfs nog seks hebben tegen de tijd dat jij zelf kinderen van jouw leeftijd hebt ;) .

Cowgirl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 06 januari 2018, 16:20:27 »
Tja shokking, maar ze zullen zelfs nog seks hebben tegen de tijd dat jij zelf kinderen van jouw leeftijd hebt ;) .
Raar idee eigenlijk.

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 06 januari 2018, 16:22:36 »

Nou tegen de tijd dat mijn kinderen zo oud zijn als ik nu ben, zijn m'n ouders al 90+ (als ze dan überhaupt nog leven) laughing7.
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

Willempie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 06 januari 2018, 16:38:27 »
^ Mijn opa en oma gaan er ook nog vrolijk op los zegmaar en zij waren al ver in de 30 toen mijn moeder geboren werd. Heel laat voor die tijd, gezien mijn moeder de oudste is.
Haar ouders zullen misschien in de 70 zijn als ze zelf moeder is van puberende kinderen?

Carousel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 06 januari 2018, 16:38:46 »
Ik heb als 10 jarige eens condooms gevonden toen ik stiekem in de sieradenbak van m'n moeder aan het snuffelen was haha. Ach dat ze seksueel actief zijn kun je ook als een goed teken voor hun relatie zien : ')

Cowgirl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 06 januari 2018, 17:09:12 »
Ik heb als 10 jarige eens condooms gevonden toen ik stiekem in de sieradenbak van m'n moeder aan het snuffelen was haha. Ach dat ze seksueel actief zijn kun je ook als een goed teken voor hun relatie zien : ')
Dat is waar. XD

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 06 januari 2018, 17:15:40 »
Heb ik ook wel eens van m'n pa gevonden, boeien
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 06 januari 2018, 18:08:49 »
Ik heb gelukkig nog nooit zoiets gevonden maar ik snap dat het even gek is. Maak je maar geen zorgen, het is alleen maar een goed teken!
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 06 januari 2018, 18:19:59 »
Condooms niet, maar wel eens glijmiddel

Pikachu

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 10 januari 2018, 16:54:14 »
Ik moest ooit in een kledingla zijn voor haarspelden en daar lag een doosje met condooms en glijmdel. Ik vind het best normaal en fijn om te weten waar die liggen.

BrokenDreams

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 12 januari 2018, 12:33:30 »
Ik had ooit seksspeeltjes gevonden toen ik voor iets aan het zoeken was. Ik was nog vrij jong dus snapte er niks van waarom er van die rare dingen in hun kast zaten. laughing7.

LovePancakes

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 15 januari 2018, 13:52:14 »
Wij hebben een soort "medicijnkastje" en ik vond daar ooit een doosje van de pil. Ik dacht wel even, oh oké dan :''), maar zoals je al zegt, het is heel normaal.

Er zijn ook heel veel mensen die de pil slikken om andere redenen dan als anticonceptie. Mijn moeder slikt deze bv nu omdat ze altijd ernstige menstruatieklachten had (en in de overgang nu werd dat nog erger) en ik zelf ben ook met de pil begonnen door menstruatieklachten.

Pizzagoras

• Global Moderator
  • A2+B2=C2
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 15 januari 2018, 14:04:36 »
Volgens mij heb ik ook ooit een skesspeeltje gevonden. Ik was bij mijn oom en tante op de camping en op een gegeven moment lag er op de bank op de veranda iets en ik pakte het op. Ik vroeg me hardop af wat dit was en mijn tante pakte het ineens snel uit mijn handen :")
Ik kwam er pas later achter dat het (waarschijnlijk!) eem skesspeeltje was
This night is sparkling ✧ || Naaaaaaaah sowhenyaaaa gonna buy me a pizza brah

Taco

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 15 januari 2018, 14:07:14 »
Ik heb seksspeeltjes gevonden en glijmiddel. Ik wilde het per se aan mijn buurjongens laten zien :fieuw:
I fucking love taco's

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 15 januari 2018, 14:38:14 »
Er zijn ook heel veel mensen die de pil slikken om andere redenen dan als anticonceptie. Mijn moeder slikt deze bv nu omdat ze altijd ernstige menstruatieklachten had (en in de overgang nu werd dat nog erger) en ik zelf ben ook met de pil begonnen door menstruatieklachten.

Ja, ik weet dat mensen dat doen, maar ik snap je punt niet helemaal? Ik was toen heel jong en verrast, omdat ik niet wist dat mijn moeder het gebruikte. Daarnaast was mijn moeder toen nog vruchtbaar, dus ik kan me best voorstellen dat ze het als anticonceptie gebruikte.

LovePancakes

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 05 februari 2018, 12:11:56 »
Ja, ik weet dat mensen dat doen, maar ik snap je punt niet helemaal? Ik was toen heel jong en verrast, omdat ik niet wist dat mijn moeder het gebruikte. Daarnaast was mijn moeder toen nog vruchtbaar, dus ik kan me best voorstellen dat ze het als anticonceptie gebruikte.

Je zei het op zo'n manier dat je bedoelde mijn moeder slikt de pil DUS ze heeft seks. Ik bedoelde mijn opmerking als in dat die beredenering niet altijd hoeft te kloppen. De pil slikken heeft opzich niks met seks hebben te maken, er zij talloze andere redenen om de pil te slikken.
Al begrijp ik dat je hieraan dacht.

Brandblusser

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 18 februari 2018, 19:07:30 »
beter dat ze kondooms gebruiken als dat je broertjes krijgt