Auteur Topic: condooms bestellen  (gelezen 746 keer)

cactus

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 30 mei 2018, 17:12:30 »
hey
ik wil al een tijdje condooms halen maar durf dit tbh niet zo goed.
mijn idee was dus om bij kruidvat een bestelling te plaatsen en deze in de winkel te laten bezorgen, maar wat ik me afvroeg is of je vanaf de buitenkant kan zien wat er in het pakketje zit?
ik woon nog bij mijn ouders die al mijn pakketjes openen vandaar leek het me een goed idee om het pakketje niet thuis te laten bezorgen..
thanks alvast :)

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 30 mei 2018, 17:14:59 »
Hoe oud ben je?

want als je je ervoor schaamt en het niet durft, dan twijfel ik wel of je daar klaar voor bent.

Btw, een pakketje bestellen, daar staat NOOIT op aan de buitenkant wat erin zit. Zou erg handig zijn voor pakketjesdieven.

Ik veronderstel dat je je inbeeldt : in giga letters CONDOOMS op zal zien terwijl de kassiere je raar aankijkt. 'Hoe durft er nu iemand condooms te kopen!'

Ain't no rest for the wicked!

Taco

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 30 mei 2018, 17:19:17 »
Hoe oud ben je?

want als je je ervoor schaamt en het niet durft, dan twijfel ik wel of je daar klaar voor bent.

Btw, een pakketje bestellen, daar staat NOOIT op aan de buitenkant wat erin zit. Zou erg handig zijn voor pakketjesdieven.

Ik veronderstel dat je je inbeeldt : in giga letters CONDOOMS op zal zien terwijl de kassiere je raar aankijkt. 'Hoe durft er nu iemand condooms te kopen!'
We've got a lot of money, but we still pay rent, because you can't buy a house in Heaven.

cactus

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 30 mei 2018, 17:19:46 »
ik ben 17 jaar en heb het met mijn vriendje al vaker gedaan, maar heb zelf nog nooit condooms gehaald. tot nu toe altijd hem laten halen..
nee ik zag eerder voor me dat het pakketje in de winkel wordt afgeleverd en daar niet is ingepakt oid?

Hoe oud ben je?

Taco

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 30 mei 2018, 17:21:17 »
Gebruik je ook andere anticonceptiemiddelen?

Edit: verkeerd gelezen, dacht even dat je helemaal geen anticonceptie gebruikte :fieuw:
« Laatst bewerkt op: 30 mei 2018, 17:33:08 door Taco »
We've got a lot of money, but we still pay rent, because you can't buy a house in Heaven.

cactus

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 30 mei 2018, 17:24:15 »
Gebruik je ook andere anticonceptiemiddelen?

nope

unapologetic

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 30 mei 2018, 17:31:59 »
Ik werk in een Etos en er komen letterlijk 50x per dag mensen condooms kopen. Ik let niet eens op wie het koopt, laat staan dat ik ga denken van "zoooooheee die gaat lekker van bil straks". Haal gewoon in de winkel. Niks aan de hand.
got hot sauce in my bag, swag

Pizzagoras

• Global Moderator
  • You gotta leave, before you get left
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 30 mei 2018, 17:36:11 »
Ik werk in een Etos en er komen letterlijk 50x per dag mensen condooms kopen. Ik let niet eens op wie het koopt, laat staan dat ik ga denken van "zoooooheee die gaat lekker van bil straks". Haal gewoon in de winkel. Niks aan de hand.

Ik heb ook in een drogisterij gewerkt en dit inderdaad, snap wel dat het awkward is, maar het is eigenlijk net zoiets als maandverband/tampons...
This night is sparkling ✨ || A² + B² = C²

cactus

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 30 mei 2018, 18:00:04 »
moet het toch maar gewoon in de winkel halen dan i guess
still bedankt!

Taco

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 30 mei 2018, 18:04:26 »
Je moest trouwens eens weten hoe bang ik was om een zwangerschapstest te kopen :fieuw:  Viel allemaal enorm mee en ik wou dat ik me niet zo zorgen had gemaakt om zoiets. Er stond ook nog eens mensen achter mij en die keken ook niet raar op.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 04 juni 2018, 13:02:35 »
Ik haal het gewoon in de supermarkt? Gewoon tussen je gewone boodschappen alsof er niks aan de hand is. Is er ook niet haha.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Dayanara

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 04 juni 2018, 13:06:30 »
Ik haal het gewoon in de supermarkt? Gewoon tussen je gewone boodschappen alsof er niks aan de hand is. Is er ook niet haha.

Haha goeie. Of je gaat naar de supermarkt en gebruikt de zelfscan. Dan weet ook niemand dat je condooms hebt gekocht :)
Surround yourself with nature :luck:

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 05 juni 2018, 17:39:35 »
Ik heb zelf bij de drogist gewerkt en kreeg dagelijks veel condooms langs de kassa. Geloof me, zo gauw je de deur uit bent is de kassière je gezicht en aankoop alweer vergeten. Intresseert ze echt niet.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 05 juni 2018, 17:47:09 »
Ik heb zelf bij de drogist gewerkt en kreeg dagelijks veel condooms langs de kassa. Geloof me, zo gauw je de deur uit bent is de kassière je gezicht en aankoop alweer vergeten. Intresseert ze echt niet.

Precies dit!
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥