Auteur Topic: Bult in vagina  (gelezen 391 keer)

crazygirl

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 28 juli 2019, 09:30:35 »
Gister was mijn vriend mij aan het vingeren en toen hij met zijn vingers naar binnen ging, dus in mijn vagina stopte hij opeens omdat hij een bult voelde zitten. Hij heeft voor mij ook 2 langdurige relaties gehad maar zei dat hij dat bij die meisjes nooit gevoeld heeft. Nou maak ik me dus zorgen of het iets is waarmee ik naar de dokter moet of dat het niks is. Als hij erop drukt voel ik het wel maar het doet geen pijn, het is meer een drukkend gevoel. Wel heb ik gister in de avond drukkend gevoel in mijn onderbuik gehad een poosje en was mijn afscheiding met bloed. Weet niet of dat er ook mee te maken heeft? Ik heb die nacht ook best ruige seks gehad met mijn vriend dus kan ook zijn dat het bloedde daardoor nog was want toen was er na de seks ook bloed bij mijn afscheiding. Iemand die mij kan helpen of zeggen jullie toch naar de dokter gaan? Ik vind het namelijk een beetje ongemakkelijk. Alvast bedankt!

Snorlaxx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 28 juli 2019, 11:18:01 »
Hey, belangrijkste is nu: voel je zelf ook een bult zitten?

Astrantia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 28 juli 2019, 13:48:45 »
Ik zou eerst zelf even voelen. Wij zijn geen dokters, als je je zorgen blijft maken zou ik gewoon naar de dokter gaan. Ik snap dat je je schaamt, maar je moet maar zo denken: die man/vrouw heeft bij zijn werk al heel veel vagina's gezien, dus niks raars aan.

X_Janeytje_X

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 28 juli 2019, 14:33:23 »
Hey,
Oké dus hier mijn advies;
Het lijkt mij ook handig als je zelf even kijkt of jij de bult ook voelt zitten.
Niet gelijk in paniek raken maar kijk of je de bult kan "bewegen" of dat het vast zit op een plek in je huid.
Het is handig als je naar een dokter gaat, en geloof me.
Zij hebben al zoveel vagina's gezien, je hoeft je nergens voor te schamen.
Zij kunnen het dan voor je checken want het hoeft echt niet iets ernstigs te zijn
Houd ons op de hoogte!.

Xx Janey