Auteur Topic: Billen en vagina samenknijpen geeft heerlijk gevoel wie herkent dit ?  (gelezen 887 keer)

Maudxx1974

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 29 september 2018, 00:52:05 »
Hoi forumgenoten,

Ik ben Maud 44 jaar en heb onlangs iets nieuws ervaren en was benieuwd welke vrouwen dit herkennen.­
Onlangs lag ik onder de zonnebank op mijn buik liggend en na een tijdje trok ik mijn billen en vagina dicht omdat ik bang was dat iemand er wat in zou stoppen, , bijvoorbeeld iemand die ik helemaal niet ken, daarvan heb je er altijd veel van op sportschool en zonnebank enzo, samen beetje ritmisch en dat gaf me een lekker gevoel daarna ging mijn ritme wat omhoog.­
Ik ben niet klaargekomen maar misschien als ik was doorgegaan was het gelukt maar ik ben benieuwd welke vrouwen dit herkennen en of ooit zelf hebben ervaren ?
Het was voor mij iets totaal nieuws een fijn gevoel zonder vingers te gebruiken........­kijk uit naar jullie reacties

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 29 september 2018, 10:39:07 »
Ik denk je bekkenbodemspieren? Ik herken het wel maar doe het niet zo vaak.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things