Auteur Topic: bi / lesbisch?  (gelezen 709 keer)

anoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 28 maart 2020, 19:35:12 »
Hoi! Ik heb al eerder een topic gehad maar ik merk dat niemand (behalve 1 iemand haha) reageert, ik denk dat dat komt doordat er lange berichten zijn geplaatst en mensen geen zin hebben om dat te gaan lezen... Daarom maak ik even een nieuw topic aan;
Ik ben 16 en zit een beetje met mezelf in de knoop... Ik ben namelijk heel bang dat ik op meisjes val. Dit komt doordat ik vroeger opgewonden raakte van vrouwen in lingerie, dit is denk ik in een periode geweest van 2 jaar (13 tot net 15 jaar)... Ik hoop dat dit komt door spanning of herkenning (ik wil er ook zo uitzien) of de link die ik legde met seks misschien?
Maar mijn vraag is dus; hebben meer vrouwen dit meegemaakt toen ze mijn leeftijd hadden? Of misschien nog steeds wel? Ik weet niet of ik het nog steeds heb, misschien wel..
Ik werd (en wordt) trouwens nooit opgewonden van mannenlichamen, maar wel van hetero-seks.. Lesbische seks vond ik nooit zo boeiende, heel tegenstrijdig in mijn hoofd waardoor ik best verward ben

anoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 28 maart 2020, 19:41:56 »
Oja, ik was in diezelfde periode ook nieuwsgierig naar naakte vrouwen, heb dit ook opgezocht maar voelde er niks voor... Buiten dat ik het spannend vond en het daardoor (denk ik) een paar keer heb opgezocht... In mijn beleving ook weer een teken dat het wel zo is, ook al werd ik er niet opgewonden door als voor de vrouwen in lingerie

anoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 28 maart 2020, 19:52:57 »
Dit was trouwens allemaal op mijn computer, in het "echte leven" dacht ik hier niet eens aan als ik in de kleedkamer stond om te kleden of te douchen na het sporten

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 29 maart 2020, 21:32:17 »
Seksualiteit is bij maar weinig mensen echt 100% homo/hetero. Volgens de Kinsey schaal heeft iedereen een zekere mate van homo/heteroseksualiteit in zich, sommige mensen zijn bijvoorbeeld in grote mate hetero, maar hebben af en toe homoseksuele trekjes. Je hoort natuurlijk van heel veel mensen dat ze op jonge leeftijd verkering met iemand van het andere geslacht hebben gehad, maar pas op latere leeftijd ontdekten dat ze zich toch meer aangetrokken voelden tot het zelfde geslacht.

Zeker op jonge leeftijd is dit iets wat je nog moet ontdekken, waar je precies staat. Er zijn veel mensen die zich identificeren als hetero, maar soms toch fantaseren over intiem zijn met iemand of zich aangetrokken voelen tot iemand van hetzelfde geslacht. Dus je hoeft je echt geen zorgen te maken.

Daarnaast hoef je je ook echt geen zorgen te maken als je wel lesbisch bent. Tegenwoordig staan mensen veel meer open voor homoseksualiteit en je bent als lesbienne ook gewoon mens, alleen val je toevallig op iemand van hetzelfde geslacht. Daar is echt niks mis mee! Je bent nog jong, je ontdekt vanzelf hoe je je voelt en tot wie je aangetrokken bent.
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

anoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 30 maart 2020, 12:12:20 »
Het is ook niet dat ik me schaam, alleen ben ik heel erg verward.
Omdat ik geen relatie wil met een meisje, er niet verliefd op wordt, volgens mij, en ook geen seks mee wil of zoenen... ( het is niet dat ik echt tegen zoenen ben, maar heb er ook geen behoefte aan ).. Maar toch voel ik me soort van "aangetrokken" tot een vrouwenlichaam, maar als het dan op welke manier dan ook verder gaat en je nog steeds alleen vrouw ziet, haak ik af.
Bij jongens is het juist andersom, ik wil er een relatie en alles mee, alleen voel ik er niks voor als ik een naakte man zie (maar dus wel hetero seks)

anoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 30 maart 2020, 12:25:56 »
Kan dit misschien ook komen omdat ik het heel spannend vond of me inbeeldde haar te zijn?

anoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 31 maart 2020, 09:00:24 »
uppje

Sherley1991

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 06 april 2020, 08:21:39 »
Hoi! Ik heb al eerder een topic gehad maar ik merk dat niemand (behalve 1 iemand haha) reageert, ik denk dat dat komt doordat er lange berichten zijn geplaatst en mensen geen zin hebben om dat te gaan lezen... Daarom maak ik even een nieuw topic aan;
Ik ben 16 en zit een beetje met mezelf in de knoop... Ik ben namelijk heel bang dat ik op meisjes val. Dit komt doordat ik vroeger opgewonden raakte van vrouwen in lingerie, dit is denk ik in een periode geweest van 2 jaar (13 tot net 15 jaar)... Ik hoop dat dit komt door spanning of herkenning (ik wil er ook zo uitzien) of de link die ik legde met seks misschien?
Maar mijn vraag is dus; hebben meer vrouwen dit meegemaakt toen ze mijn leeftijd hadden? Of misschien nog steeds wel? Ik weet niet of ik het nog steeds heb, misschien wel..
Ik werd (en wordt) trouwens nooit opgewonden van mannenlichamen, maar wel van hetero-seks.. Lesbische seks vond ik nooit zo boeiende, heel tegenstrijdig in mijn hoofd waardoor ik best verward ben
Ik word nog steeds opgewonden van vrouwenlichamen, met of zonder lingerie. Maar ik blijf een man in mn leven nodig hebben. Af en toe een meid maar daar zijn er duidelijke afspraken over tussen mijn partner en mij. Tongzoenen en zo mag vrij bij ons, wat flirten kan ook, maar dan wel enkel met een meid natuurlijk.