Auteur Topic: Ben ik zwanger? - lees éérst de beginpost!  (gelezen 9406 keer)

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 18 februari 2018, 16:23:13 »
Gister avond seks gehad.. het condoom was gescheurd de bovenkant :(
hij was niet in mij klaargekomen..
vanochtend vroeg gelijk Morning after pil ingenomen.

Hoeveel kans op zwanger denken jullie??

Topic samengevoegd met algemeen topic..

Kleine kans maar doe over 2 weken een test voor de zekerheid.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

jessy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 18 februari 2018, 19:30:08 »
Is een lichte bloeding na de map een bijwerking? ..

Tantelon

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 18 februari 2018, 19:49:03 »
Is een lichte bloeding na de map een bijwerking? ..

Ja kan volgens mij een bijwerking zijn!
~ Do what you can't ~

jessy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 03 maart 2018, 19:54:31 »
Na het in nemen van de Map was ik na 2 dagen 'ongesteld' lichte bloeding..

nu een paar dagen verder moet ik ongesteld worden normaal maar ben 2 dagen later al..

komt dit door de map?

jessy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 03 maart 2018, 20:23:16 »
.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 04 maart 2018, 11:51:53 »
Kan door de MAP komen inderdaad. Doe een test 14 dagen na de onveilige seks.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

hulpelfje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 26 maart 2018, 18:03:54 »
Hi

Ik heb gisteren seks gehad met mijn vriendje. Nu was er nadien een natte vlek op ons bed en ik voelde ook soort van iets uit me lopen. We hebben het wel met condoom gedaan en wanneer we die vlek zagen, de condoom ook gecontroleerd, deze was niet gescheurd of afgegleden o.i.d.
Is het mogelijk dat die vlek gewoon vocht van mij was en dat ik heel nat ben klaargekomen? of is er toch kans dat het sperma was en ik zwanger ben? Ben een klein beetje in stress geschoten, want ik ben gestopt met mijn pil en kan echt niet zwanger zijn.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 26 maart 2018, 18:07:44 »
Ja kan van jou zijn. Als je het condoom hebt gecontroleerd zit het wel goed. Wacht je menstruatie af.
« Laatst bewerkt op: 07 april 2018, 09:42:18 door kopjechino »

Marshmallow♥

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 03 april 2018, 21:14:14 »
Oke ik slik al een lnage tijd mijn pil altijd door, heb af en toe wanneer het mij uitkomt een stopweek. Nu wilde ik laatst een stopweek inlassen en pakte die avond dus geen pil maar de dag erna wel weer uit automatisme. Het lijkt mij dat dit word gezien als een vergeten pil? Ik heb daarna dus een stopweek gehad en ben de 26e ongesteld geworden.(weet dr datum van vergeten niet meer). Ik heb dus wel seks zonder extra voorbehoedsmiddel gehad voor en na mijn menstruatie. Ik vroeg me af of ik nu dus niet meer beschermd was of dat het niks uit maakt, en wanneer ik een eventuele test zou kunnen doen.
Hoop dat iemand kan helpen!

Misschien handig om te vermelden dat ik op dit moment veel klachten heb die bij een buikgriep passen maar ook bij een zwangerschap.. misselijkheid braken buikkrampen etc

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 03 april 2018, 22:41:46 »
https://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/algemeen-anticonceptiepil-topic-lees-eerst-de-beginpost-227083.0.html

Lees beginpost dit topic

Bij het vergeten van één pil (meer dan twaalf uur te laat):
De vergeten pil alsnog innemen en de strip vervolgen. Aanvullende maatregelen zijn niet nodig. De werking van de pil is niet verminderd.
« Laatst bewerkt op: 03 april 2018, 23:10:05 door kopjechino »

Marshmallow♥

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 04 april 2018, 14:58:25 »
https://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/algemeen-anticonceptiepil-topic-lees-eerst-de-beginpost-227083.0.html

Lees beginpost dit topic

Bij het vergeten van één pil (meer dan twaalf uur te laat):
De vergeten pil alsnog innemen en de strip vervolgen. Aanvullende maatregelen zijn niet nodig. De werking van de pil is niet verminderd.

Die heb ik Gelezen en dat weet ik, maar ik heb hem niet alsnog gepakt, dat is juist het probleem

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 04 april 2018, 15:15:09 »
Oke ik slik al een lnage tijd mijn pil altijd door, heb af en toe wanneer het mij uitkomt een stopweek. Nu wilde ik laatst een stopweek inlassen en pakte die avond dus geen pil maar de dag erna wel weer uit automatisme. Het lijkt mij dat dit word gezien als een vergeten pil? Ik heb daarna dus een stopweek gehad en ben de 26e ongesteld geworden.(weet dr datum van vergeten niet meer). Ik heb dus wel seks zonder extra voorbehoedsmiddel gehad voor en na mijn menstruatie. Ik vroeg me af of ik nu dus niet meer beschermd was of dat het niks uit maakt, en wanneer ik een eventuele test zou kunnen doen.
Hoop dat iemand kan helpen!

Misschien handig om te vermelden dat ik op dit moment veel klachten heb die bij een buikgriep passen maar ook bij een zwangerschap.. misselijkheid braken buikkrampen etc

Je hebt hem dus wel ingenomen. 24 uur te laat

Marshmallow♥

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 04 april 2018, 20:19:07 »
Je hebt hem dus wel ingenomen. 24 uur te laat
Maar wel maar 1 toen ? Geld dit dan gewoon als ingenomen ? Dankjewel voor je reactie

m&marin

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 07 mei 2018, 21:57:23 »
Ik heb al een paar weken geleden seks gehad met mijn vriendje zonder condoom of pil want ik mag geen pil van me ma slikken en de condooms vind me vriendje te duur.
Sorry erg goor....

Maar 2/1 dag geleden kwam er heel erg dik slijm/afscheiding met klodders uit mijn vagina.
Dit heb ik nog nooit eerder gehad want normaal is het gewoon slijmerig en glad.
Kan het een teken zijn dat ik zwanger ben???

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 07 mei 2018, 23:14:54 »
^ lijkt me meer iets wat afsscheiding lijkt,

doe een test, Wrap het op in een condoom en laat het nooit meer gebeuren.
Wat ik me afvraag: waarom vind je vriendje condooms te duur? Hoeveel denk je dat een Baby gaat kosten?
Gaat hij de Morning after pil ook te duur vinden?? of een afspraak bij de dokter als je blijkbaar toch zwanger bent?
En laten we even de kans op een SOA even opzij zetten, sinds daar geen informatie over is (wat ik HOOP dat jullie elkaars eerste partner zijn en/of allebei clean zijn)Want daar hangen ook wel wat kosten aan vast.

Bescherm jezelf !
Anders betalen jullie beide voor condooms. It takes two to tango dus waarom niet bijbetalen als ie het zo duur vind :'), wauw...
« Laatst bewerkt op: 07 mei 2018, 23:25:26 door Soundsoldier »
Ain't no rest for the wicked!

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 08 mei 2018, 06:53:23 »
Condooms te duur :')

weet je hoe duur een kind is?
Hoeveel eigen risico/bijdrage een bevalling/kraamtijd kost?

:')

en leuk, gratis soa's erbij
Frankly, my dear, I don't give a damn.

Sleepsheep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 08 mei 2018, 11:03:23 »
Condooms te duur :')

weet je hoe duur een kind is?
Hoeveel eigen risico/bijdrage een bevalling/kraamtijd kost?

:')

en leuk, gratis soa's erbij

Pff inderdaad.... Ik snap het hoor, als je 2,50 zakgeld in de week krijgt zijn condooms relatief duur. Maar wacht dan gewoon nog even met seks. Als je zo'n keuze maakt ben je gewoon nog te jong en naïef.

Oude bekende met een nieuw profiel :)

Dracula

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 10 juni 2018, 19:17:41 »
Ik zit ergens behoorlijk mee, ook al weet ik met mijn gezonde verstand dat het in principe niet mogelijk is, toch maak ik mij zorgen.

Ik heb afgelopen dinsdag (5 juni) seks gehad, ik slik de pil en we hebben een condoom gebruikt, zover ik weet is het condoom niet gescheurd of afgegleden. Zover ik mij kan herinneren had ik 19 of 20 mei mijn laatste pil geslikt, toen een stopweek gehad en 27 mei ben ik weer begonnen met de pil. Deze heb ik elke dag rond hetzelfde tijdstip in de avond (rond 23.00) geslikt en deze ben ik niet vergeten. Wel heb ik op 4 juni in de avond diarree gehad (lekker detail, sorry) maar ik heb die avond gewoon weer volgens schema mijn pil geslikt. Vervolgens slik ik nu gewoon nog mijn pil volgens schema, toch kan ik mijn hoofd niet stil zetten over dat er een kans is dat ik zwanger zou zijn, dat is namelijk echt een angst van me  :fieuw:

Wat denken jullie? Moet ik me zorgen maken of zit ik mezelf gewoon gek te maken?

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 10 juni 2018, 19:28:07 »
^ Als je gewoon een condoom hebt gebruikt is er inderdaad, waarschijnlijk niets aan de hand. De werking van De Pil kan wel beïnvloed zijn, dus let gewoon even goed op dat je verstandig omgaat met condooms (extra) tot je weer ongesteld bent geweest.

Xds

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 18 juni 2018, 22:59:53 »
Hoii,
Ik heb 7 dagen geleden de MAP genomen. In de bijsluiter staat ook dat je bloedverlies enzo ervan kunt krijgen. Is het dan normaal bloedverlies of echt ongesteld? Het bloeden begon gister tijdens de seks en het is nog steeds niet gestopt. Ik zou vanaf vandaag eigenlijk over 9 dagen pas ongesteld worden. Ik weet niet of dit bloed nu dus ongesteld is of gewoon een bloeding. (Het komt dus wel van de MAP). Ik had nog een vraag. Ik heb gisteren en eergisteren niet een condoom gebruikt. Hij is ECHT pas gekomen toen hij er al uit was maar er kan natuurlijk ook sperma in het voorvocht hebben gezeten. Als ik 7 dagen geleden de MAP heb genomen en ik daardoor nu bloed/ongesteld ben is er dan kans dat ik zwanger ben?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 19 juni 2018, 08:58:44 »
Ja je hebt nu weer kans om zwanger te worden. Ik zou niet weer een MAP nemen omdat dat echt niet goed voor je is. Je hele cyclus is ontregeld. Doe over 14 dagen een test. En geen onveilige seks meer hebben, als hij zich terugtrekt dan is dat ook onveilig.

Wat die bloeding nu precies is dat weten wij ook niet.

Svd5893

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 20 juni 2018, 13:48:50 »
Ik heb een vraag ik wil graag duidelijk heid.
Ik heb gisteren voor de eerste keer seks gehad ik was ongesteld en het was me 4de dag van me ongesteldheid. Ik heb gisteren voor eerste keer seks gehad en onveilig helaas  hij is niet diep in me gegaan want hij ging er zelfs steeds uit toen we probeerde echt seks te hebben hij is niet diep gegaan want dat deed pijn daarom ging die er ook steeds uit hij is niet klaargekomen  in mij  ik slik niet de pil en ben altijd paar dagen te laat ongesteld dan geplant  de dag naar me seks heb ik beetje buikpijn net als van ongesteldheid enzo en beetje trekkerig maar ben bang dat ik zwanger ben of word kunt u me meer vertellen erover en hoeveel kans er is dat ik dat ben of word ben echt bang ...  groetjes sanne

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 20 juni 2018, 16:55:08 »
Ik heb een vraag ik wil graag duidelijk heid.
Ik heb gisteren voor de eerste keer seks gehad ik was ongesteld en het was me 4de dag van me ongesteldheid. Ik heb gisteren voor eerste keer seks gehad en onveilig helaas  hij is niet diep in me gegaan want hij ging er zelfs steeds uit toen we probeerde echt seks te hebben hij is niet diep gegaan want dat deed pijn daarom ging die er ook steeds uit hij is niet klaargekomen  in mij  ik slik niet de pil en ben altijd paar dagen te laat ongesteld dan geplant  de dag naar me seks heb ik beetje buikpijn net als van ongesteldheid enzo en beetje trekkerig maar ben bang dat ik zwanger ben of word kunt u me meer vertellen erover en hoeveel kans er is dat ik dat ben of word ben echt bang ...  groetjes sanne

Heel dom, gebruik volgende keer wel anticonceptie, dat is gewoon mega belangrijk. De kans dat je zwanger bent is klein omdat hij niet is klaargekomen, maar van voorvocht kunnen sommigen vrouwen heel soms toch ook zwanger worden. Je hebt ook kans op een soa gehad, omdat je geen condoom hebt gebruikt. Die buikpijn moet echt van je ongesteldheid zijn, na 1 dag is het onmogelijk om zwangerschapsverschijnselen te krijgen. De kans is dus klein, maar als je het 100% zeker wilt weten zou ik over een week of twee een test doen.
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥