Auteur Topic: Ben ik zwanger? - lees éérst de beginpost!  (gelezen 24046 keer)

Turtle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #100 Gepost op: 23 januari 2019, 11:00:48 »
@Turtle: de penis is niet ín de vagina geweest, je bent niet zwanger.

oke bedankt! Was bang dat er wel voorvocht naar binnen had kunnen druppelen (alhoewel de kans op zwangerschap dan wel minimaal is).

Lisa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #101 Gepost op: 28 maart 2019, 11:46:52 »
Hoi allemaal ik duik spontaan even op, na altijd een stille lezer te zijn geweest.

Laatste tijd heb ik veel klachten, ik heb last van mijn bekken, ben misselijk, moe, en een gevoelige rug.
mijn test was negatief. ik heb getest rond de 4a 5 weken. dus dit zou een goeie week moeten zijn om een test te doen.

ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen, ik vertrouw op zich mijn uitslag van de test.
maar toch heb ik deze klachten. Raden jullie mij toch aan een test te doen bij de dokter?
ik wil niet daar zitten en dat hij dan denkt waarom kom je eigenlijk.

if you can dream it you can do it

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #102 Gepost op: 28 maart 2019, 17:35:07 »
Hoi allemaal ik duik spontaan even op, na altijd een stille lezer te zijn geweest.

Laatste tijd heb ik veel klachten, ik heb last van mijn bekken, ben misselijk, moe, en een gevoelige rug.
mijn test was negatief. ik heb getest rond de 4a 5 weken. dus dit zou een goeie week moeten zijn om een test te doen.

ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen, ik vertrouw op zich mijn uitslag van de test.
maar toch heb ik deze klachten. Raden jullie mij toch aan een test te doen bij de dokter?
ik wil niet daar zitten en dat hij dan denkt waarom kom je eigenlijk.

Over 1 week nog een test doen, en als je het dan nog steeds niet vertrouwd gewoon naar de huisarts gaan.
la vie est belle

Lisa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #103 Gepost op: 28 maart 2019, 19:15:40 »
Over 1 week nog een test doen, en als je het dan nog steeds niet vertrouwd gewoon naar de huisarts gaan.

dankje voor je antwoord.
if you can dream it you can do it

Zoezoe

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #104 Gepost op: 09 mei 2019, 13:47:32 »
Hii!!

Ik heb even jullie adviezen/ervaringen nodig!
Ik ben sinds kort gestopt met de pil (dit is de tweede maand), maar heb daarna een paar keer onveilige seks gehad. Nu had ik sinds ik gestopt ben met de pil al last van steken in mijn buik, ik ging er vanuit dat dit een bijwerking was van het stoppen met de pil. Maar nu heb ik sinds een week ongeveer ook last van mijn onderrug en een verbeterde reukzin. Ook heb ik soms een kriebelend gevoel in mijn buik (dus niet op de huid).

Ik moet er wel bij zeggen dat ik door omstandigheden de laatste tijd ook veel stress ervaar, wat natuurlijk ook effect kan hebben op mijn lichaam.

Zijn er meiden die dezelfde klachten hebben gehad en zwanger bleken te zijn?
Ik moet volgende week ongesteld worden, maar hoop toch op wat geruststellende reacties!!

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #105 Gepost op: 09 mei 2019, 14:27:16 »
^ Je hebt onveilige seks gehad. Ja. Het is mogelijk dat je zwanger bent.

Yahya

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #106 Gepost op: 09 mei 2019, 20:51:00 »
Kan iemand mij gerust stellen?

Ik ben 12 april begonnen met het gebruiken van de anticonceptiepleister en heb 24 april seks gehad zonder condoom. Op 26 april heb ik de pleister eraf gehaald en geen nieuwe geplakt. Op 3 mei ben ik ''ongesteld'' geworden, maar het bloedverlies was minder (wel 5 dagen lang) en totaal geen last van krampen, wat ik normaal gesproken wel heel erg heb. Vorige maand was ik de 10e ongesteld, dus nu zo'n 7 dagen te vroeg.

Kan dit een innestelingsbloeding zijn of zit ik mezelf nu gek te maken?
Perseverance.

Yahya

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #107 Gepost op: 10 mei 2019, 13:42:55 »
Up.
Perseverance.

Snorlaxx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #108 Gepost op: 10 mei 2019, 17:42:30 »
Was 12 april echt de allereerste keer dat je de anticonceptie pleister gebruikte? En plakte je die dan op, op de 1e dag van jouw ongesteldheid? (denk het niet als je zei dat je de 10e ongesteld werd) Je zou iig veilig moeten zijn na 7 dagen "gebruik" van de pleister. Neem aan dat je de 19e wel een nieuwe pleister hebt geplakt toch? Ik denk iig dat je je geen zorgen hoeft te maken, maar je kan natuurlijk altijd voor de zekerheid een test doen.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #109 Gepost op: 10 mei 2019, 20:56:03 »
Lijkt mij dat je gewoon veilig was. Je was natuurlijk ook niet echt ongesteld want er is geen eicel vrijgekomen dus het is logisch dat het anders voelt.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

E.A

• Bekijk profiel
« Reactie #110 Gepost op: 11 mei 2019, 17:21:51 »
Hoi! Ik zit een beetje in de stress, ik heb namelijk de laatste tijd gedoe gehad met de pil waardoor het allemaal wat rommelig verliep en ik te slordig ben geweest met pilgebruik (dom!). Ik heb een korte stopweek gehad (4 dagen), vervolgens de pil 13 dagen geslikt en weer een stopweek gehouden van 5 dagen (pil op 6e dag weer ingenomen).

In mijn bijsluiter staat het volgende:
"Zorg ervoor dat er in ieder geval 14 dagen achter elkaar tabletten zijn geslikt. Stop op de gewenste dag. De pil blijft betrouwbaar. Begin met de nieuwe strip op de eerste dag van de menstruatie. Of begin uiterlijk op de 5e dag van de stop'week'.

Ik heb onveilige seks gehad de eerste dag van mijn nieuwe strip. Dus als ik het zo lees ben ik onveilig omdat ik één dag tekort heb geslikt en één dag te lang ben gestopt, toch?

binkjesnoep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #111 Gepost op: 12 mei 2019, 13:37:50 »
Dan ben je inderdaad onveilig, zoals in de bijsluiter staat
'Ste Yuj'

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #112 Gepost op: 12 mei 2019, 14:22:33 »
Ja de stopweken zaten te kort op elkaar.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

E.A

• Bekijk profiel
« Reactie #113 Gepost op: 12 mei 2019, 20:52:07 »
bedankt voor de bevestiging!

crazygirl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #114 Gepost op: 22 mei 2019, 12:17:24 »
Hoi hallo,

Ik denk dat er een kleine kans is dat ik zwanger maar wil toch even vragen wat jullie denken. Gister vertelde ik mijn vriend dat ik laatste tijd steken in mijn buik heb toen zei hij (sarcastisch) misschien even een testje doen... Ik heb vanaf mijn 14e altijd heel trouw de pil geslikt en nog steeds heel trouw, nog nooit 1tje vergeten. Nou slik ik sinds 3 maandjes de pil door, heb een leuke vriend en we zijn veel samen en hebben bijna als we samen zijn wel altijd seks. Hij komt bijna al tijd in mij (tmi sorry) en door de pil weet ik dat dit inpricipe geen kwaad kan aangezien ik hem trouw slik. Nou heb ik sinds afgelopen week hele erge steken in mn buik en ben ik merk ik ook heel gevoelig heb 2 weken geleden het hele weekend gehad dat ik echt om vanalles moest huilen, af en toe ook zonder reden of omdat ik dan bijvoorbeeld wegging bij mijn vriend. Nou had ik deze week eigenlijk ook ongesteld moeten worden maar slik de pil dus door dus kan ook zijn dat ik daardoor steken in mijn buik heb of misschien wel door iets heel anders. Wat zouden jullie doen? Thanks alvast

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #115 Gepost op: 18 juni 2019, 19:34:56 »
Je kan voor de zekerheid een test doen maar als je de pil goed gebruikt is er geen reden om te denken dat je zwanger bent.

TheBusDriver

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #116 Gepost op: 13 september 2019, 14:20:22 »
Ik word helemaal gek; ik weet dat ik gewoon een test moet gaan doen, dus het vragen van ‘ben ik zwanger?’ Is zo dom maar ik wil het ff van me afschrijven.

Ik neem de pil heel goed, ik ben het in een half jaar maar 1 keer ofz vergeten; maar ik heb hele gevoelige borsten al de laatste week, en wat donkere tepels.. laatst kwam ik ook een video tegen waarin een meisje tussen de 1% zit van de menden die de pil goed nemen maar toch zwanger is, ik moet ook veel plassen en ben extreem moe opeens.

Ik ben nu 3 weken op vakantie, met me familie; en ben 24/7 met ze. Elke keer als ik een test wil halen stiekem en zeg dat ik naar buiten ga hoor ik “ik ga mee”.. dat is nu al 6 keer zo gegaan ZO FRUSTREREND.

Ik kan niet meer, ben zo bang. 

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #117 Gepost op: 13 september 2019, 20:27:33 »
^^Zeg anders dat je even alleen weg wil, dat je even een rustmomentje nodig hebt oid?
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

TheBusDriver

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #118 Gepost op: 14 september 2019, 11:10:05 »
Ja goed idee, maar heeft toch niet gewerkt ^

Maar ik zat zo te denken, en heb hier een vraag over .. vorige maand had ik me stopwerk, ben ik ongesteld geworden. Nu heb ik al me pillen terug geteld en heb ik de afgelopen weken me pil perfect geslikt, altijd rond dezelfde tijd ook.

Maar een paar maanden terug was ik ziek, en heb ik twee keer overgegeven. Het is me helemaal voorbij gegaan om daar rekening mee te houden, had erge koorts dus dacht ergens anders aan.

Maar nu ben ik dus bang dat ik zwanger ben, pijnlijke tepels, veel plassen en steken in me baarmoeder..

Ik heb gelezen dat het wel kan of niet, wat denken jullie?

Snorlaxx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #119 Gepost op: 14 september 2019, 21:51:12 »
Ik denk dat je jezelf alleen maar gek maakt met deze gedachten. Ja het is mogelijk dat als je vlak na het innemen van de pil overgeeft, dat de pil dan niet goed heeft gewerkt, maar dit ligt aan veel factoren. Ik zou deze gedachten toch van je af proberen te zetten tot het moment dat je echt de kans hebt om een test te halen. Probeer nog even te genieten van je vakantie :)

Leyla07

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #120 Gepost op: 04 oktober 2019, 13:05:42 »
Hi meiden, ik heb iets meegemaakt waar ik met iemand over wil praten/chatten.. persoonlijk. Is er iemand hier waar ik even iets kwijt kan?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #121 Gepost op: 16 oktober 2019, 19:19:32 »
Hi meiden, ik heb iets meegemaakt waar ik met iemand over wil praten/chatten.. persoonlijk. Is er iemand hier waar ik even iets kwijt kan?

Sorry ik lees het nu pas maar je mag mij een bericht sturen!

AnnavdB

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #122 Gepost op: 21 oktober 2019, 01:05:17 »
Hi girls,

Sinds een tijdje heb ik een vriend. Laatst (begin oktober) heeft hij me meegenomen voor een nachtje buiten de deur. Ik was net twee dagen klaar met mijn ongesteldheid, maar was vergeten te starten met de pil en deze ook mee te nemen. Ik slik de pil al jaren. We hebben toch seks gehad, maar wel gewoon met condoom. Anaal hebben we ook gedaan en doen dit eigenlijk altijd zonder condoom. Hij komt nooit klaar in me, maar op mijn billen ofzo. Ik heb me daar alleen niet kunnen douchen en ben denk ik niet meer gaan plassen.

Ondanks dat dit heel onschuldig klinkt, heb ik toch wat rare verschijnselen. Zo voelen mijn borsten heel gevoelig, heb ik af en toe een pijnsteek en zijn mijn tepels harder. Ik denk niet dat de kleur van mijn tepels echt veranderd is. Ik merk dat ik meer drang heb om te plassen. Ook heb ik veel last van hormonale acne. Ik ben ook al bijna twee maanden misselijk en heb ik af en toe buikpijn, maar dit komt door de spanning die ik ervaar. Verder ben ik heel moe, maar heb dit ook al jaren.

Toch vragen veel mensen zich af of ik zwanger ben. Ik was eerst helemaal overtuigd van niet, want we hebben een condoom gebruikt, maar mensen maken me helemaal gek. Mijn moeder heeft spontaan een zwangerschapstest gekocht. Nu moet ik nog drie dagen de pil slikken en duurt het vaak nog vier dagen voordat ik ongesteld word. Ik moet dus nog even wachten, voordat ik een test kan doen. Ik ben zo nerveus :(

Wat denken jullie?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #123 Gepost op: 22 oktober 2019, 18:52:36 »
Als het condoom niet gescheurd is dan kan het eigenlijk niet misgegaan zijn. Maar wel goed om even een testje te doen.