Auteur Topic: Beffen te intens  (gelezen 2374 keer)

Evalien

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 14 maart 2020, 16:00:12 »
Hey meiden,
als ik vrij met mijn vriend en hij beft me (sorry :blush:) houd ik dat altijd maar kort vol. Ik vind het na ongeveer een minuut te heftig voelen, daardoor kan ik er niet meer van genieten en vraag hem dan maar te stoppen. Best jammer, want zou er wel langer van willen genieten. Het heeft niet met schaamte of onzekerheid te maken. Hij is mijn eerste bedpartner (we gaan al wel een tijdje samen). Iemand tips?

AnnavdB

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 14 maart 2020, 22:14:11 »
Niks raars aan hoor, ieder lichaam is anders.

Als ik jou was zou ik het bespreken met je partner. Misschien dat jullie het beffen langzaam aan op kunnen bouwen, waardoor je het langer vol gaat houden!

Succes.

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 15 maart 2020, 17:22:30 »
Maak het bespreekbaar en dan kan je beiden met een uitkomst komen wat wel als gewenst komt, het is allemaal maar uitzoeken aangezien zulke dingen van mens tot mens weer heel erg kan verschillen. Misschien kan hij iets anders doen, niet direct contact maken, er omheen werken, beetje TMI maar je kan altijd wel iets vinden lijkt mij! Leg je probleem bespreekbaar lijkt me de enigste optie, succes!

Evalien

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 21 maart 2020, 12:52:14 »
Ik heb het met hem besproken en hij snapt het ook, alleen is het daarmee helaas niet opgelost. Lief dat jullie meedenken. Wat kan hij precies anders doen in het opbouwen?

May

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 22 maart 2020, 09:56:02 »
Goed dat je het hebt besproken! Misschien kan hij proberen eerst wat zachter te doen. Ik zou zoals TheBusDriver zegt, inderdaad meerdere plekken proberen en niet steeds op dezelfde plek. Misschien wat handwerk tussendoor erbij? Ik herken je probleem en afwisseling werkt bij mij wel goed.

misty

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 22 maart 2020, 11:16:09 »
Je verhaal klinkt wel herkenbaar.  Er zijn momenten dat mijn vriend en ik dat ook zo ervaren.  Ene keer is het nou eenmaal gevoeliger 'down under' dan de andere keer hè. Wat bij ons helpt is als hij het een beetje opbouwt, dus eerst rustig/voorzichtig om clit heen werkt en daarna pas er op. Verder is echt direct op mijn clit ook met vingeren vaak al beetje to much. Dus (sorry, miss beetje tmi) hij probeert altijd dat stukje huid wat boven/over clit zit ertussen te laten.  Verder is communicatie en vertrouwen natuurlijk super belangrijk.  Leer elkaar kennen en ontdek wat de ander allemaal wel en niet fijn vind, dan komt het ongetwijfeld helemaal goed. Succes!

Evalien

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 22 maart 2020, 11:52:53 »
Thanks! Het doet mij goed om te horen dat het dus vaker voorkomt. Ik dacht, jeetje hoe kan dit steeds en had dit nog niet eerder gehoord of gelezen bij andere meiden. Afwisseling doen wij al wel, maar misschien is het directe contact 'down under' allemaal idd wat te snel en too much. Mijn clit is sws super snel (over)gevoelig... (niet altijd chill) Hopelijk helpen jullie tips. :) Andere tips zijn altijd welkom!
« Laatst bewerkt op: 25 maart 2020, 20:08:48 door Evalien »