Auteur Topic: BDSM  (gelezen 3435 keer)

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 19 juni 2018, 20:11:43 »
Ik weet oprecht niet of dit ergens anders thuishoort, zo ja mag het absoluut verplaatst worden!

Ik vroeg me oprecht af (niemand hoeft in detail te treden of iets te beschrijven of zo haha liever niet zelfs), maar in het algemeen, hoe kijken jullie aan tegen BDSM? Dus echt een verschil in macht, vastbinden, straffen, ruige seks, elkaar uitdagen, nicknames als meester of daddy of sletje genoemd worden. En niet in een ‘ik doe eens gek met mijn vriendje’ situatie, maar echt interesse in dit soort seks.

Mocht je een afkeurende of OMG reactie plaatsen ik hou je niet tegen natuurlijk en iedereen mag zijn mening hebben, maar ik heb meer aan een inhoudelijke reactie haha.

Dayanara

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 19 juni 2018, 20:30:50 »
Een goede vriendin van me houdt hiervan. Ik vind het helemaal niks geks, hoor. Als beide personen het leuk hebben tijdens BDSM, vind ik het helemaal prima!
Om eerlijk te zijn lijkt het mij ook wel leuk om seks te hebben met vastbinden, sterke dominantie/onderwerping en machtsspelletje, maar ik heb er helaas niet zo de ballen voor.:') Ik merk de laatste tijd in ieder geval wel dat ik toch meer onderdanige fantasieën heb. Mijn vriend alleen nog even overtuigen, want die kijkt er anders tegenaan.

Leuk topic, ben zelf ook wel benieuwd naar meningen van anderen hierover. :)
Surround yourself with nature :luck:

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 19 juni 2018, 20:35:18 »
Ieder zijn ding,
Algemeen regel in het leven: Zolang je niemand kwaad doet, je jezelf geen kwaad doet en niemand ermee lastig valt, Go right ahead!

Dit valt ook onder BDSM, zolang 2 (of meerdere  :naughty: ) partijen ermee akkoord gaan, veiligheid garanderen,... (stopwoordjes, respect hebben voor elkaar,...) dan heb ik er geen probleem mee. Ik ben er niet vies van.
Ain't no rest for the wicked!

Dayanara

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 19 juni 2018, 20:38:04 »
(of meerdere  :naughty: )

Hier moest ik even om lachen laughing7. laughing7.

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 19 juni 2018, 20:50:27 »
Ik wil het al heel lang. Heb wel ooit dingen gedaan met een ex vriendje, maar in een relatie heb ik er toch meer moeite mee.

Echter het is wel een must om elkaar te vertrouwen. Nu heb ik laatste tijd contact met een man waarmee ik het mogelijk zou willen proberen (ooit).

Maar hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik besef hoe belangrijk vertrouwen is, hoe zeer je ook rekening moet houden met het effect dat het verder op je kan hebben enzo en hoe belangrijk het is om elkaars grenzen te respecteren. Vind het nog best ingewikkeld nu zelfs haha.

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 20 juni 2018, 12:36:17 »
Een goede vriendin van me houdt hiervan. Ik vind het helemaal niks geks, hoor. Als beide personen het leuk hebben tijdens BDSM, vind ik het helemaal prima!
Om eerlijk te zijn lijkt het mij ook wel leuk om seks te hebben met vastbinden, sterke dominantie/onderwerping en machtsspelletje, maar ik heb er helaas niet zo de ballen voor.:') Ik merk de laatste tijd in ieder geval wel dat ik toch meer onderdanige fantasieën heb. Mijn vriend alleen nog even overtuigen, want die kijkt er anders tegenaan.

Leuk topic, ben zelf ook wel benieuwd naar meningen van anderen hierover. :)

Als hij echt niet wil houdt het op denk ik... Wel belangrijk dat beide partijen echt willen. Anders voelt het ook niet echt leuk, vond ik in ieder geval haha.

Dayanara

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 20 juni 2018, 12:54:16 »
Als hij echt niet wil houdt het op denk ik... Wel belangrijk dat beide partijen echt willen. Anders voelt het ook niet echt leuk, vond ik in ieder geval haha.
Ja daar heb je zeker gelijk in! Het is niet zo dat hij 't niet wil, maar hij heeft er gewoon een bepaald stereotype beeld aan vastgeplakt, doordat hij dingen heeft gezien op tv enzo. En dat stereotype beeld vindt hij maar onzin en overdreven. Bijvoorbeeld als ik met een idee kom wat te maken heeft met seksuele dominantie/onderdanigheid, dan vindt hij dat raar omdat hij Fifty Shades bijvoorbeeld zo'n overdreven film vond. Hij koppelt het dus aan overdreven beelden haha. Snap ik ook wel, maar het is gewoon kwestie van experimenteren. Échte ('hardcore') BDSM lijkt mij ook echt niks

Fiscalistje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 20 juni 2018, 14:20:53 »
Ik ken best veel mensen waarvan ik weet dat die BDSM hebben geïntegreerd in hun seksleven hoor, helemaal niet raar. Zeker sinds de fifty shades hype.

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 20 juni 2018, 14:57:24 »
Ik vind niet dat je echt fifty shades moet gebruiken als beeld voor BDSM...

Hoe de relatie wordt afgebeeld is absoluut de juiste manier... niet vragen of het mag, stopwoordjes negeren,... Dus nee :') En ook het feit dat Fifty shades misschien nogal extreem kan zijn
Ain't no rest for the wicked!

Fiscalistje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 20 juni 2018, 15:05:01 »
De films zijn misschien geen goed voorbeeld, maar het heeft er wel toe geleid dat het een bespreekbaar onderwerp is geworden & veel mensen ermee zijn gaan experimenteren. Iedereen kan dan zelf invulling geven aan hoe ze het willen doen.

always

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 20 juni 2018, 16:34:21 »
Ik vind het wel leuk om te kijken, weet alleen niet of ik het ook zou willen doen (dan zou het alleen het vastbinden en blindoeken zijn want slaan gaat echt niet gebeuren). Mijn vriend heeft er niet echt iets mee maar vind het wel leuk dat ik het kijk zeg maar.  :fieuw:

Fiscalistje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 20 juni 2018, 18:08:36 »
Handboeien en blinddoek is leuk, sowieso proberen! Hoeft ook niet perse met slaan ofzo he, kan ook tickle/tease of iets wat nauwelijks pijn doet.

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 20 juni 2018, 19:10:21 »
Fifty Shades is écht geen BDSM. Dat meisje was 21 en maagd en hij was gewoon echt arrogant. Vind het geen voorbeeld nee haha. Juist daardoor begrijpen veel mensen niet hoe sterk de band tussen twee mensen moet zijn om het, zowel lichamelijk als geestelijk, veilig te kunnen uitoefenen.

Anyway ben blij dat meer mensen zich erin herkennen!

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 20 juni 2018, 19:11:35 »
Iemand ervaring met een beetje down voelen nadat je het hebt gedaan? Of toch twijfels van waarom wil ik dit?

Want dat heb ik. 😂

Fiscalistje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 20 juni 2018, 19:45:05 »
^Ja! Heel herkenbaar. Achteraf denk ik altijd waarom wil ik dit eigenlijk, maar dat gevoel gaat altijd vrij snel wel weer voorbij en dan wil je toch weer.

Ik denk dat het belangrijk is om te beseffen dat het echt niet raar is, in mijn directe omgeving zijn er heel veel die het regelmatig doen of ermee geëxperimenteerd hebben (allemaal normale, 'degelijke', hoogopgeleide meiden waarvan je het niet direct zou verwachten). Kwam een keer ter sprake op een feestje en was zelf ook best verrast.

NC

xJustOneLife

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 21 juni 2018, 16:11:23 »
Mijn vriend en ik doen wel eens in die trant (ik weet niet of het echt onder BDSM valt). Zoals mij vastbinden met touw/handboeien, blinddoeken, slaan (op billen of soms in gezicht), haar trekken, etc. Oke nu ik dit zo opschrijf, klinkt het best ruig, maar als we bezig zijn voelt het echt heel fijn. En we wisselen het ook graag af met rustige seks :)
If loving meant living, then I wouldn't die ♥

Fiscalistje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 21 juni 2018, 17:33:06 »
^Tuurlijk valt dat onder BDSM :wink2: . In gezicht slaan lijkt mij niet echt fijn, maar nooit geprobeerd..

xJustOneLife

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 25 juni 2018, 19:37:09 »
Niet hard hoor! Echt geen volle klap, maar soms een tikje. Ik had ook nooit verwacht dat ik dat leuk zou vinden, maar toch wel dus :)
If loving meant living, then I wouldn't die ♥

Dayanara

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 25 juni 2018, 19:45:01 »
Mijn vriend en ik doen wel eens in die trant (ik weet niet of het echt onder BDSM valt). Zoals mij vastbinden met touw/handboeien, blinddoeken, slaan (op billen of soms in gezicht), haar trekken, etc. Oke nu ik dit zo opschrijf, klinkt het best ruig, maar als we bezig zijn voelt het echt heel fijn. En we wisselen het ook graag af met rustige seks :)
Leuk om te lezen! Ook dat jullie het variëren met rustige seks. Ik hoop dat mijn vriend en ik ook ooit die 'vibe' erin krijgen :D

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 25 juni 2018, 20:36:37 »
En doen jullie ook choking? Dus keel dichtknijpen?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 25 juni 2018, 21:29:31 »
En doen jullie ook choking? Dus keel dichtknijpen?

Nope. Dat is iets waar ik moeite mee heb. Net zoals 24/7 dingen, daddydom/little girl, of echt helemaal vast liggen, of messen gebruiken of zo.

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 25 juni 2018, 21:30:33 »
Vind het lastig om te bepalen waar mijn grenzen precies liggen. Iemand ervaring mee?

Fiscalistje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 26 juni 2018, 02:55:05 »
Choking heb ik niks mee, ga ik nooit nooit nooit doen. Maar schijnt dat best wat mensen dat wel willen/doen.

Dieuw

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 20 juli 2018, 19:16:56 »
Mijn vriend en ik doen regelmatig aan spanking (op billen slaan, hij bij mij) als voorspel of als rollenspel :fieuw: :fieuw: :fieuw: . Geen extreme dingen, maar ik vind het fijn om een beetje onderdanig te zijn en hij dominant dus uhm ja tjsa :blush: .

marieke

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 08 augustus 2018, 17:37:38 »
Spanking met een luier om is best wel te doen  :bounce: