Auteur Topic: Het algemene genante sexblunders topic  (gelezen 1937124 keer)

Elle

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 03 januari 2008, 20:25:30 »

Hahah, sommige verhalen :')

Ik heb niet echt sexblunders, wel eens kutscheetjes gehad na doggy, maar daar ben ik niet de enige in :P

Jaa, omg die haat ik zo, haha..

Hmm.. even denken.. wel een keer gehad, dat we nogal luidruchtig (want vrij aangeschoten) bezig waren midden in de nacht, en mn moeder naar boven kwam om te vragen of het niet wat zachter kon.. We hoorden haar niet eens kloppen, dus gooide ze de deur maar open.. Oeps...

_Eline_

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 03 januari 2008, 23:32:04 »
We zouden op zijn verjaardag naar zijn opa gaan in het ziekenhuis. Maar toen waren we daarvoor even naar zijn kamer gegaan.. en de deur op slot gedaan ;) toen kwam zn broertje naar boven en die merkte dat de deur op slot zat. Hij zei toen tegen zn oma; ja, de deur zit op slot, ik weet echt niet wat ze aan het doen zijn! Haha echt erg. Zegt zn oma daarna ook nog.. jaa.. verkeringstijd is de beste tijd! Omg

miseryxme

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 03 januari 2008, 23:50:43 »

Met zoenen, we zaten in het bubbelbad te zoenen, gooit een badmeester vol een emmer koud water over ons heen :rolleyes:

haha wtf :P
ben zelf nog maagd :)
i\'m not okay, i promise

Suzan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 04 januari 2008, 00:04:22 »
Schiet me er nog eentje binnen;

Mijn vriend en ik waren wat aan het vozen op de bank beneden, er was niemand thuis. M'n pa was werken en mijn broertje was met een vriend weg. Alleen mijn moeder was boodschappen doen, en kon dus zomaar thuiskomen. Ik wou naar boven gaan, maar mijn vriend overtuigde me dat mijn moeder nog niet thuis zou komen.. Een paar minuten later komt mijn moeder binnenlopen. Ik en mijn vriend proberen nog recht te gaan zitten en onze kleren recht te trekken maar het was te laat.

M'n ma: Ow, stoor ik?

Wij: Neuuuh :fluit:

_Yezz

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 05 januari 2008, 12:03:17 »
-
« Laatst bewerkt op: 23 juni 2011, 19:33:01 door _Yezz »
I wonder if I ever cross your mind.

anneleen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 05 januari 2008, 12:13:18 »
Zo'n grappige verhalen  :P
Zelf heb k (nog) geen sex-blunders gehad want ben nog maagd.

DuckDuck

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 05 januari 2008, 13:02:32 »
Hahah gewéldig :lol:

x_Anne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 05 januari 2008, 15:51:49 »
haha dat is echt zo grappig hea, heb ook nog geen blunders gehad want ben ook nog maagd.
Remember those walls I built, well baby they're tumbling down.

Kelly

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 05 januari 2008, 16:06:10 »
een keer was ik zo aan het zoenen en toen had hij dus een koortslip :blush:
liepen we de volgende dag op sgool allebei met een koortslip! :fluit:

Wazazz

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 05 januari 2008, 16:45:54 »
haha, sommige dingen zijn echt hilarisch!

bij mij was 't meer subtiel, we waren een keer na het uitgaan samen in bed gekropen (zonder dat zijn ouders het wisten) en ik had toen mn haar in een staart gedaan. de volgende ochtend, nadat ik alweer naar huis was gegaan, blijkt ineens dat zijn moeder een elastiekje in zijn bed had gevonden en zich afvroeg van wie dat was.. :rolleyes: overigens zijn zijn ouders echt streng katholiek en zo, dus vanaf dat moment mochten we ook niet meer bij elkaar slapen.
(het is nu trouwens wel uit, maargoed).

Kimmiieee

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 05 januari 2008, 17:17:09 »
hahaa sommige verhalen hier zijn zooo lachwekkend! :lol:
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaalt!

Amy

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 05 januari 2008, 20:29:58 »
/
« Laatst bewerkt op: 29 december 2008, 14:24:39 door Lilaxx »
Mijn blog vol product reviews!  http://amysproductreviews.wordpress.com/

Bluelady

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 05 januari 2008, 20:38:54 »

Met zoenen, we zaten in het bubbelbad te zoenen, gooit een badmeester vol een emmer koud water over ons heen :rolleyes:

Haha, cool :D

Jane

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 06 januari 2008, 00:15:50 »
-
« Laatst bewerkt op: 26 januari 2010, 19:14:28 door nerd3000 »
we got that u-hang-up; no u-hang-up kinda love

WOAHjoyce

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 06 januari 2008, 00:47:54 »
Ik bleef bij mijn vriendin slapen een weekend en we dachten dat we alleen thuis waren want d'r ouders en broertje zouden naar familie gaan. Zijn we lekker bezig op haar kamer en we waren dus niet stil want we waren toch "alleen"  thuis. Krijgt mijn vriendin een smsje en we gingen gewoon door enzo. Lezen we naderhand dat smsje, is een smsje van d'r moeder; "ik ben thuis gebleven, voelde me niet lekker en ik hoor wat jullie aan het doen zijn en van mij mag het wel wat zachter"

Ik bezeek me bijna :P

Leannen

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 06 januari 2008, 13:15:45 »
.
« Laatst bewerkt op: 16 januari 2008, 22:15:31 door Leannen »
I am over you! And that, my friend, is what they call closure.

misslipstick

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 06 januari 2008, 13:27:55 »
heb nog nooit seks gehad of gezoend !!!!
HOI--------------------------------------------------------DOEI

DuckDuck

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 06 januari 2008, 19:52:04 »

Ik bleef bij mijn vriendin slapen een weekend en we dachten dat we alleen thuis waren want d'r ouders en broertje zouden naar familie gaan. Zijn we lekker bezig op haar kamer en we waren dus niet stil want we waren toch "alleen"  thuis. Krijgt mijn vriendin een smsje en we gingen gewoon door enzo. Lezen we naderhand dat smsje, is een smsje van d'r moeder; "ik ben thuis gebleven, voelde me niet lekker en ik hoor wat jullie aan het doen zijn en van mij mag het wel wat zachter"

Ik bezeek me bijna :P

Ben je lesbisch dan?  :blush:

DisforDazzlexoxo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 06 januari 2008, 21:57:14 »
Hahaha echt leuk om te lezen allemaal! Ik heb zelf niet echt zo'n dingen meegemaakt, 'kheb nog geen sex gehad.
Oja, wel dit:
Ik was bij m'n vriend z'n thuis en z'n ouders zaten buiten in de tuin by de buren.
Dus wij zaten binnen,samen in de zetel te kussen en wat te kloten enzo.
Toen zag m'n vriend dat z'n vader's bril nog binnen lag, hij had die daar dus express gelegd zodat ie naar binnen zou moeten en ons zou moeten "betrappen"
Dus ginge we hem naar z'n vader brengen. Zegt die toen we buiten kwamen:
"Zooo, zijn de condooms nu al op?"
Hahahah echt zo genant, die buren zaten er bij en alles :/

TwistedLies

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 07 januari 2008, 20:32:42 »

[...]

Dit heeft een vroegere klasgenoot van me ook wel eens meegemaakt :P

haha
 laughing7.
« Laatst bewerkt op: 12 maart 2008, 22:25:19 door TwistedLies »

SteffixLuv

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 08 januari 2008, 17:49:25 »
HAHAHAHA dit is écht hilarisch ik lig hier dood van de lach! xDD WE WANT MORE! Heb zelf (nog) geen sexblunders gehad heb het nog maar 1 x gedaan.. Maar het deed bij mij echt heel veel pijn veel bloed dus ben nogal bang voor de 2e x want dat kan ook nog pijn gaan doen.. Btw ik voelde ook niks alleen maar pijn dat gaat toch wel over? :unsure:

xxx

Aislin

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 08 januari 2008, 18:33:17 »

HAHAHAHA dit is écht hilarisch ik lig hier dood van de lach! xDD WE WANT MORE! Heb zelf (nog) geen sexblunders gehad heb het nog maar 1 x gedaan.. Maar het deed bij mij echt heel veel pijn veel bloed dus ben nogal bang voor de 2e x want dat kan ook nog pijn gaan doen.. Btw ik voelde ook niks alleen maar pijn dat gaat toch wel over? :unsure:

xxx

ja hoor, bij mij duurde het enkele keren voor het bloeden en pijn overging maar nu is het  heerlek =D zo waren we eens op een surffeestje, gingen we in de duinen wat stoeien (was mijn 2e keer toen) kwam ik terug zag ik dat mijn benen helemaal onder het bloed hingen net zoals mijn van mijn vriendin geleende witte rokje xD glukkig een surfshort van een van de jongens daar mogen lenen ;)

Love_xx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 08 januari 2008, 18:37:11 »

xxx

Hee SteffixLuv, daar moet je niet al te bang voor zijn hoor!
In 't begin was ik ook superzenuwachtig en deed 't de
eerste paar keren zelfs pijn. Sommige hebben hier wel last van, anderen weer niet! Maar na een tijdje gaat 't gewoon steeds beter hoor! Probeer gewoon rustig te blijven, zet kaarsjes/wierook op en rustige muziek, dat zal de sfeer misschien ook wel verbeteren. En condooms met glijmiddel is misschien ook wel een tip. Weet dat dit niet echt bij sexblunders hoort, maar wou gwn ff reageren op je berichtje.
Leer van gisteren. Droom over morgen. Maar leef vandaag!

Riiiiiim

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 08 januari 2008, 18:45:58 »
We waren een keertje in een soort kleedhokje aan 't zoenen en ik stond tegen de muur aan en toen tilde die me een beetje op en toen bleef me haar hangen aan 't haakje waar je je kleding op kan hangen zeg maar. maar ik was te klein om gewoon te staan dus stonden we heel onhandig me haar van het haakje af te halen

silversoul

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 09 januari 2008, 22:02:05 »
we waren door het bed gezakt van zijn broer!  :fluit:
aangezien hijzelf geen twee persoonsbed heeft mochten we als zijn broer niet thuis was, daar slapen..
was zo'n oude slaapbank, die daar blijkbaar niet op berekend was :blush:
I dream ahead for what I hope for